• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

پاسخ گویی به سوالات رزمی

  • کد خبر : 661
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۴:۵۷
پاسخ گویی به سوالات رزمی

پاسخ گویی به سوالات رزمی  زير نظر استاد حسن نوريان   کاربران محترم می توانید سوالات خود را در ادامه مطلب مطرح کنید . با سلام /پاسخ گویی به سوالات رزمی  زير نظر استاد حسن نوريان   کاربران محترم می توانید سوالات خود را در نظرات مطرح کنید.   مخاطبان محترم جهت رفع بهبود شما […]

پاسخ گویی به سوالات رزمی

 زير نظر استاد حسن نوريان

 

کاربران محترم می توانید سوالات خود را در ادامه مطلب مطرح کنید .

با سلام /پاسخ گویی به سوالات رزمی

 زير نظر استاد حسن نوريان

 

کاربران محترم می توانید سوالات خود را در نظرات مطرح کنید.

 

مخاطبان محترم جهت رفع بهبود شما عزیزان ازاین به بعد
جهت مشاوره های ورزشی ، مستقیم چه درتلگرام وچه برای مکالمه باشماره تلفن 09369487442
میتوانند در ارتباط باشید.
باتشکر

 %d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af-%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d9%86%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86

۲

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است که سوالات در اسرع وقت  پاسخ داده می شوند.

لطفا درصورت امکان آدرس ایمیل خود را نیز در نظرات درج کنید که پاسخ نیز به ایمیل شما ارسال گردد.

 پاسخ گویی به سوالات رزمی

سوال 1- : آیا ورزش در سن 14 الی 15ساله باعث از کار افتادن هورمون رشد استخون بدن می شود؟

پاسخ استاد حسن نوریان:باسلام خدمت شما ،باتوجه به نوع سوالي كه پرسيديد بيشتربستگي به نوع ورزش بدلخواه شخص درسن ذكرشده مرتبط دارد،اگرنوع ورزش مطرح شود كاربرد ونوع تاثيرات فيزيكي كه به بدن انسان دارد،بيشتركالبدشكافي ميشودكه به جوابيه شمانزديك ميشود!لطفانوع ورزش دلخواه خودرانام ببريدودليل گرايشتان؟

 

سوال 2 – : سلام من 20 سال دارم و میخوام یک ورزش رزمی کار کنم ولی نمیدانم بین تکواندو و ووشو کدام را انتخاب کنم.لطفا راهنماییم کنید؟

 

پاسخ استاد حسن نوریان:

باسلام خدمت شماهنرجوی محترم :
ازبابت سوالی که فرمودید اگر ازلحاظ،کاربردآنها جویاهستیدهردوباهم،فرق دارنداما از لحاظ ورزشی هردومفیدوقابل استفاده برای هرشخص می باشد، بستگی به نوع استفاده شمادارد که برای قهرمانی مایل هستید این ورزش رو انجام بدهید یا فقط جهت ورزش وتندرستی؟

 

سوال 3 – :سلام / من ده سال پیش تکواندو کار کردم و کمربند زرد گرفتم و حکم کمربند زرد را دارم الان می خواهم ادامه بدهم به من میگویند باید از سفید شروع کنم.من الان باید چکار کنم؟

پاسخ استاد حسن نوریان:

باسلام خدمت شما هنرجوی محترم ؛ در مورد سوالی که فرموده اید، این که شما در ده سال گذشته موفق به کمربند زرد شده اید خوب است لازم به ذکر است که اگر هنرجویی بخواهد در رشته های مورد نظر شما فعالیت خود را ادامه دهد(مثلا: در تکواندو و کاراته) باید تسلط کافی و مهارت بخصوصی در اجرای کاتا در هرنوع کمربند  داشته باشد.

و بخصوص اگر هنرجویی بعد از مدت ها به شکل شما بخواهد تجدید قوا کند از لحاظ یادآوری کاتاها که قبلا ذکر شد نباید هیچ گونه ضعفی در اجرای آن داشته باشد .

هر هنر جویی ممکن است در این رشته ها به هر دلیلی نتواند قدرت شرکت در مسابقات را داشته باشد ، اما حداقل نیاز آن است که آن هنرجو  مهارت کافی در حفظ و اجرای آن کاتاها در هر کمربند را  داشته باشد. از  این لحاظ گفته شد ممکن است شخص شما یا هر شخص دیگری که فاصله مقطعی داشته باشد، بعدها  اگر بخواهد به کمربند های مشکی دان 1 ، دان 2 و …دست یابد ممکن است یک روز رده پائینی یا یک فرد مبتدی در خصوص آن کمربند های اولیه یا تمام آن ها از شما سوال بپرسد که شما باید آن چنان که گفته شد، تسلط کافی برای پاسخگویی داشته باشید .

پس نیت ، کسب کمربند نیست ؛  بلکه حفظ یادآوری و مرور کاتاها در هر مقطعی  مهم می باشد.

 


سوال 4 –  سلام آیا تبدیل کمربند در تمامی رشته های رزمی وجود دارد؟ مثلا کسی که قرمز نینجا دارد میشه که قهوه ای آکروفول را بگیرد؟لطفا راهنمای کنید

پاسخ استاد حسن نوریان:

باسلام و خسته نباشید خدمت شماهنرجو محترم منظورازسوال شما،معادل ساز ی می باشدکه درصورتی قابل تغییر،دررشته های ورزشی است،که ظاهراشمابایداز سطح دان یک برای معادل سازی برخوردارباشید،  و مقاطع پایین ترازآن فقط در داخل خودآن باشگاه ومجموعه ای که هرهنرجو،درحال فعالیت ورزشی است مقبول می باشدولاغیر.

درکل هرورزشکاری که،به سن بلوغ ورزشی کامل رسیده باشد در یک مقطع ورزشی،خاص باقی بماند، یقینا احتمال رشد آن ورزشکار درآن رشته بیشتر نتیجه بخش ترمی باشد.باتشکر

 

 


سوال 5 – سلام لطفا جواب بدید من علی19 سال سن دارم 5 سال کشتی آزاد کار کردم مقام کشوری و استانی دارم میخواهم بین کیک بکس و کیوکشین یکی رو انتخاب کنم میخواستم فرق این دو را بدونم وکدوم در درگیری ها تن به تن بهتره
ممنون

پاسخ استاد نوریان:

باسلام وعرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین(ع) خدمت شما هنرجوی محترم . دربیان سوالی که پرسیدید اگربخواهیدمابین کیک بوکسینگ وکیو کشین یک مورد ورزشی ازنظرسوال شماانتخاب شود که کدامیک به رشته ورزشی قبلی شمایعنی کشتی نزدیک باشد،وبرای درگیری تن به تن که عرض کردیدبایدخدمت شما به این موردها که توضیح داده میشود توجه کامل داشته باشید:

فرق کیک بوکسینگ  و کیوکوشین :

کیک بوکسینگ آن چنان که از اسمش مشخص است از ضربات دست بوکس با دستکش برای صورت حریف استفاده میشود امادرکیوکشین اگر از ضربات دست استفاده شودخطامحسوب میشود. هردونوع رشته رزمی که فرمودید در گیری تن به تن دارند امااگرجویای رشته رزمی که به رشته ورزشی کشتی شما  ورزمی نزدیک باشد و در درگیری تن به تن کامل از هرنوع از بوکس،کشتی،حرکات پا دفاع شخصی استفاده شود(رشته ورزشی بنام ووشو(سن دا)میباشد. امااگر از ناحیه سروصورت شما آسیب پذیرهستید وضربات دست برای صورت،شما به هرعنوان ودلیلی که نمی توان به کار گیری کنید ، ازرشته کیوکوشین استفاده و ادامه دهید، نان که ذکرشد(ووشو)میباشد. در دو نوع رشته ورزشی که شما انتخاب کرده اید با توجه به سابقه ورزشی که از خودتان ذکر کردید مرتبط به  سابقه  ورزشی شما نمی باشد.از این جهت ووشو مطرح شد که  از مکمل رشته کشتی در آن نیز استفاده می شود. و در کل همگی ورزش و مفید می باشند.

باتشکر

سوال 6–  با عرض سلام خدمت آقای نوریان آقای نوریان من پسر عمویم قهرمان مویتای به من گفت برم کیک بکس خود من یک سال نینجا و یک سال بکس کار کردم و آمادگی بدنی نسبتا بالایی دارم بنظر خودم کیک بکس بهتره ولی نظر شما برای من به عنوان یک استاد خیلی مهم است لطفا بیشتر راهنمایم کنید ممنون
ممنون

 

پاسخ استاد حسن نوریان🙁تکمیل پاسخ 5 و 6)

 

باسلام/

اگر تابع رشته ورزشی و جویای آن هستید که طبق رشته ورزشی خودتان قبلا هم ذکر شده ووشو نزدیکترین رشته ورزشی مورد نظر شما می باشد،چرا که از تمام چیزها برخوردار می باشد. اخوی شما به بوکس گرایشتان می دهد ،شما هم می فرمائید قبلا هم کشتی کار نموده اید و هم تقریبا هنرهای رزمی(نینجا)، اگر از سوی اینجانب نظر خواهی می طلبید و آن چنان هم که گفتیم ،نظر بنده بر این است که به یک رشته رو آورید و ادامه دهید که از همه لحاظ ورزشی آماده باشد و هم چنان تکنیک های ورزش های گذشته شما هم در وجودتان باقی یا بلکه بهتر و مثمر سمر تر واقع شود ، ورزشی ساشدکه تمام رشته های شما که کار کرده اید همیشه  در ذهنتان ردّ و بدل شود. رشته های مختلفی وجود دارد چه برای دیگران و چه برای شما اما برای شما همان ووشو بهتر است، چرا که ذکر کرده بود طالب درگیری تن به تن هستید پس باید از تمام تکنیک هایی که قبلا کار کرده اید از هر لحاظی آماده باشد.

به نظر بنده در تمام رشته هایی که کار کرده اید نباید به هر عنوانی فراموش شود.

مطالب از این بابت گفته شد که شما چند سال در رشته های ورزشی مختلف زحمت کشیده اید پس به آن ها رسیدگی کنید  و به فراموشی نسپارید و از آن تجربه ها استفاده کنید و از آن ها در یک رشته  ورزشی که مخصوص شما هست استفاده مفید کنید.

