• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

«شکست پشت شکست برای پرسپولیس تهران»/«سپاهان 4 پیروزی2 »/«صدر نشینی موقت سپاهان در لیگ برتر»

  • کد خبر : 17111
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۶
«شکست پشت شکست برای پرسپولیس تهران»/«سپاهان 4 پیروزی2 »/«صدر نشینی موقت سپاهان در لیگ برتر»

به گزارش“کانون سبحان”، حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر امروز از ساعت 19:25 میان سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد. تیم فوتبال سپاهان در دقیقه 2 بازی اولین خطر را روی دروازه پرسپولیس به وجود آورد. سانتر احسان حاج صفی با ضربه سر مهدی شریفی همراه بود که این توپ از بالای دروازه […]

13940518000284_PhotoAبه گزارش“کانون سبحان”، حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر امروز از ساعت 19:25 میان سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

تیم فوتبال سپاهان در دقیقه 2 بازی اولین خطر را روی دروازه پرسپولیس به وجود آورد. سانتر احسان حاج صفی با ضربه سر مهدی شریفی همراه بود که این توپ از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

در دقیقه 5 بازی مهدی طارمی در حال تک به تک شدن با دروازه تیم فوتبال سپاهان بود که هادی عقیلی کاپیتان زردپوشان اصفهانی این توپ را از روی پای طارمی دور کرد.

ضربه سر مهدی شریفی را در دقیقه 6 ایمان صادقی دروازه‌بان تیم پرسپولیس به راحتی مال خود کرد.

در دقیقه 7 گل اول این بازی به ثمر رسید. در حالی که پرسپولیسی‌ها در زمین سپاهان بودند بازیکنان این تیم با انجام یک ضد حمله سریع به دروازه پرسپولیس رسیدند و ضربه دیدنی احسان حاج صفی به گوشه دروازه سرخپوشان رفت تا شاگردان برانکو در دقیقه 7 بازی دروازه خود را باز شده ببینند.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه 12 بازی را به تساوی کشاندند. مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در یک حرکت انفرادی و دیدنی بعد از دریبل چند بازیکن سپاهان توپ را گوشه دروازه شهاب گردان فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود.

سانتر محمدرضا خلعتبری در دقیقه 16 به شکل خطرناکی از روی سر علی کریمی بازیکن هم تیمی‌اش گذر کرد.

بازی سپاهان و پرسپولیس از دقیقه 20 تا دقیقه 30 چیزی برای نشان دادند نداشت و بازیکنان دو تیم بیشتر سعی در محک زدن تیم مقابل داشتند. البته حملات جسته و گریخته‌ای از سوی بازیکنان سپاهان روی دروازه پرسپولیس انجام شد اما نتیجه خاصی به همراه نداشت.

حرکت انفجاری علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 34 با دریبل چند مدافع سپاهان همراه شد و توپ در دهانه دروازه به امید عالیشاه رسید که این بازیکن دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه 35 درگیری شدیدی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد. علی کریمی در حالی که توپ در دست دروازه‌بان پرسپولیس بود ضربه محکمی به صادقی زد که این حرکت او به درگیری میان بازیکنان ختم شد. در این درگیری داور بازی به علی کریمی و محمدرضا خلعتبری از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا کارت زرد داد.

در دقیقه 39 بازی باز هم به تساوی کشیده شد. حرکت رو به جلوی رسول نویدکیا با پاس عرضی وی همراه شد اما توپ بعد از پله شدن به زانوی مایکل اومانیا برخورد کرد تا دروازه پرسپولیس با این گل به خودی برای دومین بار باز شود.

نیمه دوم

در دقیقه 47 وحید حیدریه که اولین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام می‌داد به دلیل برخورد با مهدی شریفی مصدوم شدو این مصدومیت شدید باعث شد تا این بازیکن از بازی بیرون برود. به جای حیدریه محمد انصاری به بازی آمد تا اولین بازی رسمی او هم در این بازی رقم بخورد.

در دقیقه 53 یک فرصت عالی برای گلزنی پرسپولیسی ها از دست رفت. در این لحظه مهدی طارمی با پاس عمقی فرشاد احمدزاده با شهاب گردان تک به تک شد اما ضربه فنی این بازیکن از کنار دروازه سپاهان با فاصله کمی به اوت رفت.

در دقیقه 55 مهرداد کفشگری به روی احسان حاج صفی خطای پنالتی انجام داد. این خطا برای کفشگری کارت زرد به همراه داشت. در دقیقه 56 ضربه پنالتی را هادی عقیلی کاپیتان سپاهان تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 64 سانتر بلند رامین رضاییان را مایکل اومانیا با سر به سمت دروازه سپاهان زد که این توپ با فاصله زیادی از روی دروازه زردپوشان اصهانی به اوت رفت.

در دقیقه 65 پاس عمقی مهدی طارمی سرعت زیادی داشت و به امید عالیشاه نرسید.

در دقیقه 70 ضربه کرنر پرسپولیس بی هدف نواخته شد و این فرصت سرخپوشان هم از دست رفت.

در دقیقه 72 مهدی شریفی فرصت خوبی داشت تا دروازه پرسپولیس را برای چهارمین بار باز کند اما این توپ از کنار دروازه ایمان صادقی به بیرون رفت.

در دقیقه 73 رسول نویدکیا توپی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که محمد انصاری توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در دقیقه 75 بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی روی دروازه سپاهان به به وجود آوردند. در این بین امید عالیشاه هم روی زمین افتاد و برانکو معتقد بود که روی این بازیکن پنالتی شده است. در نهایت داور یک کرنر برای سرخپوشان اعلام کرد.

جری بنگستون به جای علی علیپور به بازی آمد تا اولین بازی رسمی‌اش را برای سرخپوشان انجام دهد.

در دقیقه 81 و با پاس رو به عقب اشتباه کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری صاحب توپ شد و با ضربه‌ای دیدنی اولین گل این فصل خود و چهارمین گل سپاهان در این بازی را به ثمر رساند. این گل باعث شد تا یک بار دیگر نام علی دایی از روی سکوهای ورزشگاه به نشانه اعتراض به نتایج پرسپولیس شنیده شود.

امید عالیشاه به دلیل آنچه داور آن را تمارض اعلام کرد در دقیقه 87 کارت زرد دریافت کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان حسین فرکی به عنوان صدرنشین فعلی فوتبال ایران انتخاب شوند.

انتهای پیام/

فارس

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.