• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

واکنش امام جمعه پلدختر به سخنان دکتر حنان /مقایسه شخصیت‌های نظام با داعش تندروی و با شعار اعتدال اصلاً سازگار نیست.

  • کد خبر : 2569
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

امام جمعه پلدختر گفت: توهین به شخصیت‌های نظام نتیجه مسئولیت دادن به فتنه‌گران است. به گزارش“کانون سبحان“؛ ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور 20 میلیونی عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) در کربلا گفت: حرکت عظیم و شرکت میلیونی شیعیان در عراق علاوه بر وحشت داعش باعث خنثی شدن […]

امام جمعه پلدختر گفت: توهین به شخصیت‌های نظام نتیجه مسئولیت دادن به فتنه‌گران است.

واکنش امام جمعه پلدختر به سخنان دکتر حنان /مقایسه شخصیت‌های نظام با داعش تندروی و با شعار اعتدال اصلاً سازگار نیست.به گزارشکانون سبحان“؛ ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور 20 میلیونی عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) در کربلا گفت: حرکت عظیم و شرکت میلیونی شیعیان در عراق علاوه بر وحشت داعش باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان اسلام شد.

 

وی افزود: البته داعشی‌ها می‌خواستند با انفجار و حرکت‌های تروریستی از حضور میلیونی زائران جلوگیری کنند که به حمدالله شکست خورد.

 

لروند با تقدیر و تشکر از میهمان‌نوازی مردم عراق از زائران حسینی اظهار داشت: این پذیرایی‌ها ثابت کرد که دیگر عرب و عجم جایی در اختلافات شیعیان ندارند.

 

امام جمعه پلدختر ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسن مجتبی (ع)، رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع) گفت: مراسم‌های عزاداری با حضور دسته‌جات سینه‌زنی در سطح شهر پلدختر برگزار می‌شود.

 

لروند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن حرکت برخی از مسئولان استان لرستان و توهین به شخصیت‌های نظام گفت: این نتیجه مسئولیت دادن به فتنه‌گران است که بارها نسبت به آن هشدار داده بودم.

 

وی با هشدار به مدیر کل ارشاد استان لرستان و فرماندار کوهدشت گفت: علم‌الهدی و آیت‌الله مصباح یزدی از شخصیت‌های نظام هستند و مقایسه آنها با داعش تندروی است و با شعار اعتدال اصلاً سازگار نیست.

 فارس

 

امام جمعه پلدختر:

امام جمعه پلدختر برای مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان خط ونشان کشید/ وزارت ارشاد و وزارت کشور باید پاسخگو باشند

 

امام جمعه پلدختر گفت:حجت الاسلام حنان مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان با توهین به آیت الله علم الهدی و آیت الله مصباح یزدی ،اعتدال دولت تدبیر را زیر سوال برد.

 

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار بیان روز افزود:با برگزاری همایش جریان اصلاح طلب مخالف نیستیم ولی باید در اینگونه جلسات فقط مسائل سیاسی و برنامه های انتخاباتی مرتبط با جریان مورد نظر مطرح شود.

 

وی اظهار کرد:متاسفانه در جلسه اصلاح طلبان کوهدشت مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان آیت الله علم الهدی و آیت الله مصباح یزدی را به داعش تشبیه کرده که این خلاف اخلاق سیاسی است.

 

وی با اشاره به تعبیر رهیر معظم انقلاب در مورد آیت الله مصباح یزدی که ایشان را مطهری زمان معرفی کردند،افزود:آیت الله علم الهدی و آیت الله مصباح از افتخارات این کشور هستند ،تلاش و مجاهدت های این عالمان با بصیرت برکسی پوشیده نیست.

 

وی با اشاره به نقش مهم روحانیت در طول تاریخ اسلامی بیان کرد:در هر مرحله ای مردم با ارشاد و راهنمایی روحانیت توانستند جلوی ظلم و بی عدالتی را بگیرند.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به تندرویی مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان در همایش اصلاح طلبان کوهدشت تاکید کرد:به حجت الاسلام حنان هشدار می دهم اگر کسی بخواهد در پلدختر بیاید و اینگونه حرف ها را بزند مطمئن باشد حتما از مردم حزب اللهی تو دهنی خواهد خورد.

 

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین با این حرکات مردم ولایتمدار کوهدشت را زیر سوال می برند بیان کرد:مردم ولایتمدار لرستان مرید رهبر هستند و امروز هم به این تندروی ها اجازه نمی دهند، اگر مدیر کل ارشاد لرستان جرات دارد برای سخنرانی به پلدختر سفر کند تا ببیند چه جواب دندان شکنی خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد:اگر استان لرستان از لحاظ بیکاری رتبه اول دارد و دارای اقتصادی بیمار است همه این مسائل به این حرکت های بچه گانه برخی افراد بر می گردد.

 

وی اضافه کرد:نهاد های امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در تایید استعلام ها افراد و سوابق آنها برای انتصابات اداری دقت کنند و از ورود اینگونه افراد مغرض به ادارات جلوگیری کنند.

 

وی در ادامه تاکید کرد:وزرای ارشاد و کشور باید این موضوع را پیگیری کنند به مردم پاسخگو باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.