سوال 7–  با سلام /می خواستم در مورد ورزش جوجیتسو بدونم برای من که 12 سال دارم مناسب هست یا نه چون ورزش خیلی سخت وسنگینیه هر وقت میرم تا جلسه بعد تمام بدنم درد میکنه افت ها را سخت یاد میگیرم ولی بدنم محکم شده تکنیکاشو خیلی دوست دارم چون نزدیک به کشتی و جودو هست
میخواستم راهنماییم کنید که چه کار کنم و به مربی مون چی به گم.

 

پاسخ استاد حسن نوریان:

باسلام

خدمت شما هنرجوی محترم

 درمورد سوال  هایی که در یک متن ارسال کردید بات وجه به رشته ورزشی  شما  ( جوجیتسو) که فرمودید  در  حال فعالیت هستید ،  همچنان که خود شما اشاره کرده اید ،  رشته ورزشی مورد نظرتان ، رشته ای قدرتی و سنگینی است که از ترکیب حرکات بسته و سنگین و قدرتی برای هر هنرجو که تمایل به این ورزش دارد بهمراه دارد ، منظور آن است که عزیزان فعال در این رشته ورزشی خود تقریبا از بدنی قدرتی و جسم فیزیکی بخصوص برخوردار باشند تا در حال انجام رد و بدل کردن تکنیک های آن منجر به آسیبورزشی یا هر چیز دیگر نشوند اما در خصوص سن شما و این رشته ، در سنین مرتبط شما 12 سال دارید که چرا به سختی  حرکات  برای شما اجرا می شود  وانعکاس آن هم چنان تا جلسه بعد با شما هست ، اینست که شما از لحاظ یادگیری مشکلی ندارید اما از لحاظ سختی آن شماا در موقعیت سنی دارید به سر می برید که بدن شما در سن شما در حال تشکیل بافت ماهیچه ای قرار دارد و  از لحاظی  برای آینده شما مهم می باشد که به کدام سمت و سو آن را هدایت می کنید ، هم از بابت فیزیکی بدن و هم از بابت آسیب دیدگی ورزشی رعایت نکات ایمنی برای سن شما طبق دستورات استاندارد ورزشی ، مهم و حساس می باشد.

چرا که سنین ما  رو به رشد و نمو هست و حساسیت خواص باید مورد نظر قرار بگیرید ، اما اگر هم چنان تمایل به ادامه این رشته را باز دارید  از کل  حرکات و بخصوص تکنیک های قدرتی اکثرا باید انتخاب شود نه کلا از آنسو گفته شد درحال سیر تکامل خود بسرمی برد.

از سن 6 تا تقریبا 9 تا 11 سالگی سن فراگیری نیست سنین جنب و جوش است، از 11 تا 14 سنین فراگیر ی و نمو  و از 14 به بعد رو به رشد بافت ماهیچه ای  و نمای فیزیکی بدن می باشد.

و در کل به شکلی عمل کنید که آسیب به بافت  ماهیچه ای ، نمای فیزیکی (اسکلت بندی )  شما وارد نشود  چرا که رو به رشد هستید. (هر  شخص : وزنه برای برداشتن خود انتخاب کند که نقطه درد برای اعضای بدنش  بهمراه و انعکاس نداشته باشد )

 باتشکر

سوال 8اگر کسایی ما رو دارند میزنند ما هم بزنمیشون این با اخلاق رزمی تناقض داره  اخه شما خودتونم واینمیسید کسی شما رو بزنه البته احترام بزرگترو تا جایی که میشه باید نگه داشت ومورد دوم من 20 سالمه بدنی ضعیف دارم اما تو کیو کشین دارم میرم ایا میشه موفق شم ومورد دیگه ایا کیوکشین از ابکیدو  و جودو کاربردی تر هست برای مبارزه.
از اخلاق تو هنر رزمی وکیو کوشین پرسیدم جواب را کی میدید.

 

پاسخ استاد حسن نوریان:

باسلام:

در بحث کیوکشین که شما مشغول فعالیت می باشید برای در گیری تن به تن بدون دست کش رزمی استفاده می شود. از آن جهت که شما مدنظر دارید برای درگیری تن به تن که اشاره شد ،مفید می باشد  اما  باید مدنظر داشت که  در یک رشته ورزشی تمام حرکات  را نمی توان نهفته در آن دانست، بلکه بستگی به کاربرد و نوع استفاده آن دارد.

 « ابکیدو » به نوبه خود دارای حرکات خاص ،اعم از دفاع شخصی و … می باشد ،در «جودو» از حرکاتی هم چون کشتی ،شاید مشابه «ابکیدو» باشد اما سنخیتی با «کیوکشین» ندارد، اگر شخصی از لحاظ ذهنی، فعال باشد  و توانایی این را داشته باشد که در حین کار و استفاده آن، این چند مورد را از هم تمییز دهد  و به هر نحو دلخواهی آن را استفاده کرد. و نیز این طور می باشد که در رشته مورد نظرتان که « ایکیدو» می باشد ،این ورزش تلفیقی از حرکات جودو و قدرتی می باشد  و استفاده از حرکات ان بستگی به نوع آن دارد.

از بابت سوال کاربردی رشته ها که فرمودید(هم چنان که اشاره شد) نمی توان گفت: کدامیک کاربردی تر هستند چرا که هر کدام به نوبه ی خود مفد و مثمر ثمر می باشند. 

ونیز در بحثی که در مورد اخلاق رزمی فرمودید بهتر می باشد که از طریق ارتباط تلفنی بیشتر در این مورد بحث کنیم . ولی برای مثال و اشاره نزدیکی در مورد این بحث می توانم به قدرت بدنی بی نظیر حضرت علی علیه السلام را که در تاریخ جهان هیچ شخص دیگری را با چنین نیروی جسمانی فوق العاده سراغ نداریم. توانایی بدنی آن حضرت، همان گونه که خود آن بزرگوار فرمودند، یک قدرت عادی و معمولی نبوده، بلکه قدرت الهی و خدایی بود که از ایمان نیرومند او به خدا نشات می گرفت. شاید خداوند خواسته از طریق این قدرت بدنی فوق طبیعی، ارتباط آن حضرت با عالم فوق طبیعت را به مردم بفهماند و آن ها را متوجه شایستگی او برای زمام داری و رهبری جامعه اسلامی پس از رسول خدا علیه السلام سازد، زیرا کسی می تواند جانشین پیامبر عظیم الشان شود که همانند وی با عوالم بالا در ارتباط بوده و از هر جهت، توان فوق بشری برای اداره جوامع انسانی داشته باشد؛ و چنین شخصی- بدون تردید- کسی جز علی علیه السلام نبوده است.  ایشان بنابر  برخی از مصالحی که بود در بسیاری از اوقات  در حالی که می توانست از نیروی خود استفاده کند، این کار را نمی کرد .تا چیز دیگری که بزرگتر است و آن اسلام بود زنده بماند.

 

9 – با سلام خدمت استاد ارجمند اینجانب 32 سال سن دارم و یک مقدار چاقم آیا ورزش زرمی مناسب حال من هست یا خیر؟ با تشکر و سپاس

 
پاسخ استاد حسن نوریان:

سلام بر شما  هنرجوی محترم و گرامی:

دوست گرامی از اینکه ما را به عنوان مشاوره ورزشی خود برگزیده اید بسیار سپاسگذاریم.در خصوص سوال شما هنرجوی محترم که فرمودید 32 سال سن دارید،باید عرض کنم که ماشاالله شما هنوز جوان بوده و مشکلی برای ورزش ندارید؛
ورزش خود کلیاتی دارد که رشته هایی همچون کشتی ،  بوکس،تکواندو ، ووشو و … در زیر مجموعه ی آن قرار دارند.  شما بایستی در تخصص یک رشته خاص  که مد نظر خودتان می باشد باتوجه به میزان شراط سنی  و  وزنی خود  و نیز رژیم غذاییتان باید پیش بروید، چرا که خیلی از مطالب ورزشی  بخصوص رشته های رزمی که فرموده اید برگزیده اید ،احتمال این را بدهید که ممکن است باعث زدگی و فشار کلی در ماهیچه ها و استخوان بندی شما شود چون ظاهرا قبلان رزمی و یا ممکن است ورزش بخصوصی انجام نداده اید و اگر هم انجام گرفته ،  کلی و سرسری بوه اما به عنوان  هدف ذهنی نبوده ، پس باید تعمل بیشتری در این خصوص کرد.
شما باید از رشته های بسیار نرم و بدون استارد  و سخت شروع کرده و بعنوان چندین ماه انتخاب کنید بعد می توانید به آن رشته مورد نظر رو آورید و چون ماهیچه ها و قلب و عروق  و مفاصل شما از شدت فشار حرکات انفجاری همچون رشته های رزمی برخود ندیده اند ، بایستی مراعات فیزیکی بدن را نمود و  آرام آرام  و به صورت پلکانی پیش روید که  رشته رزمی بعدها برای شما و در ذهن شما تنش آور نشود.
(در ورزش رزمی هیچ محدودیت سنی و جسمی  و وزنی وجود ندارد)

باتشکر / موفق و پیروز باشید.

