• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

سایت کشکان به عنوان دومین سایت خبری کوهدشت دارای مجوز شد.

  • کد خبر : 8052
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
سایت کشکان به عنوان دومین سایت خبری کوهدشت دارای مجوز شد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ به نقل از کشکان به نقل از دبیرخانه  هیأت نظارت بر مطبوعات، در جلسه مورخ ۹۴/۱/۳۱  این هیأت شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۳۴ نشریه و ۶۸ پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند. از استان لرستان پایگاه های اطلاع رسانی کشکان (کوهدشت) به […]

2015-04-21_131351به گزارش “کانون سبحان”؛ به نقل از کشکان به نقل از دبیرخانه  هیأت نظارت بر مطبوعات، در جلسه مورخ ۹۴/۱/۳۱  این هیأت شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۳۴ نشریه و ۶۸ پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند.

از استان لرستان پایگاه های اطلاع رسانی کشکان (کوهدشت) به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مهدی دوست محمدی ، گلونی (خرم آباد) به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی رضا طهماسبی ساکی، هیجار (الیگودرز) به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی یاسر مومنی و همچنین دو هفته نامه شهدای لرستان به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سیامک باقریان در این جلسه موفق به اخذ مجوز انتشار شدند.

همچنین در ادامه این جلسه تقاضای تغییر وضعیت، تغییر صاحب امتیازی و تغییر مدیر مسوولی ۲۸ نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است که سایت های خبری دارای مجوز، تحت شمول قانون مطبوعات از حمایت های این قانون منتفع می شوند، از جمله دادگاه های آنان با حضور هیأت منصفه تشکیل می شود؛ بعلاوه از حمایت هایی نظیر یارانه، پرداخت حق بیمه خبرنگاران، امکان شرکت روزنامه نگاران آنان در جشنواره ها، غرفه در نمایشگاه مطبوعات و سایر حمایت ها برخوردار می شوند.

گفتنی است پیش از این اولین  سایت خبری که در شهرستان کوهدشت دارای مجوز بود سایت خبری حکمت  کوهدشت بوده است.

 “کانون سبحان”:برای تیم ارزشمند سایت وزین کشکان  با مدیریت جناب آقای دوست محمدی آرزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند منان طلب می کنیم.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=8052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. به نظرمن اقای صفای نژاد شایسته تر است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.