• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مرتضی طاهریان:درهیچ جای جهان اسلام، مساجدی به معماری ایران دیده نمی شود.

  • کد خبر : 7421
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
مرتضی طاهریان:درهیچ جای جهان اسلام، مساجدی به معماری ایران دیده نمی شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مسجد مهمترین رسانه انقلاب اسلامی بوده وهست.

به گزارش “کانون سبحان”؛ ، مرتضی طاهریان معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امشب(19فروردین) در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی مساجد با عنوان محراب قلم که در مسجد قمر بنی هاشم علیه السلام خمین برگزار شد گفت: پویایی و نقش افرینی مساجد به برکت انقلاب اسلامی بیش از پیش شده است.

وی با بیان اینکه امروزه شرایط کانون های مساجد به گونه ای است که در دورترین نقاط مرزی تا قلب ایران و نقاط برخوردار مساجد دارای کانون فرهنگی هنری هستند، افزود: درهیچ جای جهان اسلام، مساجدی به معماری ایران دیده نمی شود.

طاهریان ادامه داد: مساجد همواره در عرصه های مختلف نقش آفرینی دارند و نقش رسانه ای مهم مساجد چه در دوران قبل انقلاب و چه در دوارن بعد انقلاب همواره بر کسی پوشیده نیست و مصداق بارز آن انتشار پیام های حضرت امام خمینی رحمه الله در دوران انقلاب اسلامی است که در رژیم طاغوت امکان انتشار و گسترش آن نبود و از طریق مساجد این پیام ها دست به دست می شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی مساجد کشور با تاکید بر فراهم کردن عرصه های رقابتی در جامعه  ادامه داد: بسیاری از کسانی که در مطبوعات قلم می زنند و پرورش یافتند از اهالی مساجد وکانون ها هستند.

وی از اعطا مجوز رسمی به نشریات تجربی کانون های مساجد خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون این امکان به همت ستاد عالی فراهم شده و در مراسم اختتامیه این جشنواره از نخستین مجوز رسمی نشریات تجربی مساجد رونمایی می شود.

مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود، در این جشنواره برگزیدگان مرحله منطقه ای شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان، شرکت دارند.

اخبار بعدی از جشنواره سراسری محراب قلم متعاقبا اعلام می شود.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.