تبلیغات سایت: برای ارتباط مستقیم با استاد و برای رفع برخی از ابهامات در مورد سوالات ورزشی ؛ به زودی یک شماره تماس در همین مکان درج می شود ؛ ولی کسانی که مایلند تا زمانی که این سرویس راه اندازی می شود شماره تماس خود را در قسمت نظرات نیز درج بفرمایند  و در نظر قید کنند مشاوره ورزشی تلفنی با استاد دارند ،تا با آن ها تماس گرفته شود. (البته شماره های شما در سایت نمایش داده نمی شود)

  • کاربران گرامی که می خواهند در گروه تلگرامی پاسخ گویی به سوالات رزمی عضو شوند،شما تماس خود را به صورت کامنتی جداگانه  درج کنند.(منتشر نمی شود)

شماره تماس  مستقیم با استاد

+989165441016

 

 

 

مخاطبان محترم جهت رفع بهبود شما عزیزان ازاین به بعد
جهت مشاوره های ورزشی ، مستقیم چه درتلگرام وچه برای مکالمه باشماره تلفن 09369487442
میتوانند در ارتباط باشید.
باتشکر

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 715در انتظار بررسی : 358انتشار یافته : 342
  1. سلام
    من علاقه زیادی به رشته جیت کان دو دارم که بروس لی پایه گذار اون بود
    طول تحقیقاتی که کردم و مستند هایی از بروس لی دیدم , فهمیدم که مسابقات UFC مسابقات جیت کان دو هست
    ولی کوچکترین شباهتی بین مسابقات یو اف سی با جیت کان دویی که بروس لی پایه گذاری کرد ندیدیم
    الان مدتی میشه که میخوام برم رشته جیت کان دو که هنر رزمی بوسلی رو یاد بگیرم ولی میترسم که چیز دیگه ای باشه 
    کلا قاطی کردم 
    لطفا راهنمایی کنید 
    ممنون
     
    /////////
     باسلام
    سوال شما دریافت شد.
     اگر در پاسخ گویی متنی تاخیر ایجاد شد. لطفا  در صورت تمایل به دریافت پاسخ به صورت شفاهی با استاد، از این شماره استفاده کنید.

    روز های زوج  از ساعت 16 الی 22
    09309495142
     
  2. سلام
    من 16 سالمه و دو سه ساله که کیوکوشین میرم اما میخوام کنار اون فنون گلاویزی هم یاد بگیرم تا کاربردی باشه الان بین دوتا ورزش جودو و جوجیتسو شک دارم، کدومشون فنون گلاویزیش بیشتره و فنون شیمه و قفل مفصل و خفه کردن بیشتره؟ و کدوم فنون پرتابیش کمتره؟ من بیشتر فنون شیمه رو دوست دارم.
    آیا جودو حال ورزش به خود گرفته و کار بردی نیست؟

  3. با سلام سوال شما دریافت شد و به محض پاسخ توسط استاد جواب در سایت درج می شود و هم چنین به جیمیل شما ارسال می گردد.
    باسپاس

  4. باسلام
    هنرجوی محترم درپاسخ به سوال مطرح شده توسط شماکه ایرادکرده بودید نیازبه مکالمه مستقیم است لطفا درصورت تمایل با شماره زیرتماس فرمائید.
    روز های زوج از ساعت ۱۶ الی ۲۲
    ۰۹۳۰۹۴۹۵۱۴۲

  5. سلام من 21 سال سن دارم و آن چنان فعالیت بدنی هم ندارم اندامی نسبتا لاغری هم دارم می خواستم بدونم چه ورزش رزمی مناسب من است خودم به ووشو علاقه دارم؟

  6. پاسخ استاد نوریان:
    ـــــــــــــــــــــــــ
    باسلام خدمت شماهنرجوی محترم وباعرض تسلیت ایام محرم خدمت شما
    درخصوص سؤال مطرح شده،ازآنجایی که علاقه شما به رشته رزمی ووشو دارید بسیارخوب وجالب است
    درووشو که ورزشی رزمی وقدرتی میباشد شخص تقریباً اگرازپتانسیل فیزیکی بدنی خوبی برخوردارباشد بسیار خوب ومفید است امااین به آن عنوان نمیشود که شما بدردموضوع دلخواه ورزشی خودتان نمیخورید، قبل ازآن نتیجه وضعیت نهایی برای شمادرنظرگرفته شود اگرازلحاظ وزن وقد بیشتر عنوان میکردید نتیجه مطلوبتر وبهترعاید شماخواهدشد ودرصورت امکان باتوجه به سوال مطرح شده که سوالی کلیدی است تماس گرفته وبابه نتیجه جواب درروی سایت کفایت کنید.
    ازسوالات وپیگیریهای شما باماسپاسگذاریم

  7. سلام یکی از حرکات رزمی هست که برای زیر پا خالی کردن در مبارزس میشه. اسم دقیقترشو بگید

  8. پاسخ استاد نوریان:
    باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    هنرهای رزمی خود شامل چندین شاخهای مختلف هستند که قبل از طرح سوالی که کرده اید میبایست آن رشته ای شما مدنظر دارید مشخص کنید که اسم هرکدام به الفاظ مخصوص باتوجه به آن رشته نام گذاری شده است.

  9. فک کنم برای کنگ فو باشد باعث افتادن حریف میشود

  10. (پوزش به جهت دیر پاسخ دادن)
    پاسخ استاد نوریان:
    باسلام
    افت یادرو کردن همان خالی کردن زیرپای حریف است که بکاربرده میشود.

  11. سلام لطفا به سوال من جواب بدین.من ۱۷ سالمه تازه میخام ووشو رو شروع کنم به نظرتون موفق میشم؟

  12. سلام من ۱۷ سالمه و میخام ورزش ووشو در سبک چانگ را شروع کنم میخاستم بدونم میتونم موفق بشم در این رشته یا نه؟با تشکر

  13. پاسخ استاد نوریان:
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    باسلام خدمت شماهنرجوی محترم
    آیا منظور شما از سوالی که کردید رشته ووشو سبک چان چوان است؟

  14. پاسخ استاد نوریان:
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    باسلام خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوالی که فرمودید:
    ورزش درهیچ مقطع سنی مانعیتی نداشته و ندارد امابستگی به چه شکل، استفاده کردن آن بر روی فیزیکی اشخاص، ونیز باتوجه به شرایط فیزیکی بدن وسن اشخاص دارد. ووشو هم ورزشی قدرتی درعین حال بسیار تفکری است،
    باملایمات حرکات برروی بدن در مرور زمان کام به کام؛ هیچ مانعی وجودندارد وسوال شما هم بستگی به چه نوع استفاده آن هم دارد که برنامه های جداگانه دارند.
    ومن الله التوفیق

  15. سلام ممنون میشم اگه جواب منو بدیدمن موقعی که پاموگرم میکنم ولی خیلی زود سرد میشه تاحدی که نمیتونم یه ضربه ساده بزنم بایدچیکارکنم؟؟

  16. سلام ممنون میشم اگه جواب منو بدیدمن موقعی که پاموگرم میکنم ولی خیلی زود سرد میشه تاحدی که نمیتونم یه ضربه ساده بزنم بایدچیکارکنم؟؟

  17. پاسخ استاد نوریان:
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    باسلام خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سؤال مربوطه که فرموده اید
    گرم کردن برای هرورزشی میانگین آن به 45 دقیقه وقت نیازهست که بتوان میزان فشار دلخواه رابرروی جسم پیاده کرد.
    ممکن است شما کمتراز وقت نامبرده به مختصر نرمشی کفایت کرده باشید یااینکه فاصله زمانی زیاد ایجادمیکند ویااینکه قبلاً بعلت تمرینات بیش ازحد اکنون به زدگی ورزشی دچارگشته اید که هرکدام باتوجه به بررسی پیگیری شود وبعلت آن راه حل مربوط به آن بشما داده شود این درصورتی مورد نتیجه واقع خواهدشد که برروی آن مجددا اقدامات لازم رابعمل آوردید وبادرجریان گذاشتن ما به نتیجه مطلوبی برسید.ان شالله.
    ماهمچنان درخدمتگذاری شما هستیم. ومن الله التوفیق

  18. منظورم هنر های نمایشی ووشو است

  19. باسلام هنر جوی محترم آیا منظور ازسوال شما درخصوص ووشو قسمت تالو میباشد؟

  20. لطفا در مورد ورزش نینجوتسو و نینجارنجر توضیحات مختصری ارائه دهید و تفتاوتهای این دو رشته در چیست؟

  21. سلام لطفا بگویید نین پو سبکی متفاوت از نینجوتسو است؟

  22. باسلام من سی ویک سالمه تو این مدت ورزش رزمی انجام ندارم و در انجام دادن کارهای روزانه خیلی کند عمل میکنم هم اینکه میخوام همیشه شاداب و سرحال باشم و هم اینکه بتونم از خودم دفاع کنم خواستم ببینم چه ورزش رزمی را پیشنهاد می کنید مرسی

  23. با سلام. بیست و چهار ساله هستم. اندام لاغر با وزن 57 و قد 175 آیا ورزش جودو مناسب برای فرد لاغر مثل من هست؟ با تشکر

  24. پاسخ استاد نوریان
    ـــــــــــــــــــــــ

    باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم وضمن عرض خسته نباشی
    درخصوص سوالی که مطرح کردید
    طبق وزن وقدشما که فرموده اید ورشته ورزشی جودو، این رابدانید که ازسن رشد استخوانی شما گذشته وازبابت آسیب که به اسکلت بدنی شماطبق وزنتان بخواهدبرساند
    بستگی به علاقه موردنظر شمادارد که انتخاب کرده اید وهیچ گونه بازتاب منفی برای شما آنچنان درپیش نخواهد نداشت مگرآنکه اصولی وغیر استاندارد عمل کنید ویااززیر نظرمربی باتجربه که بایدطبق سن شماوموقعیت سنی شما به شما تمرین بدهد خارج شود،قطعاً باموارد منفی پیشه روهستید نه درجودو بلکه دیگرورزشهای دیگر هم.
    (جمع بندی اینکه؛ طبق اصول وبارعایت موارد تمرینی صحیح، هیچ مشکلی وجود ندارد )
    *باتشکر*

  25. پاسخ استاد نوریان
    ـــــــــــــــــــــــ

    باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    طبق سن شما وموقعیت فیزیکی بدنی موجود درشما؛
    ازرشته جیت کاندو استقبال کنید امابارعایت موارد همچون تمرین های قدرتی وکششی خودسرانه که منجربه آسیب دیدگی ورزشی شدید درسن شمانشود.(حتماً زیر نظرمربی باتجربه وازسن گذشته تمرین های اولیه شروع کنید )
    *باتشکر *

  26. سلام من 14 سالمه برای دعوای خیابانی جه رشته ی خوب است

  27. سلام و احترام تازه وارد کیکوشین شده ام.از همین رو چند سوال از جناب داشتم.اول اینکه فرق ایچی گکی و کیوکوشین ماتسویی چیست ودر صورت فرق داشتن کدام سبک قویتری است؟
    و بعد اینکه مسابقات سبک ازاد جهانی و مسابقات وزن ازاد کیوکوشین ماتسویی هرچند سال یکبار برگذار میشود؟

  28. با سلام سوال شما به استاد نوریان ارسال شد.

