• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

«ملک سلمان» درحال تماشای قتل عام حجاج! / عکس

  • کد خبر : 17604
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
«ملک سلمان» درحال تماشای قتل عام حجاج! / عکس

به گزارش “کانون سبحان”؛ درحالی که رسانه‌های جهان مشغول پوشش فاجعه دلخراش انسانی در سرزمین منا هستند و لحظه به لحظه به آمار قربانیان سلهل‌انگاری آل سعود اضافه می‌شود؛ خبرگزاری رسمی این کشور تصاویری از ملک سلمان منتشر کرده است. خبرگزاری واس با انتشار این تصاویر، در توضیح آن نوشت: “خادم حرمین شریفین(!) درحالی که […]

به گزارش “کانون سبحان”؛ درحالی که رسانه‌های جهان مشغول پوشش فاجعه دلخراش انسانی در سرزمین منا هستند و لحظه به لحظه به آمار قربانیان سلهل‌انگاری آل سعود اضافه می‌شود؛ خبرگزاری رسمی این کشور تصاویری از ملک سلمان منتشر کرده است.

خبرگزاری واس با انتشار این تصاویر، در توضیح آن نوشت: “خادم حرمین شریفین(!) درحالی که رایحه خوش حجاج به مشام می‌رسد، به منا رسیده است و آنان را مشاهده می‌کند”.

این اقدام خبرگزاری رژیم سعودی، موجی از اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت و درحال حاضر کمپین اعتراض به ملک سلمان به راه افتاده است.

واس این تصاویر را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نیز منتشر کرد.

به گزارش ابنا، رئیس زمان حج و زیارت در باره فاجعه مرگبار حجاج در سرزمین منا اظهار داشت: حجاج ساعت حدود 8:30 به وقت ریاض در حال حرکت به سمت رمی جمره بودند که ماموران سعودی دو مسیر را بستند.

«سعید اوحدی» افزود: به همین دلیل، تمام حجاج در یک مسیر جمع شده و پس از ازدحام شدید جمعیت، فاجعه‌ ‌بی‌سابقه‌ای رخ داد که همگی ریز دست و پا قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.