• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان: کی روش بی‌تردید یک چهره شناخته شده است/ امیدوارم تیم ملی ایران با کی‌روش قهرمان آسیا شود.

  • کد خبر : 2766
  • ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش قهرمان آسیا شود.   به گزارش مشرق، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان میهمان ویژه دیدار افتتاحیه جام جهانی هندبال بود. در شرایطی که شاید اگر این مربی در کشورمان بود هرگونه دسترسی به او دور از ذهن […]

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش قهرمان آسیا شود.

 

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان میهمان ویژه دیدار افتتاحیه جام جهانی هندبال بود. در شرایطی که شاید اگر این مربی در کشورمان بود هرگونه دسترسی به او دور از ذهن بود اما میزبان قطری محدودیت چندانی برای مصاحبه با سرمربی بایرن ایجاد نکرد و او هم با خوشرویی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران ایرانی بود.

پپ گواردیولا در مورد اینکه چرا مانوئل نویر نتوانست عنوان برترین بازیکن سال 2014 جهان را کسب کند، گفت: نویر قطعاً شایسته بود و البته نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. او یک بازیکن حرفه‌ای است و خودش بهتر می‌داند چگونه با این مسئله برخورد کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره وحید هاشمیان و بعد از اینکه متوجه شد، منظورمان مربی جوانی ایران است که در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شده بود، گفت: نکته همین است که یک مربی به دنبال بیشتر دانستن باشد. امیدوارم این مربی جوان موفق باشد و خوشحالم که اگر در مسیر آینده به او کمکی کرده‌ام.

گواردیولا درباره کتاب‌های فوتبالی‌اش و توجه دیگران به آنها تأکید کرد: هر فردی نظراتی دارد.

وی در مورد دوستی‌اش با خولیو ولاسکو، سرمربی آرژانتینی پیشین تیم ملی والیبال ایران، هم با لبخند گفت: او مرد بزرگی است.

پپ گواردیولا همچنین سؤال درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا را بی‌جواب گذاشت.

گواردیولا همچنین در حاشیه افتتاحیه جام جهانی هندبال پاسخگوی سؤالات دیگر خبرنگاران ایرانی بود.

وی در مورد حضورش در دیدار افتتاحیه مسابقات جهانی هندبال اظهار داشت: با توجه به حضور بایرن مونیخ در قطر فرصت مناسبی بود تا بتوانم یک ورزش دیگر را هم از نزدیک ببینم. بازی تیم‌های ملی هندبال برزیل و قطر آن قدر هیجان داشت که تا پایان آن در سالن ماندم.

گواردیولا در مورد شرایط تیم بایرن مونیخ و اینکه آیا آنها مدعی قهرمانی در اروپا هستند؟ گفت: شرایط تیم ما خوب است و اردو خوبی در قطر داشتیم. چرا که نه؟! ما حتماً برای موفقیت در اروپا تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ درباره شناخت خود از تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌دانم که ایران در جام جهانی حضور داشته است اما ما تمرکزمان روی تیم خودمان است.

گواردیولا در مورد شناختش از فوتبال قطر گفت: این کشور در حال پیشرفت در فوتبال است و با توجه به امکانات خوبی که در دوحه وجود دارد چندین سال است که اردوهای بایرن مونیخ در این کشور برپا می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اطلاع دارد ایران و قطر هم‌اکنون در جام ملت‌های آسیا حضور دارند، گفت: همانطور که گفتم تمرکز ما روی کار خودمان است اما برای تیم ایران آرزوی موفقیت دارم.

وی  در پاسخ به سؤال دیگر در مورد کی‌روش هم خاطر نشان کرد: او بی‌تردید یک چهره شناخته شده است و حضورش برای شما مفید خواهد بود. برای‌تان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با کی‌روش قهرمان آسیا شوید.

مشرق+تسنیم
.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.