• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

كارآمدى عمق راهبردى انقلاب اسلامى/ دولت خبیث آمریکا شهامت مقابله با ایران را ندارد

  • کد خبر : 62512
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
كارآمدى عمق راهبردى انقلاب اسلامى/ دولت خبیث آمریکا شهامت مقابله با ایران را ندارد

امام‌جمعه کوهدشت گفت: كارآمدى عمق راهبردى انقلاب اسلامى نمایان است و دولت خبیث آمریکا شهامت مقابله با ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت، اظهار کرد: حقیقت علوم الهیه در قرآن، به‌عنوان یک ریسمان الهی و هدایت‌گر انسان‌های باتقوا، موجود است.

وی افزود: قرآن یعنی جهاد، اخلاق و انفاق امیر المومنین (ع) و شب‌های قدر که سرنوشت و تقدیر انسان را رقم می‌زند بهترین زمان برای تدبر در قرآن، بینش و کسب علم است.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره ضرورت و فواید برنامه‌ریزی متولیان فرهنگی در نظام اسلامی، اظهار داشت: تثبیت و تحکیم اقتدار دفاعى، گسترش نفوذ منطقه‏اى ایران، حفظ انسجام و وحدت ملى، خنثى‏سازى فتنه‏هاى داخلى، شکست راهبردهاى دشمنان در چند دهه اخیر که براى از بین بردن انقلاب اسلامى طراحى و به اجرا درآمده بود، بخشى از دستاوردهای هوشمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در رویارویى با نقشه‏هاى دشمن است.

طهماسبی هوشیاری در برابر جنگ فضای مجازی، عملیات روانی و سیاسی دشمن را ضروری خواند و گفت: دولت خبیث آمریکا شهامت و توان مقابله با ایران را ندارد چراکه به اقتدار ایران در طول چهل سال انقلاب پی برده است.

وی با اشاره به کارآمدى عمق راهبردى انقلاب اسلامى، خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد: ترامپ، از خطه لرستان هشدار می‌دهیم، ما تو را رجم کرده و با سنگ الهی بر فرق کثیفت خواهیم کوبید.

خطیب جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و اشاره به رشادت‌های بسیجیان در این عملیات، بیان داشت: سپاه با سردارانی همچون سردار کشکولی، دلسوز کشور هستند و امتحان خود را پس داده‌اند، از طرف ملت و مردم از آنان تشکر می‌کنیم و امیدواریم خداوند متعال وجود بابرکتشان را برای ما نگه دارد.

طهماسبی با اشاره به اهمیت نظارت خانواده‌ها و ضرورت مراقبت از فرزندان، گفت: دین نور است و اگر در جامعه درست عرضه شود، تمام ظلمات و شبهات را از بین خواهد برد.

وی با انتقاد از ضعف مجلس شورای اسلامی در نظارت بر امور کشور برای مبارزه با فساد و ضرورت ساماندهی وضعیت مسکن توسط مسؤولان، اظهار کرد: بزرگ‌ترین بلای کشور اشرافی گری، مخصوصاً در بین مسؤولان است، شخصی که وابسته به میز بوده و به فکر منافع خود است، به درد جامعه نمی‌خورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=62512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.