  29. این سوال که ایا سبک ایچی گکی با ماتسویی فرق میکند از انجایی در ذهنم شکل گرفت که رییس سبک ایچی گکی در ایران اقای محمدی و ریسس سبک ماتسویی اقای همایونپور هستند.باسپاس

  30. سلام استاد خسته نباشید من پسر19ساله هستم قد188 و وزن 100 کیلو میخواستم یک رشته رزمی مناسب برای دفاع شخصی کاربردی به من پیشنهاد دهید که خیلی هم دران صدمه نبینم ممنون از شما

  31. پاسخ استاد نوریان/
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    با سلام
    خدمت شماهنرجوی عزیز
    درخصوص سوال مطرح شده از سوی شما،عارضیم باتوجه به فیزیکی جسم ووزنتان مختصرا از دو میدانی بسیارنرم بمدت سه الی چهارماه شروع کنید وزنتان که کمترشدبحد۸۷تا۹۰رسیدمدت چندماه بدنسازی قدرتی شروع کنید و بعد از این مراحل یارشته ورزشی رزمی ووشو یا کشتی انتخاب کنید .بازهم باتوجه به تمام مطالب رشته ورزشی دلخواه که تمایل دارید شرط اول است.اماباراهنمایی گرفتن از اساتیدمجرب.
    موفق باشید

  32. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم به نظر شما رشته ی وینگ چون کونگ فو بهتر است یا جوجیتسو برای دفاع شخصی و قوی کردن بدن ؟ و اینکه ایا در جوجیتسو ضربات دست و پا هم هست ؟ ممنون

  33. پاسخ استاد نوریان
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    با سلام
    بله وجوددارد؛.بیشتربه شکل دفاع شخصی و به شکل جودو وقفل مفصل .

  34. سلام خسته نباشيد اگر ميشه تفاوت بين جوجيتسو و جودو را بيان كنيد . وكداميك براي دفاع شخصي مناسبتر است؟ ممنون ازشما

  35. باسلام
    خدمت شماهنرجوی عزیز:درخصوص سوال مطرح شده،ججیستوتکیه برقفل مفصل دارددرجودو خیر اماهردو به یک عنوان میشودگفت دفاع شخصی کاربردهای مابین آنها وجود دارد.باتشکر

  36. سلام من علاقه مند به رشته جوجيتسو هستم. اگر ممكنه تفاوت جوجيتسو برزيلي و ژاپني را بيان كنيد و در ضمن كداميك كامل تَر است تشكر

  37. سلام من ی دختر 14 ساله ام وزنم کمی زیاده تقریبا اضافه وزن دارم آمادگی جسمانی هم ندارم در حدی که فوقش بزور یه شنا بزنم می خوام در رشته نینجاتسو کار کنم به ت
    نظر شما شدنی هست یا نه

  38. سلام ببخشيد من 15 سالمه و ميخوام بين نينجوتسو كونگ فو یکی رو انتخاب کنم نه چاق هستم ونه لاغر

    ممنون از. کمکتون

  39. سلام ببخشید من دختری 15 ساله هستم که می خواهم در این تابستان به ورزش ووشو بپردازم و درباره ی مدت زمان دریافت هر شالبند در این ورزش رزمی تحقیق کرده ام واطلاعاتی را در این زمینه کسب کرده ام و با ارائه ی بسیاری از تکنیک ها آشنایی دارم . حال سوال من این است که آیا می شود که شالبند های ووشو را زودتر از زمان مقرر دریافت کرد یا نه ؟ مثلا در ووشو برای دریافت شالبند زرد نیاز به تمرینی به مدت 3 تا 4 ماه وجود دارد و آیا می شود این شالبند را زودتر دریافت کرد ؟ به طور مثال در 1 یا 2 ماه و یا جتی کمتر .

  40. ببخشید میشه لطفا خیلی زود جواب سوالم رو بدهید ؟

  41. با سلام و درود خدمت جناب استاد حسن نوریان
    من 15سال سن دارم و قد175 با وزن55 هیکل نسبتا معمولی و میخاستم برم ووشو ایا ضرری برای بدن من داره یا خیر
    یا مثلا تای بوکسینگ همون موی تای برم بهتر نیست درضمن من ووشو برای نمایش نمیخام برم برای مبارزه که اسمش را از یادم رفته راستی استاد بنظر شما برای دفاع از خود و زیبایی ورزشووشو بهتر است یا موی تای
    خیلی ممنون میشوم جواب بدهید(:

  42. سلام من چند ماهی میشه که بوکس کار می کنم می خواستم بدونم کدوم ورزش رزمی رو اگر به طور حرفه ای کار کنیم هم میتونیم ازش پول دربیاریم هم میتونیم در مقابل چند نفر تو خیابان مبارزه کنیم

  43. با سلام خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح اگربه دنبال درآمدکسب ازطرف مسابقات ورزشی هستید وباتوجه به پیشینه ورزشی که جمع نمودید
    مسابقات آزاد یو اف سی گزینه مورد نظر برای کسب درآمد که فرمودید خوب است لذاقبل از آنکه روبه این ورزش بیاوریدلازم است مقدمات آن ازرشتهای مشابه همچون ووشو شروع بعنوان مقدماتش انتخاب نمایید که به هدف مورد نظرتان خواهید رسید.
    باتشکر

  44. سلام و خسته نباشید خدمت استاد محترم.من 15ساله هستم و علاقه زیادی ب کیک بوکسینگ دارم.اما خیلی کسل کننده هست ک باید از اول شروع ب یادگیری کنم لطفا ی چیزی بهم بگید روحیه بگیرم.لطفا جواب رو ایمیل کنید

  45. جواب استاد نوریان
    ««««««««««««««

    باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    شرایط یادگیری هررشته وحرفه بستگی به مراحل آموزشهای اولیه آن دارد،که تمام کسانی که مدنظردارید ازاین مانعه های آموزشی گذرکرده اند
    پلکانی وبه آرامای رفتن آینده ای زیبا وباب دل وخوش بینانه تر درانتظارمیرود
    انسان در هرکاری ازصبرضررنخواهدکرد.
    بایدروی انگیزه که متصل به صبربیشترکارکنید ،چراکه شماهنوز اول راه هستید وفرستهای بسیارخوب دارید وبه همین اندازه اگرغفلت کنیدوبی توجه باشید براحتی مورد آسیبهای ورزشی قرار خواهید گرفت.
    درصورت تمایل برای مشاوره ورزشی شماره تماس بگذاریدباشماتماس گرفته خواهدشد.
    موفق باشید.
    باتشکر،روابط عمومی پرسش و پاسخ سئوالات ورزشی کانون سبحان.

  46. سلام ایا نینجوتسو واسه دفاع و دعوا خوبه لطفا جواب بدید و بگید شما چه رشته ای کار کرده اید

  47. سلام میخواستم بدونم کمربند دان۲ تکواندو را به کیک بوکسینگ تطبیق دهمی چه کمربندی در کیک بوکسینگ می شود؟

  48. سلام میخوام بدونم تویه مبارزه بوکسور وکشتی گیر کدوم قویتره.

  49. سلام
    کنارufcچه ورزشی کار کنیم بهتره بوکس یا کشتی

  50. سلام من دان ١ رشته رزمي هالا رو دارم مي خواستم بدونم مي تونم رزمي ديگه اي كاركنم ؟؟؟

  51. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،تطبیغ دادن است
    وبستگی به انتخاب رشته رزمی مورد نظر دارد که تمایل دارید فعالیت کنید
    که ازطریق فدراسیون موردنظر درآن رشته باید جویابود.

    با تشکر
    روابط عمومی ورزشی ،رزمی پرسش و پاسخ سوالات مجازی، سبحان

  52. سلام من همی دعوا نمیکنم اما بعضی موقع ها دعوا لازم میشه اما همیشه وقتی میخوام دعوا کنم میترسم و فرار میکنم من ميخواستم برم کلاس کاراته یا تکواندو اما نميدونم کدام در دعوا و…،موثر ا و ثر دعوا بهتر به درد آدم میخوره لطفا کمکم کنید تا بدانم کدام کلاس بوم کاراته یا تکواندو؟؟؟؟ خواهشا زود جواب سوالم را بديد

  53. سلام خسته نباشید من 28 سالمه عاشق کشتی هستم استعداد زاتی هم دارم قدم 174 وزنم 70 اگه برم کشتی میتونم به قهرمانی جهان برسم یا نه؟؟؟!!

  54. بین تکواندو و بوکس و کاراته برای آمادگی برای حمله و دفاع و حمله کردن کدام بهتره؟؟؟؟

  55. سلام پسری 14 ساله هستم با قد 170 و وزن 45 لاغر هستم میخواستم بهم بگین ایا میتونم تو رشته جودو فعالیت کنم بین ووشو و بوکس یا جودو کدوم بهتره خودم به جودو علاقه دارم

  56. سلام میخواستم بپرسم فول کونگ فو واسه درگیری تن به تن خوبه لطفا جواب بدین

  57. سلام میخواستم بپرسم فول کونگ فو واسه درگیری تن به تن خوبه لطفا جواب بدین

  58. سلام در چه سنی باید نقاب تکواندو زد من ۱۵ سالمه یکی خریدم پسش بدم؟

  59. سلام در چه سنی باید نقاب تکواندو زد من ۱۵ سالمه یکی خریدم پسش بدم؟

  60. سلام…با عرض خسته نباشید… بنده ۱۳ سال سن دارم با قد ۱۷۰ سانتیمتر و وزن ۵۰ کیلوگرم. ایا میتونم به رشته رزمی بپردازم؟

  61. باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من 17سال دارم به نظر شما کدوم یک از رشته های رزمی برای مبارزه مناسب است من می خواهم در سپاه یا نیروی انتظامی کار کنم و به رشته ای نیاز دارم تا در هر شرایطی مبارزه کنم

  62. سلام من 18سالمه وتازه میخوام تکواندوروشروع کنم امامیترسم دیرباشه چون دوس دارم قهرمانی داشته باشم به نظرشمادیرنیست

  63. با عرض سلام و خسته نباشید
    من 18 سالم هستش و میخوام یک ورزش رزمی رو به طور جدی شروع بکنم و با تحقیقی که کردم میخوام برم رشته کاراته
    من 63 کیلو و قدم 163 هستش حالا میخوام بدونم برای من با این سن و قد و وزن این رشته رزم خوبه یا برم سمت یه رشته دیگ؟
    و میخواستم یه باشگاه خوب که استاد رزمی کار خوب داشته باشه بهم معرفی کنید البته ساکن منطقه 11 تهران هستم و ترجیح میدم نزدیک منطقه خودمون باشه.

