• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

واکنش امام جمعه کوهدشت به همایش«گلونی»/آیا فرهنگ لرستان فقط بزن،برقصه؟/ما خواهان محاکمه مدیر این کار هستیم.

  • کد خبر : 13037
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
واکنش امام جمعه کوهدشت به همایش«گلونی»/آیا فرهنگ لرستان فقط بزن،برقصه؟/ما خواهان محاکمه مدیر این کار هستیم.

حجت الاسلام طهماسبی در پایان خطبه های خود در واکنش به همایش «گلونی» درقلعه خرم آباد گفت: آیا فرهنگ لرستان فقط بزن،برقصه؟ این ادراه میراث فرهنگی باید میراث فرهنگ و دین و دیانت مردم باشد، نه زن و مرد بزنند و برقصند با پول بیت المال!

2015-05-22_051837به گزارش “کانون سبحان”؛ نماز جمعه این هفته کوهدشت(1 خرداد 94) به امامت امام جمعه محترم شهرستان حضرت حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

امام‌ جمعه کوهدشت ضمن گرامی داشت میلاد با سعادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، گفت: پاسداری معنای گسترده ای دارد،پاسداری از ارزشها ،پاسداری از دین،پاسداری به معنای اعم و به معنای پاسداری از مرز ها می باشد، وی ادامه داد:پاسداری یک لفظ نیست یک حقیقت است.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه برخی فکر می کنند اهمیت فناوری هسته ای فقط مربوط به صنعت برق و دارو ها می باشد، گفت: این طور نیست که فناوری هسته ای فقط مربوط به صنعت برق و دارو ها باشد بلکه ما از این طریق می توانیم در بحث هوا فضا پیشرفت داشته باشیم. وی ادامه داد: ما برای سوخت فضا پیماهایی که به بالای جو زمین می فرستیم احتیاج به سوخت هسته ای داریم و این امر مستلزم غنی سازی تا 90 % می باشد.

برای انواع سلاح ها به غیر سلاح اتمی ،موشک ها و راکت ها نیاز به رآکتور های کوچک هسته ای داریم که غنی سازی  60% دارند ، برای شناسایی  عمر آثار تاریخی و باستانی،در مان بیماری های سرطان پرستاد و تیروئید و… به این درصد غنی سازی نیاز است، اما حتی آن ها به غنی سازی زیر 5% هم ایراد می گیرند.

و با اشاره ای به تحولات عراق و سوریه داشت و در مورد یمن نیز گفت: هرآنچه در یمن رخ داده است نقشه آمریکا می باشد.

***فرزندان انقلابی و هسته ای ما بیدار و هوشیارند./ اگر مقابل دشمن کوتاه بیایم فردا مسائلی همچون حجاب،قرآن ،دین و .. را مطرح می کنند.

خطیب نماز جمعه کوهدشت با بیان اینکه فرزندان انقلابی و هسته ای ما بیدار و هوشیارند، گفت: دشمن ما آمریکاست که رحم ندارد و مقاصد پلیدانه و جاسوسی دارد.آن هادر برخی از مباحث طبق گفته مسئولان دبه در آورده است و گفته اند که در برخی مسائل اشتباه کردیم. حجت الاسلام طهماسبی در خطاب به مسئولان هسته ای گفت: خطوط قرمز ما هم چنان باید بماند. اگر کوتاه بیایم فردا مسائلی همچون حجاب،قرآن ،دین و .. را مطرح می کنند.

***واکنش امام جمعه کوهدشت به همایش«گلونی»/آیا فرهنگ لرستان فقط بزن،برقصه؟/ما خواهان محاکمه مدیر این کار هستیم.

به گزارش کانون سبحان ،حجت الاسلام طهماسبی  در پایان خطبه های خود در واکنش به همایش «گلونی» درقلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: آیا فرهنگ لرستان فقط بزن،برقصه؟ این ادراه میراث فرهنگی باید میراث فرهنگ و  دین و دیانت مردم باشد، نه زن و مرد بزنند و برقصند با پول بیت المال!

ما خواهان محاکمه آن مدیری هستیم که این کارو در قلعه فلک الافلاک انجام داده اند. میراث فرهنگی بایستی پاسخگو باشد. این خواست همه ائمه جمعه سراسر استان لرستان و جوانان حزب الهی است.

امام جمعه کوهدشت در پایان افزود: به عنوان جشن گلونی که خود گلونی مظهر عفاف و حجاب برای استان لرستان است، نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد،ما مسلمانیم، در تفریح سالم هیچ منکی وجود ندارد ونیز تا آن جا که شرع مقدس اجازه داده است. در عروسی ها شاد باشید نه گناه نه اختلاط زن و مرد . من از مسولان استان و میراث فرهنگی در خواست دارم که پاسخگو باشند.

گفتنی است در امروز قبل و بعد نماز جمعه به مناسبت میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار از مردم ویزیت رایگان به عمل آمد و نیز یک ایستگاه صلواتی به همت جبهه فرهنگی صاحب الزمان(عج) کوهدشت برقرار شد. که تصاویر زیر گویای خبر می باشند.

2015-05-22_063015

2015-05-22_063211

2015-05-22_063256

2015-05-22_063330

2015-05-22_063410

 گزارش و درج:حمید آدمی  / مدیر سایت

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.