• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرمانده سپاه کوهدشت: آمار بسیج زنان باید ارتقا یابد./زنان می‌توانند با مقابله با تهاجم فرهنگی از اهداف شوم دشمنان مصون بمانند.

  • کد خبر : 20362
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
فرمانده سپاه کوهدشت: آمار بسیج زنان باید ارتقا یابد./زنان می‌توانند با مقابله با تهاجم فرهنگی از اهداف شوم دشمنان مصون بمانند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: زنان مسلمان می‌توانند با مقابله با تهاجم فرهنگی خانواده و جامعه را از اهداف شوم دشمنان مصون نگه دارند.

2015-11-24_120010به گزارش “کانون سبحان”؛، محمد حقی‌زاده صبح سه شنبه در همایش نقش زنان در بسیج که در فرهنگ‌سرای ارشاد کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: 50 درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و با اینکه زنان همپای مردان در صحنه هستند، اما آمار بسیج زنان باید ارتقا یابد.

وی به نقش و جایگاه جامعه زنان و بسیج خواهران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی جامعه زنان با همراهی کردن مردان و حضور پررنگ خود دعوت امام خمینی (ره) را لبیک گفتند و با حضور خود در صحنه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی سهیم بودند.

فرمانده سپاه کوهدشت خطاب به زنان بسیجی گفت: شما زنان مسلمان می‌توانید با مقابله با تهاجم فرهنگی خانواده و جامعه را از اهداف شوم دشمنان مصون نگه دارید.

حقی‌زاده افزود: دشمن بعد از شکست خوردن در جنگ تحمیلی به حربه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده که به حمد خدا مردم ما با دقت و ظرافت در صحنه هستند و دشمن را ناکام گذاشته‌اند.

این مسئول یادآور شد: مادران در جهت حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی از جان عزیزان خود گذشتند به شهادت فرزندشان افتخار کردند، تا مردم عزیز ایران اسلامی در امنیت و آرامش باشند.

فارس

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=20362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.