    ممنون میشم اگر جواب بدید

  64. جوجیتسو چیست

  65. سلام من یک ماهه که دارم تانک سودو کار می کنم ولی می خوام عوضش کنم می خوام به کیک بوکس برم نظرتون چیه در مورد این دوتا پرزش

  66. سلام من یک ماه تانگ سودو کار کردم و می خوام عوضش کنم و دوس دارم به کیک بوکس برم نظرتون در مورد این دو ورزش رزمی چیه؟

  67. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم وباعرض تسلیت ایام محرم خدمت شما
    درخصوص سوالی که عنوان کردید،
    رشته های رزمی ورزشی هرکدام بعنوان خودودرجایگاه خودشان دارای فواید های خاص و کاربردی هستند که نمیتوان گفت کدام یک بهتر یا ضعیف تر عمل می کنند ،بستگی به روش استفاده هرشخص ازآن رشته دلخواه می باشد.
    امااگرنیت به پیشرفت خواص دارید ،نظرکلی دراین است که دریک رشته بیشترمشغول فعالیت شوید که تعادل فکری و فیزیکی وآثارآن بیشترنمایانتربرجسم مشخص میشود.
    تمام رشته های ورزشی محترم وقابل استفاده خاص خودشان هستند.
    با تشکر
    روابط عمومی سبحان،پرسش وپاسخ سوالات ورزشی ،رزمی.

  68. سلام من 6 سال کیک بوکسینگ کار میکنم و 16 سالم است تصمیم دارم در کنار کیک بوکسینگ جودو کار کنم.لطفا دوستان باسخ بدهین.تشکر

  69. سلام
    بنده کاراته رشته کیوکوشین کارمیکردم میخوام ببینم چ رشته ورزشی رزمی نزدیک ب این رشته است ولی زیر نظر فدراسیون کاراته نباشه؟

  70. با سلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،جودوباکیک بوکسینگ فاصله ورزشی تکنیکی مختلف دارند وهرکدام به نوبه خود داری اصول وقوائدهای تکنیکی به مخصوص خودشان تکیه دارند ،که اگر دریک رشته خاص ادامه به فعالیت بدهید نتیجه چشم گیری عایدتان خواهد.
    با تشکر؛
    روابط عمومی سوالات ورزشی سبحان .

  71. باسلام خدمت شما هنرجوی محترم
    اگررشته دلخواه مربوط به کیوکوشین میخواهید میتوانیددررشتهای کاراته که خودشان چندین شاخه مختلف دارند مشغول فعالیت کنید.امارشته رزمی که متصل به کیوکوشین کاراته باشد کمتر پیدا میشود،که باتغییر رشته ورزشی دچار مشکل فکری و تجزیه وتحلیل در هنگام اجرا میشوید.
    با تشکر؛
    روابط عمومی سوالات ورزشی سبحان.

  72. بازدید کنندگان محترم برای جواب سوالات مطرح سوالات ورزشی ،میتوانید ازنزدیک بااستاد تماس بگیرید

    09165441016

  73. یک برنامه غذایی همین الان برای وبلاگم بفرست

  74. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    لطفا در سوال مطرح نمائید درچه خصوصی برنامه غذایی میخواهید.

  75. با سلام
    من 36 سال سن دارم. سابقه فعالیت در ورزش رزمی یا رشته ورزشی خاص دیگه ای رو ندارم. برای آمادگی جهت دفاع از خودم در مواردی که مثلا دعوای خیابانی پیش بیاد و ناگزیر از دعوا باشم چه پیشنهادی دارید؟ ضمنا آیا فعالیت در یک رشته رزمی باعث افزایش اعتماد به نفس و کاهش ترس من از درگیری های فیزیکی می شود یا خیر؟
    با تشکر

  76. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده که نموده اید
    شروع ورزش کردن درهرمقطع سنی هیچ ایرادیامانعی وجودندارد
    امادرکل باتوجه به شرایط سن و فیزیکی بدنتان ازورزشهای خیلی سخت دوری کنید که ازتحت تاثیردیگرهنرجویان درباشگاه که مشغول فعالیت هستند چه درخصوص تمرینهای درگیرهاکه بافیزیکی بدن باید انجام گیرد ،دوری کنید که آسیب آنچنان برشماواردنکنند،اگرهم تمایل به اجرای حرکات درگیری تمرینی درباشگاه مشتاق هستید فقط بواسطه یامربی یاهنرجویی که به آرامی بشمانشان میدهدشروع بایدکرد ،مطالب گفته شده بعلت شرایط سنی و فیزیکی شما گفته شد،هرچه بیشتر به آرامی جلوتربروید بهترتروزیباترآموزش کسب خواهید کرد وازآسیبهای ورزشی درامان خواهیدشد،عجله زیادنکنید .اماپیشنهاد ورزشی برای دفاع شخصی و درگیری که تمایل دارید،ووشو گزینه مناسبی برای شماهست به شرط آنکه مواردی که مطرح کردیم رعایت کامل نمایید .و فعالیت دریه رشته ورزشی بستگی به علاقه شخص شمابه آن رشته داردوبله ورزش بسیارموثربراعتمادبنفس وکاهش ترس ،واقع است.
    با تشکر
    روابط عمومی سبحان.

  77. با سلام و تشکر از راهنمایی خوب شما.
    منظور شما از ووشو چه شاخه ای از این رشته است؟
    سوال دیگر بنده این است که آیا به نظر شما آیکیدو هم می تواند برای من مناسب باشد؟
    با تشکر فراوان از لطف جنابعالی در پاسخگویی

  78. باسلام

    شاخهای ووشو آنچنان بایکدیگر متفاوت نیستند ،هرشاخه ای ازدرگیریهای آن بخواهیدآموزش کسب کنید نزدیک به یکدیگر هستند
    ،آیکیدو هم مناسب هست
    اماووشوبه درخواست سوالی شمابیشترنزدیکتراست .
    با تشکر
    روابط عمومی سبحان.

  79. با سلام واحترام
    بنده 18 سال سن دارم و آمادگی جسمانی معمولی
    آیا می توانم در رشته ووشو چانگ چوان فعالیت کنم

  80. سلام، من 23 سالمه وزنم 55 و قدم 177 چه رشته رزمی میتونم تو این سن کار کنم آیا دیر نشده واسم
    خودم به بوکس و نینجوتسو علاقه مند شدم
    فقط بوکس اسیبش چه طوره صورتم داغون میشه یا در حد معمولیه

  81. با سلام خدمت شما استاد بزرگوار
    پسری 6ساله دارم عاشق هنرهای رزمی هستش می خواستم ببینم اگه بزارم تو کاراته سبک کیوکوشین که استادش دوستم هستش مشکلی نداره تو این سن کوچک؟ با تشکر از لطفتون

  82. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده باتوجه به خصوصیات فیزیکی وجسمی وعضلانی که ازخودتان عنوان کردید
    شروع ورزش درهرموقعیت سنی هیچ مانعی وجودندارد اماباشرایط خاص موقعیتی برای هرشخص نسبت به استفاده و عملکردهای ورزشی که بناهست مورد استفاده قرار گیرد است ،بستگی دارد،لذا شما از ورزشی شروع کنید که نسبت به بافتهای ماهیچه ای که دارید مطابقت داشته باشد که از آسیبهای ورزشی درامان باشید ،بوکس ورزشی سنگین است .
    موفق باشید
    روابط عمومی پاسخ‌گویی سبحان.

  83. باسلام خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده
    روال رشدپلکانی برای فرزندمحبوب شما بخدمتتان عرض خواهم کرد ،؛
    انسان؛ازسن 4تا9یا10زمان جنبوجوش وحرکات و فعالیت های بدنی بسیار هست که والدین باید بدون هیچ مانعی درجواب گویی فرزندان کمک کنند.
    2-ازحدود10تا13،۱۴سالگی زمان فراگیری و یادگیری که درعرصه نوجوانی هستند بسرمیبرندکه در انتخاب رشته ای ورزشی ثابت نیستند و ممکن هست حتی چندین رشته مختلف راعوض کنند ،وظیفه والدین دراین دوران که بسیار حساس هست باید پابه پای آنها درهرقسمتی که انتخاب میکنند،راه بیایند وبدون هیچ دست اندازی مراحل رشد را برای آنهاهموا ترسازنندوصبرپیشه کنند
    3_بعدازتمام دوگانه اول مرحله سوم فرامیرسد که زمان جوابگویی برای فرزندان هست که باتوجه به پاس نمودن دومرحله قبلی فرزندان ناخودآگاه ازمیان ورزشهایی که خودشان باخوبی ونرمی طی کرده اند،خودشان ورزش دلخواه را انتخاب نموده وموفق خواهندشد.
    لازم بذکر است دردوران ابتدایی که زمان بازی گوشی وجستوخیزبرای آنهاهست درورزشهای سخت وضمخ واردشان نکنید که ازروح ولطاف سنی بچگانه شان خارج شده و منجر به تندخویی برای آینده کودکان منجر میشود.
    ورزش انعطاف پذیری برای آنهادرسنین پایین انتخاب شودبیشتر مفیدتراز
    سایر ورزش های دیگر است که دربعدها نقش بسزایی برایشان دارد.
    با تشکر
    روابط عمومی و پاسخگویی سوالات ورزشی سبحان.

