• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

شهرداری کوهدشت و حقوق بشر!

  • کد خبر : 15546
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
شهرداری کوهدشت و حقوق بشر!

سرویس یادداشت و مقاله کانون سبحان/ حجت الاسلام سید محمد صادق محمدی وفایی: به نام خداوند جان و خرد شهرداری کوهدشت و حقوق بشر! از واژه هایی چون حقوق بشر،آزادی و دموکراسی غربی، معناهای راستین آنها به ذهن تبادر نمی کند زیرا ملت های آزاده منظور غربی های متکبر را ازآن واژه ها در فلسطین […]

2015-07-11_010912سرویس یادداشت و مقاله کانون سبحان/ حجت الاسلام سید محمد صادق محمدی وفایی:

به نام خداوند جان و خرد
شهرداری کوهدشت و حقوق بشر!
از واژه هایی چون حقوق بشر،آزادی و دموکراسی غربی، معناهای راستین آنها به ذهن تبادر نمی کند زیرا ملت های آزاده منظور غربی های متکبر را ازآن واژه ها در فلسطین و غزه ،یمن و بحرین تجربه کرده اند.
در کوهدشت ما نیز برخی از اسامی چون «شهرداری»با سرعتی بالا به سمت حقوق بشر و آزادی و دموکراسی غربی ها در حال حرکت است.
شهرداری کوهدشت با این که قدمتی به بلندای تاریخ کوهدشت دارد ، ولی خیابان و کوچه های آن سرشار از دست اندازهای قدیم و جدید و بسیاری از جدول های آن مملو از آشغال های متنوع و بد بوست که بوی تعفن آن با سرعتی وصف نشدنی در حال مردم آزاری است
این شهر خالی از صنعت و کارخانه و دارای خشکسالی ممتد و با کوچه و خیابان های مریض احوال و … چنان دل آزار برخی از شهروندانش شده است که به هجرت از کوهدشت می اندیشند!
این مردم می گویند با چشم خویش دیدیم شهرداری ساختمانی در کمربندی شهر را تخریب کرد و هر روز می بینیم که همین شهرداری از ساخت و ساز بدون پروانه جلوگیری می کند ولی با این حال از کمترین خدمات شهرداری که جمع آوری زباله ها و پاک سازی خیابان ها و جدول هاست خبری رضایت بخش نیست!
این مردم رویش شورای شهر را به فال نیک گرفتند و خیال کردند شورای شهر باعث خواهد شد پرداخت عوارض های شهرداری متناسب با جیب مردم خواهد شد و…اما خبردارشدند که با رایی که به شورای شهر دادند مزایا بگیرانی بر بیت المال تحمیل کردند و شورای شهر و شهردار را در مقابل هم قرار داده اند!
یادش به خیر سفر قبل که از قم به کوهدشت آمدم بنرهایی را دیدم که ازجناب شهردار تشکر شده بود که حقوق معوقه پرسنل شهرداری را پرداخت کرده است ولی در این سفر به اختلاف شورای شهر با شهردار و استعفای شهردار پی بردم!
البته شاید اختلاف شهردار و شورای شهر و استعفای شهردار نیز به علت وجود مشکلاتی است که به آنها اشاره ی شد. شاید !

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.