• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سيد حسن نصرالله: در سلامت کامل هستم.

  • کد خبر : 12704
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲:۱۴
سيد حسن نصرالله: در سلامت کامل هستم.

سيد حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شايعات درباره بيمار بودن خود را بي پايه و اساس دانست و گفت که در سلامت کامل به سر می برد.

2015-05-16_143936به گزارش سرویس بین الملل “کانون سبحان”؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از سید حسن نصرالله، شایعات درباره بیمار بودن او را رد و این شایعات را در چارچوب جنگ روانی توصیف کرد.وی گفت: من با هیچ بیماری روبرو نیستیم و حتی به دارو نیاز ندارم.

وی به مسلمانان جهان مناسبت عید مبعث نبوی را تبریک و به مسلمانان درباره سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع) تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: باید دلایل وقوع حادثه نکبت و اشتباه آن را برای نسل های کنونی بررسی و مسئولیت ها را مشخص و خیانت ها را بیان کنیم.
وی افزود: همچنین وظیفه داریم شهادت مسلمانان در راه دفاع از فلسطین را بیان کنیم.
سید حسن نصرالله بیان داشت: این اشتباه ها و خیانت ها باعث از دست رفتن فلسطین شد.
امروز نکبت جدیدی را طراحی کرده اند که همان طرح تکفیری در منطقه است. آمریکا از این طرح نکبت برای سیطره بر کشورهای منطقه و از بین بردن مقدسات اسلامی استفاده می کند.
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اقدامات وحشیانه تروریست های تکفیری در منطقه گفت: همان طور که در گذشته در مسئله فلسطین در طرح انگلیسی-صهیونیستی علیه فلسطین خیانت هایی صورت گرفت، امروز نیز در این خیانت ها با طرح نکبت آمریکایی تکفیری روبرو هستیم. این طرح باعث از بین رفتن کشورهای منطقه خواهد شد.
رهبر نیروهای مقاومت لبنان اعلام کرد: مدت ها است که درگیری هایی در منطقه قلمون میان سکنه این منطقه به همراه نیروهای جنبش مقاومت اسلامی لبنان و ارتش سوریه با گروه های مسلح تروریستی به ویژه دو گروهک داعش و جبهه النصره وجود دارد.
وی با اشاره به وضع جغرافیایی منطقه قلمون در غرب سوریه و شرق لبنان افزود: در این منطقه پادگان های مختلف نظامی و انبار تسلیحات وجود دارد و گروه های تسلیحاتی نیز اتاق عملیات خود را دارند.
سید حسن نصرالله گفت: درگیری های شدید در این منطقه باعث عقب نشینی شمار زیادی از عناصر مسلح شده و تلفات سنگینی به این گروه ها وارد شده است.
وی افزود: درگیری های این منطقه باعث خروج عناصر مسلح از منطقه درگیری، بازپس گرفتن سیصد کیلومتر از اراضی قلمون از تروریست ها و از بین رفتن انبارهای تسلیحاتی این گروه ها شده و امنیت شهرها و روستاهای منطقه قلمون سوریه تقویت شده است.
سید حسن نصرالله گفت: گروه های مسلح در این منطقه خودروها را بمب گذاری و به سوریه و لبنان ارسال می کردند.
وی گفت: با سیطره نیروهای مقاومت و ارتش سوریه بر بخش هایی از منطقه قلمون، منطقه الزبدانی در استان ریف دمشق و از استان ریف دمشق از منطقه عرسال لبنان جدا شده است. تا زمانی که تروریست ها در دره های منطقه عرسال و مناطق باقی مانده آزاد نشده وجود دارند، امنیت کامل محقق نخواهد شد.
وی با اشاره به شهادت سیزده نفر از نیروهای جنبش حزب الله در درگیری های روز گذشته، ادعاهای برخی رسانه ها را درباره شمار زیاد شهادت جنبش حزب الله دروغ و بی پایه و اساس دانست.
دبیر کل حزب الله لبنان با درود به ارواح شهدای مقاومت و ارتش سوریه و درود به خانواده این شهدا در آزاد سازی مناطق سوریه و لبنان از حضور تروریست ها و تفکیری ها تاکید کرد: پیروزی میدانی مهم در منطقه قلمون بسیار بزرگ و راهبردی است.
وی گفت: در نبرد قلمون سوری ها و لبنانی ها در دفاع از امت اسلامی در برابر تکفیری ها متحد شدند.
سید حسن نصرالله، دروغپردازی برخی محافل سیاسی و رسانه ای منطقه را درباره عملیات ارتش سوریه و حزب الله لبنان در منطقه قلمون بی تاثیر دانست و گفت: این حملات سیاسی و رسانه ای باعث تشدید عزم و اراده ما برای مقابله با تکفیری ها می شود.
وی گفت: هدف بخشی از این حملات سیاسی و رسانه ای برای اختلاف افکنی میان نیروهای مقاومت و ارتش لبنان بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ در یمن اشاره کرد و گفت: ایران ثابت کرد دوست ملت یمن است، در حالی که ائتلاف سعودی نشان داد دشمن ملت یمن است.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=12704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.