• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

هومان محمودی:بزودی اینترنت پرسرعت 3G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم.

  • کد خبر : 8553
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
هومان محمودی:بزودی اینترنت پرسرعت 3G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم.

به گزارش“کانون سبحان”؛ ، هومان محمودی سه‌شنبه شب در دیدار با فرماندار کوهدشت اظهار داشت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم در لرستان است، بزودی اینترنت پرسرعت 3G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم. وی با بیان اینکه پوشش‌دهی مناطق مختلف کوهدشت در دستور کار است، اظهار کرد: در راستای توسعه […]

13930226000252_PhotoAبه گزارش“کانون سبحان”؛ ، هومان محمودی سه‌شنبه شب در دیدار با فرماندار کوهدشت اظهار داشت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم در لرستان است، بزودی اینترنت پرسرعت 3G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پوشش‌دهی مناطق مختلف کوهدشت در دستور کار است، اظهار کرد: در راستای توسعه پوشش تلفن همراه مسیرهای مواصلاتی و رفع مشکل نقاط کور کوهدشت چندین سایت جدید آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل مخابرات لرستان با بیان اینکه نیروهایی به منظور حفاظت از تجهیزات مخابراتی و تجهیزاتی که دچار خرابی می‌شوند، به شکل شبانه‌روزی در شهرها فعالیت می‌کنند تصریح کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت متولی اینترنت کشور است که امیدواریم مشکل خدمات‌رسانی در حیطه   اینترنت‌ پرسرعت را به مردم در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه کنیم.

141689392372041

محمودی با تاکید بر اینکه در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان انتظار می‌رود، نسبت به پرداخت بدهی‌های معوق خود اقدام کنند از ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در روستاها خبر داد و گفت: قصد داریم به روستاهای دور که خانوارهای کمی در آنها سکونت دارند نیز این خدمات را ارائه کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=8553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.