• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شاهرخی قبادی:«وحدت میان اصولگراها،موجب پیروزی آنهاست.»/«اتحاد به هر قیمتی تعیین بشود،حاضرم»/«اعتقاد ندارم کسی بیاید خودش را به مردم تحمیل کند.»/«صیانت آرا هیچ مشکلی ندارد»

  • کد خبر : 17165
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
شاهرخی قبادی:«وحدت میان اصولگراها،موجب پیروزی آنهاست.»/«اتحاد به هر قیمتی تعیین بشود،حاضرم»/«اعتقاد ندارم کسی بیاید خودش را به مردم تحمیل کند.»/«صیانت آرا هیچ مشکلی ندارد»

به گزارش “کانون سبحان”؛دیروز عصر ساعت 18 جلسه وحدت اصولگرایان کوهدشت با سخنرانی حجت الاسلام شاهرخی قبادی با حضور اصولگرایان کوهدشت و رومشکان برگزار شد. به گزارش“کانون سبحان” به نقل از “ارجانیوز” شاهرخی قبادی گفتند: لطف آقایان به خاطر شخص بنده نیست به خاطر احترام به یک ایده است که من و شما هردوی این […]

2015-08-14_081246

به گزارش “کانون سبحان”؛دیروز عصر ساعت 18 جلسه وحدت اصولگرایان کوهدشت با سخنرانی حجت الاسلام شاهرخی قبادی با حضور اصولگرایان کوهدشت و رومشکان برگزار شد.

به گزارش“کانون سبحان” به نقل از “ارجانیوز” شاهرخی قبادی گفتند: لطف آقایان به خاطر شخص بنده نیست به خاطر احترام به یک ایده است که من و شما هردوی این ایده را داریم،  ایده اصولگرایی به معنی امن ، که ما این را چتر بزرگتری می دانیم. بعضی افراد هستند که حتی در گذشته در بین جمعی دیگر بودند که به معنی اصولگرایی  اصطلاحی به  معنای تشکیلات خاص هم نبودند اما به معنی امن، یعنی ولایت و نظام را قبول دارند.  چه بسا یک دیدگاه سیاسی داشتند اما افرادی بودند که نسبت به ما محبتی داشتند .

به هرحال انتخاباتی در پیش است بی تفاوتی یعنی بی تفاوتی نسبت به سرنوشت خودمون نسبت به همه عالم ،نسبت به سرنوشت  همه نظام . هیچکش این بی تفاوتی را ندارد جریاناتی هستند ،احزابی هستند که هرکس بر اساس ایده خودش وظیفه شو نسبت به مردم و کشورش و نظامشان به سلائق مختلف انجام بدهند . من خودم را لایق این همه که شما زحمت بکشید و لطف کنید نمی دانم ،شما یک ایده داده اید و من را در مسیر این ایده می دانید.

امام بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند : مجلس در راس امور است ، خوب این امری که در راس همه امور است انسان نمی شد نسبت به آن بی تفاوت باشد و واقعا ملت ایران هم بی تفاوت نیستند منتها دیدگاه ها و جریان های مختلفی هستند هرکسی می خواهد آن جریان سیاسی اش تقویت بشود. جریان اصولگرایی است که اون هم بر هر حال در کشور، در همه جاها و در همه حوزه ها فعالیت می کند  از مرکز گرفته تا آخرین روستاها ،  همه می خواهند وظیفه شان را انجام بدهند آنهایی که دارای این دیدگاه هستند . حالا یکی از دغدغه های که جریان اصولگرایی را در بعضی جاها  بویژه در شهرستان کوهدشت دارد بحث این است که جریان اصولگرایی موفق شود.

به گزارش“کانون سبحان”؛  ایشان در ادامه گفتند: این ها مطمئن باشند و  این توفیق را دوست دارند همه اصولگراها بک خط را در پیش بگیرند یعنی وحدت باشد تا اگر طرف مقابل جریانی که ما برای آنها و اصولشان احترام قائلیم .  من و شما هردیدگاهی داریم برای خودمان داریم اما به دیدگاه طرف مقابل هم باید احترام بگذاریم چون همه این آرا  در خدمت نظام است. اینطورنباشد که ما بخواهیم  کاندیدی یا یک جریانی را تخریب کنیم ،نه همه به هرحال می آیند و در جهت تقویت نظام حرکت می کنیم .

یکی از دغدغه هایی که وجود دارد و چه حضوری و چه تلفنی آقایان در همه جا با من تماس داشتند و گفتند اگر وحدت داشته باشیم پیروزیمان قطعی است چون ممکن است جریان مقابل به وحدت برسند  و آن وقت است که این تلاش ما ناکام بماند  و خوب این یکی از مواردیست که بنده با این افکار و دیدگاه خیلی موافقم و فکر می کنم که حرف درستی باشد همه باید به فکر این باشیم ، من در مصاحبه ای که در هفته آخر ماه مبارک رمضان داشتم با بعضی از رسانه های محلی اینها را بیان کردم ، ما حتی اگر فرض بر این باشد و به من بگویند آقا شما موافق به وحدت اصولگرا و یک جمعی بالاخره راهی دیگری را می روند و شما اگر موفق بشوید این را دوست دارید یا اگر با جمع موفق باشید؟  می گویم من اگر با جمع موفق باشم بهتر است تا قسمتی از اصولگرا و طیفی از اصولگرا .

در این توفیق بالاخره باز در جاهای دیگه مشکل داریم در انتخابات دیگر حالا این انتخابات آتی ، انتخابات مجلس خبرگان هم هست که آن هم مجلس عظیمی است به هرحال اگر ما اصولگراها وحدت داشته باشیم در تمام این انتخابات می توانیم موفق باشیم .

