• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

«ما می‌توانیم» در سایه همدلی و اتحاد تحقق‌یافته است

  • کد خبر : 67484
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
«ما می‌توانیم» در سایه همدلی و اتحاد تحقق‌یافته است

ماشاءالله نعمتی گفت: «ما می‌توانیم» در سایه همدلی و اتحاد تحقق‌یافته و برگ زرینی در تاریخ ایران رقم‌زده است.

به گزارش کانون سبحان، ماشاءالله نعمتی در جلسه هماهنگی اجرایی شدن رزمایش «کمک مومنانه» در کوهدشت، اظهار داشت: بیماری کرونا با توجه به اینکه یک معضل جهانی به شمار می‌رود و هم‌چنین علی رقم برخی تحریم‌ها، حقیقتاً ما را معطوف به این کرد که «ما می‌توانیم»، چراکه در سایه همدلی و اتحاد، برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و جهان رقم‌زده شد تا جایی که برخی کشورها از ایران برای مقابله با کرونا الگوبرداری کرده‌اند.

وی افزود: رئیس‌جمهور کشوری مثل آمریکا به‌راحتی عنوان می‌کند اگر ما ۱۰۰ هزار نفر کشته بدهیم، مسئله‌ای نیست، چراکه نمی‌توانیم شرایط و محدودیت‌های قرنطینه‌ای اعمال کنیم زیرا اقتصاد فلج می‌شود، با این حرف نشان دادند در غرب جان اقتصاد بر جان مردم اولویت بیشتری دارد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اهمیت جایگاه مردم در نظام اسلامی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در مورد بیماری کرونا به‌عنوان فصل الخطاب دستور اکید فرمودند که برای حفظ جان مردم، نظام سلامت ما مواردی را که تشخیص می‌دهد همه بایستی کمک و همراهی کنند که بر این ویروس منحوس فائق شویم.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی برای مبارزه با کرونا در یک حساب متمرکزشده است، تصریح کرد: از روحانیون و تشکل‌های مذهبی شهرستان به جهت برگزاری مراسمات مذهبی از طریق فضای مجازی، به جهت جلوگیری از تجمع مردم، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نعمتی عملکرد مناسب کوهدشت در مقابله با بیماری کرونا را نتیجه تلاش جمعی دانست و گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی حقیقتاً بایستی به‌صورت مطلوب رعایت شود، ان‌شاءالله با تعامل، همفکری و بهره‌گیری از توان علمی نخبگان، سیاسیون، ایده پردازان و… کارها را در زمینه پیشرفت شهرستان به‌پیش خواهیم برد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به محرومیت کوهدشت درزمینهٔ صنعت و کارخانجات تولیدی، خطاب به مسئولان ادارات شهرستان اظهار کرد: نسبت به اقدامات اجرایی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره اهتمام ورزیده شود، چراکه به‌صورت جدی فعالیت‌های اداری شروع‌شده و بایستی نسبت به انجام وظایف قانونی با تمام توان پای‌کار بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=67484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.