• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سعید سعادتی:کانون های فرهنگی و هنری چتری برای حمایت از همه مردم هستند.

  • کد خبر : 2718
  • ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، کانون های مساجد را چتری پوشش تمامی افراد جامعه به دور از سلایق سیاسی و گرایش های افراد است. به گزارش “کانون سبحان“؛ سعید سعادتی، سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، صبح امروز(17دی)،در گفت […]

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، کانون های مساجد را چتری پوشش تمامی افراد جامعه به دور از سلایق سیاسی و گرایش های افراد است.

به گزارش “کانون سبحان“؛ سعید سعادتی، سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، صبح امروز(17دی)،در گفت و گو با شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیتی بزرگ در حوزه فرهنگی و هنری جامعه هستند.

 

وی، افزود: با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ و اهمیت توجه به حوزه فرهنگ، با محوریت فرهنگ دینی و استفاده از ظرفیت های مساجد، در جهت ارتقای فرهنگ عمومی ضروری است.

 

سعادتی، با بیان این که بالغ بر دو میلیون نفر هم اکنون عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور هستند، عنوان کرد: در کانون های فرهنگی و هنری به دنبال جذب حداکثری عموم مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در کانون های مساجد هستیم.

 

سعادتی، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری چتری برای پوشش تمامی افراد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان به دور از سلایق سیاسی و گرایش های افراد است.

 

وی، ابراز کرد: در توجه به اهمیت مخاطبین رویکرد ما جذب مخاطبین مساجد و جذب جوانان با نگاه رنگین کمانی است.

 

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور، عنوان کرد: حمایت از این مجموعه موثر، مردمی، خودجوش و مسجد محور باید مورد تاکید قرار گیرد.

 

وی، افزود: توجه به کیفی سازی و تخصصی نمودن کانون های مساجد با استفاده از هم افزایی و ظرفیت های سایر متولیان مسجد از مهم ترین رویکرد های ستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجداست.

 

گفتنی است، تیم ارزیابی عملکرد ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، در سفر سه روزه به استان لرستان عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان را ارزیابی خواهد کرد.

شایان ذکر است، در این تیم ارزیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری علی قانع در حوزه فرهنگی و هنری، خبرگزاری و روابط عمومی، انقانی از حوزه آموزش و پژوهش و سعیدسعادتی از حوزه توسعه و برنامه ریزی در استان لرستان حضور دارند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.