من فکر می کنم در آن مصاحبه یک مقداری اشاره کردم  اینبار این جا هم اشاره می کنم در دوره ای که ما نماینده بودیم به هرحال ما حاکم بودیم یک قدم های برداشتیم ما مثل بعضی ها در گذشته نبودیم که میدان ندهیم به هیچ کس جز جریان خومان ، شما می دیدیدخیلی از آقایان در اصولگرا بودند که با ما نبودند مدیریت هم داشتند و حتی کلیدی هم بودند بالاخره تنگ نظری نبود در جریان اصلاح طلب ، نیروهای ارزشمندی هم بود خانواده شهید بودند یعنی انحصار نبود البته من اغرار می کنم که ما بیش از چترمان وسیع تر می کردیم ما چون حاکم بودیم اگر اتفاقی نمی افتاد باید مسئولیتش را بپذیریم ولی حالا باید عرض کنم الان وحدت را باید دنبال بکنیم من اگر موفق بشوم به لطف خدا و همت مردم قطعا این بار هم اگر بدون وحدت توفیقی حاصل بشود بین اصولگرا این خلا باید پر شود و این تیکه پاره شدن جریان اصول گرا در خیلی جاها ضرر می زند افرادی که یک فکر دارند یک خانواده هستند.  این ها خیلی هاشون در گذشته به ما رای دادند حالا به یک نحوی فاصله ای افتاده است و این فاصله ها باید ان شاالله ازبین برود .

به گزارش“کانون سبحان” ، وی در کوهدشت گفتند: نیازی که جامعه ی اصولگرایی دارد از بالا تا پایین در کوهدشت و غیر کوهدشت این است که  همه باید وحدت کنند . من خودم آمادگی دارم هزینه هر راهی که منتهی به وحدت باشد بپذیرم . یک عده از خواص و بزرگان محلی،ریش سفیدان بیایند تصمیم بگیرند روی چشم؛ یانظر سنجی گفته اند،شخص مهم نیست،من مهم نیستم اما اتحاد به هر قیمتی تعیین بشود من حاضرم.

بهترین زمان برای بحث وحدت وجود دارد،جامعه می فهمد که این نیاز است من فکر می کنم خود مردم باید بنشینند باهم جلسات متعددی داشته باشند،ما کاندیداهایی که به هر حال چند بار مردم اصولگرا با ما بوده اند و حالا شکل گرفته یا جدایی بین آن ها صورت گرفته از آن ها نیز دعوت بشود، پیشنهاد بدهند من هر راهی را که به وحدت منتهی شود قبول دارم،من نمی خواهم بگویم من اگر من نبودم وحدت نبود،نه این درست نیست؛ما باید به فکر مردم باشیم ما باید جامعه را ببینیم من اعتقاد ندارم کسی بیاید خودش را به مردم تحمیل کند.

طبق برآوردی که  شده است جمعیت اصولگرا در کوهدشت بیشتر است وحدت که باشد دیگر آنها چه وحدت بکنند یا نکنند شما پیروزید،ولی اگر این اتفاق نیفتد بالاخره شانس و یک ریسک است.

من اعلام می کنم این را به گوش مردم برسانید و می رسد که فلانی قائل به وحدت است و برای وحدت ارزش قائل است،ارزشی فراتر از انتخابات. به هر حال دست های ناپاک هم در کارند ،یک عده ای ممکن است مانع بشوند و به هر حال اگر خدا توفیق کند تحقق این وحدت وجود دارد.

ما یکی از مسائلی که باز می دانیم که همه شما و همه مردمی که که این جا نیستند اوضاع برای صیانت آرا چقدر است و آیا من خوش بینم؟آیا من حرف جدیدی دارم؟ من عرض می کنم که خوش بینم،از منم دیگر سوال نکنید چرا. چرا که خوش بینی من نیز بی جهت نیست و نمونه ای عرض می کنم خدمت شما ،مثلا: منحصر به این نیست و نگویید این حالا کافی نیست،مثلا هیچ فرمانداری،هیچ عامل اجرایی،هیچ وقت در انتخابات این حرف را نزده که فرماندار ما زده ،حالا هر دیدگاهی که دارد ماه رمضان بوده جلسه افطاری بوده ،ناظرین شورای نگهبان و سپاه و مسئول نظارت و امام جمعه محترم حضور داشتند،می گوید: صیانت از آراء هر رای مثل،صیانت از ناموس من است.کسی که این حرف را می زند فرق می کند یعنی برنامه بر صیانت است،آن جریان منحوس انحراف ،آمدند شبیخون زدند آن خبری نیست،  و مسئله های دیگر که نمی خواهم بگویم.

اگه از بنده بپرسند که نگران صیانت آرا هستید؟ من به شما عرض می کنم: نگرانی جا ندارد با توجه به موضع گیری هایی که شده و اطلاعاتی که ما داریم ،صیانت آرا مشکلی ندارد.

 شاهرخی قبادی در پایان گفتند : به مردم بگویید که فلانی گفته است ،من با بررسی به این نتیجه رسیدم ،که صیانت از آرا هیچ مشکلی ان شا الله ندارد،وقتی فرماندار این حرف را گفته است و ما می توانیم روی این حرف حساب کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدوارم‌با‌نظرسنجی‌که‌آقایان قبادی‌وامامی‌با‌آن‌موافقند‌تکلیف‌وحدت‌مشخص‌شود‌ومردم‌هر‌کدام‌از‌این‌آقایان‌را‌خواستند‌دیگری‌ به‌احترام‌مردم‌کنار‌بکشد.انشاءالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.