  84. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شما ،که ازاین سن تمایل به انتخاب رشته ورزشی ووشو دارید
    اگرشماازسن ۱۴سالگی به بعد انتخاب میکردیدبه یقین بیشتر مورد استفاده مفیتربرای شماواقع میشد
    فعل الحال که دراین سن انتخاب کرده اید مسئله چندان مهمی نیست
    لذا رشدفیزیکی وجسمی و عضلانی شمانقش بسزایی درانتخاب رشته ورزشی شمادارد.
    با تشکر
    روابط عمومی و پاسخگویی سوالات ورزشی سبحان.

  85. با سلام
    من ۲۲ سالمه قد ۱۷۴ وزن ۸۲ هیکل درشتی دارم و قدرت بدنیم خوبه ولی بدن خیلی خشکی دارم و پاهام رو نمیتونم بالاتر از کمرم بیارم. به کیک بوکسینگ هم علاقه دارم و میخوام شروع کنم به یادگرفتنش. چطور شروع کنم و آیا واسه من دیر نیست، و چه مدت طول میکشه دان ۱ بگیرم در بهترین و بدترین حالت؟ با تشکر

  86. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده شما
    بدن خشک وپاهایی که اشاره کردید عارضم،بیشترازاین نباید انتظار ازبدنهای خشک داشت که شمادرطول مدت شایدبیشتربفکر عضله سازی محکم بودیدواکنون نبایدخلاف بدنتان که انتظار انعطافی دارید ازخودتان داشت
    واگرمشتاق به کیگ بوکسینک هستید همان ضربات میان تنه را خوب اجراکنیدوبوسیله پا بزنید هیچ مشکلی نیست وخیلی هم عالی هست بیشترازآن بخوانید پاهایتان رافشاربی آوردید قطعا از آسیبهای ورزشی درامان نمی مانید .
    برای کیگ بوکسینک شروع کردن ،خیر هیچگونه مانعی وجودندارد،فقط باتوجه به فیزیکی وبافتهای عضلانیتان باید تمرین کنید که نیازبه مربی مجرب و پیشکسوت دارید.عجله نداشته باشید ،کمترازیک سال اگراستعدادمناسبی ازخودتان نشان دهید مدرک مورد نظرتان هم خواهید گرفت.جسم وبافت عضلانی شماها،بایدمواظب باشید که چه کسی میخواهدبشماتمرین بدهد،که براحتی آسیب ورزشی برای آینده درپی خواهید داشت.
    با تشکر
    روابط عمومی و پاسخگویی سوالات مجازی سبحان.

  87. با سلام خدمت استادنوریان
    من ۱۷ سال سن دارم قدم ۱۸۲ وزنم۸۶
    می خواستم بپرسم ورزش جودو برای افرادی که قد بلندی دارند مناسبه یا نه

  88. با سلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    باتوجه به مشخصات که از جسم خودتان ارائه نمودید
    سنین شما درحال رشدتا۱۹سالگی کامل است واز۱۹تا۲۲به شکل نواسانی بسیار کم رشدراکاملترمیکند
    که دراین میان شرط رعایت اصول حرکات استاندارد ورزشی برای شما که تمایل درهررشته ورزشی هستید واجب است ،وهیچگونه مانعی برای شمادرپیش نخواهد داشت.
    با تشکر
    روابط عمومی و پاسخگویی سوالات ورزشی سبحان.

  89. سلام
    من ۲۱ ساله هستم ، با ۱۵۸سانت قد و ۵۳ کیلو وزن. استخوان بدنی کشیده ای دارم و آمادگی جسمانی خوبی هم ندارم.
    میخاستم بدونم که با توجه به مشخصاتی که از خودم دادم ، آیا میتونم رزمی کار کنم؟ قهرمانی کار کردن هم برام اهمیتی نداره ، خودِ رزمی کار کردن و نشاط و سلامتی حاصل از اون برام مهمه. و اگر پاسختون مثبت هست ، با توجه به این که از آسیب دیدگی در ناحیه صورت ترس دارم ، چه رشته ای رو مناسب میدونید که ضرباتش رو ناحیه صورت متمرکز نباشه؟ (البته بغیر از تکواندو)

  90. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده که فرمودید؛
    باتوجه سن که ازخودتان عنوان کردید مشکل خواصی وجودندارد ودرهرسنی شخص بخواهد ورزش کندهیچ مانعه ای نیست اما باشرایط خواص خود.
    ازبابت اینکه شما برای صورت حساسیت دارید وآنچنان که خودتان مطرح کردید رشته ای که برای صورت کمترآسیب ایجاد کند کاراته یاجیت کاندو خوب است.
    با تشکر
    مسول روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان.

  91. با سلام استاد.ببخشید من ۱.۵ تکواندو کارکردم با حدود ۱ سال کونگ فو توا سنتی.۱۷۳ سانت قد و ۷۸ کیلو وزن دارم و خوب مبارزه میکنم و ضربات مشت بسیار قوی دارم میخواستم نظرتون رو درباره کونگ فو بگید

  92. با سلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،گونگ فو هنررزمی وبسیارمفیداست باکارایی خوب وچشمگیر وانتخاب کونگ فویادیگر هنرهای رزمی ، بستگی به نوع علاقه هرشخص نسبت به انتخاب هررشته ورزشی رزمی دارد.
    با تشکر
    مسول روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان

  93. با سلام
    من دو تا سوال داشتم که اصلا هم ربطی به هم نداره
    سوال اول.اینکه من چند سال رزمی کار میکنم.و وقتی که قرار پاهامو ۱۸۰ از وسط باز کنم،رگ داخلی پای راستم تیری میکشه و درد میکنه.انگار که پاهام قفل بشه و از ی حدی هم بیشتر نمیتونم باز کنم.به نظر شما چه کاری انجام بدم بهتره؟
    سوال دوم:جواب این سوال برام خیلی خیلی مهمه که بدونم
    اینکه فلسفه شالبند سفید چی هستش؟ و اینکه چرا اولین شالبند رشته های رزمی باید سفید باشه؟میدونم که فلسفه سفید یعنی پاکی و قابلیت رنگ پذیری ولی توضیح بیشتری میخواهم.ممنون?

  94. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال که مطرح کرده اید ،نسبت به کششی برای 180 اگرازبیش ازحدخودکشیده شود درطول زمان به آسیبهای ورزشی همچون قفل زانو و درد درآن ناحیه لگن رخ خواهد داد که سفارش اکید بنده این است هرکاری بارعایت موازین واصول استاندارد ورزشی انجام گیرد هرچندآنچنان روی این مورد180زیادتمرکز ننمایید تاآسیب و مشکلاتی که عنوان کردیم درامان بمانید.
    سوال دوم ؛
    فلسفه آنچنان خواصی وجودندارد،سلسله مراتب مخصوص درروندارتقاهرچه بالاترهنرجویانی هست که باید به نوبت طبق برنامه ریزی ازطرف فدارسیونها و دستورالعملهایی که به زیرربط باشگاههاداده شده است انجام میگیرد.وبرای جوابگویی کاملتردرصورت تمایل ،تماس با روابط عمومی سایت حاصل فرمایید که بطور مستقیم دراین بابت درخدمت شماهستیم.
    با تشکر
    روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان

  95. خیلی ممنونم از پاسخگوییتون استاد
    البته فکر میکنم بیش از حد اندازه کشیده شده چون تا جایی که میدونم استادم قصد داشتن که پاها کاملا باز بشه و با فشار زیادی پاهای منو باز کردن و از اون موقع خیلی درد گرفته.ایا راهی برای درمان نداره؟
    بله سلسله مراتب رو میدونم و اینکه جزو قوانین هست.ولی ما کلاس تئوری داریم و موضوع بحث هم در مورد خود فلسفه شالبند سفید هست میخواستم از شما اطلاعات جدیدی کسب کنم
    خیلی ممنون

  96. با سلام.
    استاد من یه سوال داشتم من 16 سالمه قدم 180 وزنمم 80 هست و دوسال هست که بدنسازی کار می کنم.آمادگی جسمانی بالایی دارم.می خواستم برم یه ورزش رزمی کار کنم.بنظر شما کدام ورزش رزمی زیر بهتر است کار کنم. جیت کاندو/کیوکوشین/کین بوکسین
    ممنون

  97. سلا خدمت استاد عزیر میخواستم بدونم وشوو گرفتن داره یعنی میشه مثل دفاع شخصی تکنیک زد

  98. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،شما ماشالله ازنیرو و فیزیکی خوبی برخوردار هستید،لذاباتوجه به استعدادجسمی شمااگردررشته ووشو،یاجودو،یاگزینه سوم کیوکشین واردعمل شوید جواب مطلوب تری خواهیدگرفت.ا مابیشترروی دومورد اول یعنی،ووشو،یاجودو،تمرکزداشته باشید.
    با تشکر
    روابط عمومی پرسش پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  99. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،بله کاملا وازاصلی ترین روش درووشو می باشد که باید در ردو بدل کردن تکنیکها همیشه بکاربرد .که اگردرگرفتن ضربات کوتاهی شود مسابقه و امتیازات براحتی به حریف داده خواهد شد.
    با تشکر
    روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان.

