• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نور لرستان برگزار شد.

  • کد خبر : 1394
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۳۴

نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نور لرستان برگزار شد به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نور کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.[…] نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نور لرستان برگزار شد به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ نشست هم اندیشی مسئولان خانه […]

نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نور لرستان برگزار شد

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نور کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.[…]

نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نور لرستان برگزار شد

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ نشست هم اندیشی مسئولان خانه های نور کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.

 


به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان امروز(3تیر) در این جلسه گفت: مسجد به عنوان یک نهاد فرهنگی مقدس در اسلام کارکرد مختلفی دارد.

 

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در احیای کارکردها مساجد موثر باشند، افزود: مساجد از صدر اسلام تاکنون کارکردهای مختلفی چون کارکرد سیاسی، عبادی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، قضاوت و تهذیب داشته است.

 

 

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: کانون های فرهنگی وهنری در قالب برنامه های مختلف دینی، فرهنگی و هنری می توانند ضمن ارائه آموزش های دینی و قرآنی و فرهنگی و هنری کاربردی به نسل جوان در اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی نیز موثر باشند.

 

 

وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان، عنوان کرد: امروز دشمنان در قالب فضای مجازی، ماهواره ها و رسانه آسیب های فرهنگی را در جوامع گسترش می دهند.

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، با بیان اینکه اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در بین جوانان و نوجوانان مهم ترین راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان است، افزود: جهت تحقق این مهم باید کارکرد مساجد را توسعه دهیم.

 

 

حجت الاسلام موسوی، در ادامه از برگزای طرح قرآنی 1448 در کانون های مساجد این استان خبرداد و گفت: کانون های مجری برگزاری این طرح باید جهت جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به این طرح با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی تلاش کنند.

 

 

وی ابراز داشت: این طرح قرآی با هدف حفظ موضوعی قرآن و با محوریت سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

 

 

گفتنی است، در این جلسه هم اندیشی مسئولان خانه نور کانون های مساجد استان لرستان برنامه های قرآنی خانه های نور استان در سال جاری اعلام شد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.