• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

واکنش امام جمعه رومشکان به همایش اصلاح طلبان کوهدشت/ چه دلیلی دارد در کوهدشت جلسه ای به عنوان اصلاح طلبی برگزار شود/از نماینده مجلس می خواهم که به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر بدهند.

  • کد خبر : 2572
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

امام جمعه رومشکان ضمن انتقاد از برگزاری همایش اصلاح طلبان کوهدشت فرمودند:من هشدار میدهم به آقای استاندار . ایشان باید از اوضاع مراقبت کند . هنوز یکسالی و چند ماه به انتخابات مانده چه دلیلی دارد در کوهدشت جلسه ای به عنوان اصلاح طلبی که نمیدانم در آن چه روی داداه است و نزدیک به؟ […]

امام جمعه رومشکان ضمن انتقاد از برگزاری همایش اصلاح طلبان کوهدشت فرمودند:من هشدار میدهم به آقای استاندار . ایشان باید از اوضاع مراقبت کند . هنوز یکسالی و چند ماه به انتخابات مانده چه دلیلی دارد در کوهدشت جلسه ای به عنوان اصلاح طلبی که نمیدانم در آن چه روی داداه است و نزدیک به؟

واکنش امام جمعه رومشکان به همایش اصلاح طلبان کوهدشت/ چه دلیلی دارد در کوهدشت جلسه ای به عنوان اصلاح طلبی برگزار شود/از نماینده مجلس می خواهم که به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر بدهند.

به گزارش کانون سبحان“؛ حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان در خطبه دوم گفت: اعلی مراتب تقوا آن است که انسان خود را بدهکار دیگران بداند . ولی ما خودمان را همیشه طلب کار همسایه  طلب کار ارباب رجوع  و طلب کار …. البته در برابر مسلملنان خودمان را بدهکار بدانیم همان طور که امام خمینی(ره) می فرمودند من خدمت گزار کوچک ملت هستم ، یعنی من بدهکار ملت  هستم با این همه مال بدهکار  و مدیون  امام هستیم   و رهبری عزیز ما  امام خامنه ای ( مدظله العالی) هم می فرماید: راه ما راه امام است.
حجت الاسلام جمیاری در ادامه بیان داشتند: ما به علت محروم بودن از نماز پرشور  جمعه  و به خاطر عقب ماندگی های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و امکانات اولیه ای که ما مرحوم بودیم  ضربات سنگینی خوردیم  که بعضی از سیاستمدران بی سیاست بر پیکره این شهرستان ضعیف و محروم  فرود آورند .

 امام جمعه رومشکان ادامه دادند که چرا ما نباید دانشگاه داشته باشیم ؟ چرا ما نباید حوزه علمیه داشته باشیم ؟چرا نباید آب شرب معمولی مردم تامین شود؟  این ها همه به خاطر کم کاری های است که بعضی از مسئولین در حق مردم روا داشته اند  و کسی نبوده است که جلوی آنها بایستد  و اما ان شالله  جمعیت عظیم مردم در نماز جمعه با حمایت امام جمعه که الان هم شروع شده است از برخی کوتاهی های مسئولین جلوگیری می کنیم  که الان به اسم اصلاحات در جامعه دارند قد علم می کنند  . اینها اصلاح طلب نیستند. اصلاح طلب و اصولگرا  اگر خط و مشی اش رهبری نباشد هیچ قرابت با رهبری و ولایت فقیه ندارد  این شهرستان هویت دارد و دیگر زیر نظر کوهدشت نیست ،سیاسیون ها باید بدانند  اینجا فرق دارد با کوهدشت  و فرق کرده است . رومشکان پر از نخبه است . من در تعجبم با این همه نخبه و با سواد چرا در فقر و نداشتن چیز های بدیهی دست ما خالی است.

من هشدار میدهم به آقای استاندار . ایشان باید از اوضاع مراقبت کند . هنوز یکسالی و چند ماه به انتخابات مانده چه دلیلی دارد در کوهدشت جلسه ای به عنوان اصلاح طلبی که نمیدانم در آن چه روی داداه است و نزدیک به؟ سالگرد 9دی فتنه گران جلسه ای برگزار کنند .

آقای استاندار مدیریت کن و از این وضع مراقبت کن. ما نمیخواهیم گرفتاری های مردم را فدای سیاسی بازی های برخی کنید .

ایشان به استاندار هشدار داداند که فرمانداران خود را کنترل کن و گر نه ما خود خیلی خوب میتوانیم آنها را کنترل کنیم ایشان ادمه دادند  که جناح های سیاسی باید متحد باشند  و بنده به فرماندار اخطار میدهم که اجازه نمیدهم در این جلسات شرکت کنند ، اگر فرماندار شهرستان ماست چرا باید در جلسات شهرستان دیگر شرکت کند .

این افعال و رفتار محکومی است مسئولین شهرستان مراقبت کنند و عزیزان فریب این مسائل را نخورند  و عزم خود را جزم کنید برای 9 دی که انقلاب دوم بود مردم زندگی معمولی خود را می خواهند .

امام جمعه شهرستان رومشکان با هشدار دادن به نماینده مجلس  از ایشان و سایر نمایندگان استان خواست که اوضاع استان را کنترل کنند  و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  تذکر بدهند. 

ما دنبال ایجاد شکاف نیستیم و نیرو های امنیتی محترم باید به محتوای این جلسات نظارت کنند زیرا ما نمی خواهیم کوهدشت و رومشکان  بازهم درفقروبی سامانی  بماند . تا این لحظه جناح بازی و سیاست زدگی بوده ولی به لطف امام زمان  با نهادینه شدن نماز جمعه  و معنویات مقام معظم رهبری افراد به دنبال رشد و تعالی جامعه اند  و به این مسائل حاشیه ای  ورود پیدا نخواهند کرد .

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.