  100. سلام، من دفاع شخصی کار کردم و البته نه کلاس رفتم و نه زیر نظر مربی بودم بله از کتاب و فیلم های آموزش حسابی کار کردم و الان خیلی خوب بلد هستم و الان می خواستم اقدام کنم برای مربی گری دفاع شخصی و چون من تجربی کار کرده ام و نه از باشگاه خاصی و مربی الان باید به نظر شما چی کار کنم تا مدرک مربی گری بگیریم؟

  101. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده که مجدداپرسیده اید
    شالبند سفیدبرای داوطلبین مقدماتی و مبتدی بودن شخص و خالی بودن از تجربه و فلسفه پاکی و قابلیت رنگ پذیری یعنی ورود به مرحله تغیرو حرکت میباشد.. معمولا به هنرجوی سفید همراه میگویند…
    شیفو
    ازبابت درد در ناحیه کشیدکی ،ازتمرینات کششی که مرتبط درآن ناحیه میشوند خودداری کنید ،باشماره ای که گذاشته شده است درصورت تمایل تماس بگیرید که راهکارهای رفع این مشکل بخدمت شما ارائه داده شود.
    با تشکر
    روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  102. با سلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوالی که مطرح کرده اید
    درباب مربیگری و آموزش که شماعنوان نموده اید تفاوت بسیار است
    وازبابتی بشماتبریک وخسته نباشید میگویم بخاطر زحمات که درطول مدتی که تحمل کشیده اید.
    مربیگری رااول باید باشاگردی خودتان پاس کنید تابزمان مربیگریتان شاگردان رابااحساس درک کنیدوشاگردراازخودتان بدانید وبهتربگویم نگذارید ازاین نعمت شاگردی دوربمانید که نیازهرکاری جهت پیشرفت برای هراستاد است.پشت هراستاد موفق
    شاگردبودن چندین سال است که باسختی گذرانده است.
    با تشکر
    مسول روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان

  103. سلام. من 34 سال سن دارم، و علاقه مند به شرکت در آموزش هنرهای رزمی ، می باشم. من بسیار مبتدی هستم و آمادگی بدنی ورزشی ام پایین می باشد. به دلیل کنترلی بودن ورزش کاراته میخواهم از کاراته شروع کنم تا آمادگی بدنی بیشتری پیدا کنم و سپس در ورزش ووشو آموزش ببینم.
    آیا ورزشی که برای مقدمه انتخاب کرده ام برای رسیدن به هدفم کافی است؟
    و پس از چه مدت یا چند دوره میتوانم به ووشو بپردازم؟

  104. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،ازآنجایی که شمادررشتهای رزمی مبتدی می باشید و تمایل در انتخاب ووشو مدنظرتان است ،کاراته باووشو دورشته مختف وبازوایای دورازهم هستند،اگرشمابتوانید مثلاازکیگ بوکسینگ شروع کنید شاید میتوان گفت نزدیک به ووشواست .بعدهاراحترمیتواتید درووشو پیشرفت نمایید.حدودشش یاهشت ماه درکیگ بوکسینگ آموزش کسب کنید جهت آمادگی پیشین بعدروبه ووشوبیاورید.
    با تشکر
    مسول روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  105. سلام

  106. باسلام
    من حمید هستم و عضو باشگاه شما هستم به نظر شما من می تونم قهرمان بشم

  107. با سلام 25 سال و پنجاه کیلو وزن به همراه مگس پران در چشم چپ که ضربه ای نخورده!!ولی حالا به دلیلی مگس پران شکل گرفته آیا مشکلی برای آغاز یک هنر رزمی برای من هست؟

  108. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،آرزومندهستیم که هرچه زودتر بهبود پیدا کنید اما اینکه این موضوع چشم شمامانع ازورزش برای شمابشودتصوربسیاراشتباهی است ،شمادرچشم مشکلی ایجادشده ای دارید،مابقی اعضای جسم شماکه سالم هستند،وبهتراست که بدانید افسانه هنرهای رزمی بروسلی ،گفته شده ایشان ازناحیه چشم چپ درحدنابیناوازناحیه پای چپ ۳سانت کوتاهی داشتند که زمانی ایشان کارمیکردندبه هیچگونه عنوان قابل مشخص نبوده ،خواستن توانستن است .
    با تشکر
    مسول روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان

  109. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،انسان تنها موجودی است دربرابرکارهای انجام نشده اگرقراربگیرد انجامش برای او امکان پذیر وحل شده می باشد چراکه این قدر وتفکر ازجانب پروردگارفقط به انسان درمقابل سختیهاودشواریها هدیه داده شده است.که قهرمان شدن ازناچیز ترین کارهای سخت است.
    ان شاء الله موفق باشید.
    با تشکر
    مسول روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان

  110. سلام.ببخشید میخواستم بدونم بین کیک بوکسینگ و جیت کاندو کدوم بهتره؟کدوم حرکات چرخشی پا یا پرشی پا تو مبارزه داره؟توانایی مبارزه با چند نفرو کدوم دارن؟

  111. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،میان کیک بوکسینگ باجیت کاندو ،هردورشته ورزشی رزمی در جایگاه خودشان مقدس ومحترم هستند
    ودرهردو ازحرکات بفرموده شماکه اشاره کردید ازچرخشی استفاده میشود وبیشتربستگی به خود استفاده تکنیک در حین مبارزه هنرجودارد.امادرتوانایی که عرض کردید،جیت کاندو بیشترقفل مفصل است وگرایش به همان تقریبا همچون دفاع شخصی است ،جمع بندی اینکه هرچه سریعتر تکنیکهااجراشودجهت درگیری میتوان برای درگیری چندنفری که مطرح کردید استفاده نمود.کیک بوکسینگ ،سرعت عمل بوکس وپازدن مطرح در خود دارد با جابجایی درمقابل حریف که بازهم هنرجوهرچه سریعترکارکندبیشتروبهتر و بالاتر میتواند از خود اثربجای بگذارد.
    با تشکر مسول روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات مجازی رزمی سبحان.

  112. با سلام
    ایا در ورزش نینجا کمی اضافه وزن مهمه یا نه

  113. آیانینجوتسو برای سنین 14سالگی خوبه.

  114. باسلام خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،ورزش نینجوتسو،ورزشی عالی ومفید هست وانتخاب شمانسبت به این رشته بستگی به شرایط فیزیکی بدن شما وآمادگی پذیرش محتویات داخلی این رشته است
    چند جلسه ازنزدیک این رشته را لمس کنید.
    با تشکر
    مسول پرسش و پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  115. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،وزن متعادل درهرورزشی یاغیر ازورزش بسیارمفیدترازاضافه وزن غیر استاندارد می باشد .
    با تشکر
    مسول روابط عمومی پرسش و پاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان

  116. سلام استاد ، من تازه میخوام برم باشگاه میخواستم بدونم که نینجوستو بهتر هست یا وو شو ؟ لطفا راهنمایی کنید.

  117. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم.درخصوص سوال مطرح شده
    هرکدام از ورزشها درسرجای خودشان مقدس ومحترم وکاربرد بخصوص خودشان دارد وبستگی به استفاده شما وبکارگیری به چه عنوان آن دارد ،سوالی که عنوان کرده اید ازهدف شمانسبت به انتخاب ناقص می باشد برای جوابگویی وارتباط وراهنمایی بیشتر می توانیدباشماره درج شده درسایت تماس حاصل فرمائید
    باتشکر :
    مسول روابط عمومی پرسش وپاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان .

  118. سلام استاد خوب هستید
    استاد لطفا منو راهنمایی کنید من بین دوراهی موندم من 17 سال سن دارم وقدم 190 و وزنم 70 هدفم هم قهرمانیه دوست دارم قهرمان شوم ولی بین دوراهی موندم که کدوم ورزش رو انتخاب کنم تکواندو یا ووشو لطفا راهنماییم کنید

  119. پاسخ سوال ،به صورت مکالمه ای توسط استاد، داده شد.

  120. سلام
    من 23 سالمه و کمتر از یک ساله که تکواندو کار میکنم. الان می خوام همزمان با تکواندو کیک بوکسینگ هم کار کنم(سه روز در هفته تکواندو و سه روز کیک بوکسینگ) به نظرتون مشکلی از نظر جسمی برام پیش نمیاد؟

  121. باسلام
    خدمت شماهنر جوی محترم
    درخصوص سوال که مطرح نموده اید
    هر رشته ورزشی فشار کاری جسمی خود درپیکرهر شخص ورزشکار را ایجادمیکند
    .ورزش رزمی تکواندو ورزشی بسیار چابکی وپرتحرک است که برسیستم پرتابی وانحطافی جسم ورزشکار دخالت دارد امادر ورزش رزمی کیک بوکسینگ هم انحطافی ایجادمیشود هم باقدرتی باید درمسابقات وجسمی بسیار ورزیده دارابود واز تکنیک بوکس هم بسیارعالی تسلط داشته باشید لذا شمااگر بخواهید رشد کافی ودرست ونتیجه دلخواه برسید دریک رشته فعالیت کنید نتیجه مطلوبتری نسیب میشود اما اینکه شما ازاین قدرت وتوانایی برخوردارهستید انرژی هست که شمامیتوانید به طریقه سالم وبرنامه ریزی شده درطول زندگی جسمی سالم وبدون عوارض ورزشی برخوردارشد.
    باتشکر
    مسول روابط عمومی پرسش وپاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان .

  122. سلام خسته نباشید از وقتی که میزارید کمال تشکر رو دارم.من 28 سالمه و علاقه زیادی به رشته جودو پیدا کردم و قبلا در هیچ رشته ای فعالیت نکردم،اطرافیان به شدت مخالف هستن که من این ورزش رو شروع کنم دلایشون سن بالا و شکل گیری استخوان و همچنین مناسب نبودن این رشته برای خانمهاست.میشه شما راهنماییم کنید

  123. باسلام
    بخدمت شما هنرجوی محترم وتبریک ایام ماه رجب بخدمت شما.
    درخصوص سوال مطرح شده،رشته جودو رشته ای بسیارزیباومنحصربفردمی باشدو آنچنان که خودتان کاملاآگاه عنوان کردید تقریبا شرایط خاص فیزیکی وقت خودرابهمراه می طلب ،علاقه شما بحق وبجا است اماباتوجه به موقعیت سنی وفیزیکی شما باید بیشتردراین زمینه بحث وتفکرکرد که هررشته ورزشی مختص به زمان سنی، اثر ومفیدنشان داده میشودکه لازم است دراین موقعیت سن شما از رشته ورزشی ملایم ونرمی همچون دوندگی به مدت حداقل شش ماه شروع کرده چراکه آنچنان خودتان اشاره کرده اید درهیچ رشته ای فعالیت نداشته اید ولازم اولیه برای اندامهاومفاصل اول بفکر محکم ساختن آنهابعد بسمت رشتهای دیگر رفت.شمابیشتر سراغ رشتهای ووزشی که مشابه باجودوهستند اقدام کنید که آسیب وفشارقدرتی کمتری واردکندالبته باتوجه به تمام توضیحات که داده شد خودتان بیشتروبهتر راه حل رامیتوانیدفهمید وانتخاب کرد.
    باتشکر
    مسول روابط عمومی پرسش وپاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان.

