• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

سردار شعبانی:داعش به 46 کیلومتری مرزهای ایران رسیده است./قضیه ی تشر سردار سلیمانی به افسران سوری+جزئیات

  • کد خبر : 13751
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
سردار شعبانی:داعش به 46 کیلومتری مرزهای ایران رسیده است./قضیه ی تشر سردار سلیمانی به افسران سوری+جزئیات

به گزارش“کانون سبحان”، سردار ناصر شعبانی عصر امروز در یادواره شهدای آزران اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگو قرار دادن شهدا در زندگی، تکریم و پاسداشت شهیدان در جامعه، تقویت روحیه معنوی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان باید از جمله اهداف برگزاری یادواره‌ها باشد. وی خاطرنشان کرد: نباید عکس شهیدان را […]

13910625000010_PhotoAبه گزارش“کانون سبحان”، سردار ناصر شعبانی عصر امروز در یادواره شهدای آزران اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگو قرار دادن شهدا در زندگی، تکریم و پاسداشت شهیدان در جامعه، تقویت روحیه معنوی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان باید از جمله اهداف برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: نباید عکس شهیدان را به دیوار بزنیم و عکس آنها عمل کنیم و باید بدانیم شهیدان در روز قیامت یا شافی و یا شاکی ما هستند.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) با اشاره به فتنه سال 88 بیان داشت: چرا امروز فردی که به صراحت اذعان می‌کند که تقلبی در کار نبوده و آن حوادث را فقط رفتار افراطی رفقایشان می‌خواند آن روز سکوت کرده بود و یا چرا یکی از سران فتنه اکنون می‌گوید شرمنده مردم هستیم و از رهبری می‌خواهیم که ما را درک کند.

شعبانی در خصوص مسائل منطقه عنوان کرد: اکنون جریان فاسقی و گروه منحرفی مثل داعش در آن سوی مرزها به 46 کیلومتری ما رسیده است.

وی سپس به ذکر خاطره‌ای از یکی از سفرای جمهوری اسلامی در سوریه مربوط به زمانی که وضعیت سوریه بحرانی شده بود پرداخت و گفت: روزی نامه‌ای به ما رسید که در آن برای حضور در جلسه‌ای از ما دعوت شده بود و ما نیز طبق زمان مقرر در محل که تعدادی از افسران و نظامیان سوری و برخی دیگر از مسئولان و سفیران حاضر بودند حضور پیدا کردیم که ناگهان مجری جلسه از حضور سردار ایرانی قاسم سلیمانی خبر داد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: سردار سلیمانی پس از آنکه وضعیت پریشان و روحیه پایین نطامیان سوری را دید آنها را مورد عتاب قرار داد و گفت: چرا سرتان پایین است مردم سوریه سال‌ها مالیات را برای تأمین حقوق شما برای چنین روزی پرداخت کرده‌اند که شما از آنها دفاع کنید چرا در مقابل تعدادی فاسد که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برابر شما قرار گرفته‌اند روحیه خود را از دست داده‌اید؟

شعبانی افزود: در این میان ژنرال سوری از میان جمعیت تقاضای صحبت کرد ابتدا پنداشتیم می‌خواهد به این عتاب سردار واکنش نشان دهد اما ناگهان شنیدیم که خطاب به سردار سلیمانی می‌گوید:”ژنرال ایرانی!ارزش دکمه اورکت تو بیش از درجه‌های ماست” و با عبارتی سردار ما را مورد تکریم قرار داد و از آنکه وی به آنها درس مقاومت و ایستادگی داد ابراز قدردانی کرد.

وی ادامه داد: پس از آن سردار سلیمانی با عباراتی اطمینان‌بخش از تجربه جمهوری اسلامی در قضیه کردستان در مقابل منافقان می‌گوید و آنان را برای مقابله دلگرم می‌سازد چنانکه پس از این جلسه به نوعی روند جنگ سوریه تغییر می‌کند.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در سوریه تنها کار مستشاری می‌کند افزود: ما تنها تجربه خود از جنگ را در اختیار چنین کشورهایی قرار می‌دهیم.

شعبانی در خصوص مسئله هسته‌ای، خطاب به تیم مذاکره‌کننده گفت: از اخم قدرت‌ها نترسید و به لبخند آنها خشنود نشوید.

وی همچنین اسلام وهابی، اخوانی، آمریکایی و تکفیری را از جمله اسلام‌های موجود دانست و رفتار آنها را در قبال استکبار مورد نقد قرار داد.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.