• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی مقابل آمریکا:کار بزرگی انجام دادیم./باید به فکر دیدار روز یکشنبه باشیم./ در امتیاز آخر خوش شانس بودیم .

  • کد خبر : 14459
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۴
سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی مقابل آمریکا:کار بزرگی انجام دادیم./باید به فکر دیدار روز یکشنبه باشیم./ در امتیاز آخر خوش شانس بودیم .

به گزارش “کانون سبحان” اسلوبودان کواچ بعد از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل آمریکا در لیگ جهانی گفت:‌ امشب کار بزرگی انجام دادیم. بازی کردن برای هر دو تیم مشکل بود. فشاری روی ایران وجود داشت. توانایی این را داریم که نسبت به بازی امروز بهتر شویم. توقع دارم آمریکا در بازی بعدی بهتر […]

به گزارش “کانون سبحان” اسلوبودان کواچ بعد از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل آمریکا در لیگ جهانی گفت:‌ امشب کار بزرگی انجام دادیم. بازی کردن برای هر دو تیم مشکل بود. فشاری روی ایران وجود داشت. توانایی این را داریم که نسبت به بازی امروز بهتر شویم. توقع دارم آمریکا در بازی بعدی بهتر باشد. هیچ تیمی تاکنون نتوانسته به اندازه روسیه دریافت خوبی داشته باشد. باید تلاش کنیم فشار بیشتری روی آنها وارد کنیم. باید با احساسات کمتری وارد زمین شویم. چراکه در صورت ارائه بازی احساسی اشتباهات زیادی خواهیم داشت.

وی افزود: به کل تیم تبریک می‌گویم. این گام اول بود و برای صعود به مرحله دوم 5 قدم دیگر باید برداریم. بازی‌ها تمام شده و باید به فکر دیدار روز یکشنبه باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد اینکه چه دلیلی باعث شد که تیمش آنقدر خوب بازی کند، اظهار داشت: 4 تیم قدرتمند همراه برزیل در مسابقات حاضر هستند. همیشه تلاش کردیم که بجنگیم. آمریکایی ها سرویس‌های پرشی خوبی می‌زنند و همیشه گفتم با این موضوع مشکل خواهیم داشت چراکه در ایران سرویس پرشی زیادی زده نمی‌شود. امروز به خوبی توانستیم این موضوع را کنترل کنیم. بعد از 6 بازی خارج از خانه در مورد ایران اظهار نظر خوبی نشد و همه باید به تیم ایران و جنگندگی آن احترام بگذارند.

کواچ در مورد منتقدان گفت: آنها که می‌گویند هنوز 6 نفر اول تیم را نشناختم بگویم که درک خوبی از والیبال ندارند. ما 14 بازیکن داریم. مربی آمریکا تلاش کرد از تمام مهره‌های خود استفاده کند تا نتیجه بگیرد و من هم همین کار را کردم. آنها که از این موضوع انتقاد می‌کنند درک درستی از والیبال ندارند.

وی در مورد ست دوم و اینکه بازی خیلی نزدیک شد، خاطرنشان کرد: خوش شانس بودیم. توپ نزدیک تور بود و سعی کردیم توپ را وارد زمین آمریکا کنیم در امتیاز آخر خوش شانس بودیم و خوشحالم که ست دوم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

کواچ در مورد اینکه بازی امروز مثل شطرنج بود، اظهار داشت: با این بازیکنان کار کردم و می‌دانم که چه چیزهایی برای ارائه دادن دارند. قائمی دریافت‌های خوبی دارد و در سرویس موثر است اما در توپ برگشتی عملکرد خوبی نداشت. زمانیکه میرزاجانپور و عبادی پور در کنار هم قرار گرفتند زوج خوبی تشکیل دادند. مقابل روسیه هم این زوج عملکرد خوبی داشتند و کلید پیروزی در آن بازی بودند. همیشه وقتی در ایران بازی می‌‌کردیم نگران میرزاجانپور بودم چراکه با احساساتش بازی می‌کند این مسئله برخی مواقع باعث بهتر بازی کردن او و برخی اوقات دلیل معکوس دارد. به همین خاطر می‌گویم تیم ملی 14 بازیکن اصلی دارد. ما با 16 بازیکن تمرین می‌کنیم. مرندی همیشه با تیم ب بازی می‌کرد و برخی فکر می‌کردند او در ترکیب اصلی نیست ولی وقتی در ترکیب اصلی بازی کرد دیدیم چه عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.