  124. باسلام
    من 19سالمه قدم 180 و وزنم 74کیلو هستش و میخواهم تو یکی از رشته های ورزشی ووشو یا کیک بوکسینگ فعالیت کنم ولی نمیدونم کدومو انتخاب کنم اگه میشه راهنماییم کنین کدوم برام کاربردی تره (لازم به ذکره قصدم از ورزش آمادگی جسمانی و دفاع شخصی در نزاع های خیابونی هستش و علاقه چندانی به حضور در مسابقات ندارم)البته من قبلا حدود 5سال ژمناستیک وتقریبا 1سال تکواندو کار کردم و بعدش تا کمربند مشکی کاراته سبک شیتوریو رو گرفتم ولی به دلایلی قصد به ادامه اونا ندارم و الان حدود 3سال میشه که هیچ گونه فعالیت ورزشی ندارم
    اگه میشه درباره سبک شوتوکان رشته کاراته هم توضیح بدین و این که چقدر با سبک شیتوریو فرق داره
    و اینو هم بگم که من به هیجانی بودن ورزش علاقه خاصی دارم به همین خاطر هم اصلا سراغ بدن سازی نرفتم چون به نظرم خیلی کسل کننده هستش
    واینکه تو کاراته مبارز سرعتی و مدافعی بودم و به همین خاطر میشه گفت موفق هم بودم و برعکس بقیه که از دستاشون بیشتر استفاده میکردن من از پاهام بیشتر استفاده میکردم و پاهای قویی هم دارم
    باتشکر

  125. باسلام
    خدمت شما هنرجوی محترم وتبریک ایام ماه رجب .درخصوص سوال مطرح شده
    باتوجه به علاقه وهدفی که مدنظرخودتان گرفته اید وآنچه قبلا کارکرده اید ومورداستفاده آموزشی کسب نموده اید همان ووشو می باشد که طبق میل وانگیزه شماهست وکاربرد آنچه که میخواهید دران می باشد .ووشو مکملی از
    کشتی
    حرکات پا
    بوکس
    دفاع شخصی.
    باتشکر
    مسول پرسش وپاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان.

  126. سلام ممنونم از راهنمایی مفیدتون.یه سوال دیگه داشتم اگه همون طور که فرمودید من یه پیش زمینه هایی رو برای شروع داشته باشم یعنی با پیاده روی شروع کنم،پیشنهاد بعدی تون چی هستش کدوم یک از رشتها رو شروع کنم راستش من عاشق رشته جودو هستم و نمی تونم ازش دست بکشم چه برنامه ای میتونید بهم بدی که بتونم جودو رو ادامه بدم.با تشکر و قدردانی از شما

  127. سلام من 14 ساله هستم و سوالی باعث شده بدجور ذهنم درگیر بشه
    من در یکی از شبکه مجازی چند عکس دیدم از راه رفتن رو دیوار ، دفاع شخصی و بعضی حرکات اکروباتیک … از فرد ارسال کننده این تصاویر پرسیدم که این چه ورزش رزمی ست ؟ایشون جواب دادن : فایت رنجر … من در این رشته تحقیق کردم و متوجه شدم تکنیک های اصلی رشته های تکواندو ، ووشو ، کاراته ، کونگ فو ، بوکس ، جودو و چند ورزش دیگه رو یاد میدن.. میشه گفت کاملترین ورزش رزمیه … من کلا برای دفاع کردن میخوام چون هماطور که میدونین جامعه بدی شده .. هوش تحرکی ام بالاست و تو بدمینتون هم به گفته معلمانم ضرب دستم خیلی خوبه (میتونم از تکنیک های اصلی بوکس در رشته فایت رنجر بربیام)سوالم اینه : آیا این ورزش فایت رنجر رو شما استاد عزیز قبول دارید اصلا ؟ ایا این رشته چون همه رشته های رزمی رو داره خوبه ؟ به نظرتون من این ورزش رو برم یا یک ورزش تخصصی به تنها (مثل تکواندو یا ووشو و..) ؟
    نمیخوام تابستونم و عمرم تلف بشه برای یک رشته و بعدا به دردم نخوره (برای دفاع کردن میخوام اگر هم تونستم در رشته رزمی موفق باشم ان شاءالله در مسابقات هم شرکت میکنم ) ممنون از پاسخ گوییتون

  128. شرمنده اینو یادم رفت بپرسم
    بین سه سبک ورزش ووشو زیر کدومش بهتره؟

    چانگ چوان، نان چوان، و تای چی چوان

    {میخوام سبکی جسورانه ، تند و تیز ، روان و بین 2 سبک دیگه در همه حرکاتش برتر و بهتر باشه }

  129. باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوال اول شما که مطرح نموده ایدباارسال پیام بجواب دلخواه موردنظرتان نمی رسید که درصورت تمایل تماس حاصل بفرماییدوبا شماره ثبت شده درجزئیات جواب قراربگیرید.
    درباب سوال دوم:
    سبک نان چوان وچانگ چوان به هدف موردنظرتان بیشتر نزدیک می باشد.
    باتشکر
    مسول روابط عمومی پرسش وپاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان.

  130. سلام یه سوال داشتم می خواستم بدونم فرق کیک بوکس با ووشو چیه ؟؟؟
    میشه گفت کیک بوکس زیر شاخه ووشو؟
    و همینطور کونگ فو ربطش با ووشو چیه؟؟؟

  131. باسلام‌
    خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوالی که مطرح نموده اید
    سوال اول:فرق کیک بوکسینگ باووشو؟
    درکیک بوکسینگ فقط ضربات وتکنیکهای دستوپا ،هوک وآپاربوکس مابین دو مبارز انجام میگیرد
    درووشو بجز ضربات دست وپا از تکنکیهای کشتی ،دفاع شخصی ودرگیری کامل انجام میگیردوبه جنگ ثانیه ای معروف می باشدودرمبارزه ووشو ثانیه قضاوت میکند
    سوال دوم؛کیک بوکسینگ یک سوم از زیرشاخه ووشو می باشد بدلیل همان تکنیهای دست (بوکس)وپا.
    سوال سوم :ووشو برگرفته از همان کونگ فو می باشد که خود(ووشو) کونگ فوی چینی می باشد.
    باتشکر
    روابط عمومی پرسش وپاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان.

  132. سلام استاد خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون می خواستم بدونم که سبک ازاد کن شین کان یک سبک از کیوکوشین است؟ ممنون

  133. سلام استاد نوریان من 13 سال سن دارم توی چند ماه میتوانم جودو را کامل یاد بگیرم ؟ آیا برای من ضرری دارد یا نه ؟ لطفا پاسخ دهید با تشکر

  134. باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده
    اینکه درچه وقت میتوانید تسلط کامل داشته باشید
    1:بستگی به استعدادشما برای کسب تکنیک هاواجرای انهادارد
    2:جسارت وجنگندگی شمابرای درک تکنیکها وبازهم اجرای صحیح انهامی باشد
    3;اینکه نوع روش مربی ومربیگری استادشرط بر آموزش برای شمامی باشد
    البته استعدادوجسارت درکارهرشخص بالاتر از تمام این موضوعات می باشد.
    ازبابت ضرر
    که عرض کردید عارضم‌ هرورزشی قطعا ومطمعناباصدمات وآسیبهای خودش همیشه همراه می باشد وبستگی به تسلط هرمبارز وهنرجودراین موضوع بازهم شرط است که هرچه تسلط بیشتر آسیب کمتر بهمراه دارد.و اگرمنظور سوال شمابرای رشدفیزیکی می باشد !!
    خیر
    آنچنان تاثیری ندارد بیشتردخالت دراین موضوع برای تمام اشخاص بنظربنده ژنتیک همان شخص می باشد مابقی درصد کمی دخالت دارند.
    باتشکر
    مسول پرسش وپاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان.
    در صورت داشتن سوالی دیگر می توانید با استاد تماس حاصل نمایید.

  135. سلام جواب سوال من می دید یا نه سبک آزاد کن شین کان کاراته یک سبک از کیوکوشین است یا نه چرا بین کسایی که سوال می کنند فرق می ذارید به سوال کننده ها بر می خوره ها

  136. باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم وباعرض پوزش ازمحضرمبارک حضرتعالی بعلت تعویق جواب.
    درخصوص سوال مطرح
    بله کن شین کاراته سبکی از رشته های زیر مجموعه آزادکاراته می باشد.
    باتشکر
    مسول پرسش وپاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  137. سلام من ۱۴ سال سن دارم و میخواهم ورزش بکس بروم ایا خطری دارد

  138. سلام …استاد من کشتی میرم میخواستم ببینم اگه کیوکوشین کاراته هم برم اسیبی نمیزنه …چون هرجفت رشته رو دست دارن

  139. سلام …استاد من کشتی آزاد میرم میخواستم ببینم اگه کیوکوشین کاراته هم برم اسیبی نمیزنه …چون هرجفت رشته رو دست دارن

  140. سلام استادروزبخیر.من17سالمه قدم166وزنم68بدون اطلاعات کافی کاراته سبک شین دای ثبت نام کردم ودوسال ادامه دادم و مدال های استانی وکشوری کسب کردم ب دلایلی نشد ادامه بدم و الان بااطلاعاتی ک درمورد رشته ها بدست اوردم بین رشته های کیوکوشین و نینجوتسوو شوتوکان موندم و میدونم ک شوتوکان نزدیک به همون سبک خودمه.انعطاف و قدرت بدنی بالاییم دارم و رشته ای رو میخوام ک بتونم از خودم دفاع کنم!به تکواندو هم علاقه ای ندارم.ممنون میشم راهنماییم کنیدو همچنین مزایاومعایب کیوکوشین و نینجوتسورو توضیح بدید

  141. سلام من 16سال دارم و قبلا تکواندو کار بودم و تا کمربند آبی رفتم
    می خواستم بدونم کدوم شاخه/ سبک ووشو رو برم بهتره؟؟؟

  142. سلام میشه کمی درباره معایب و سبک مبارزه شاخه های مختلف ووشو توضیح بدید؟

  143. سلام خسته نباشید استاد
    من 24سالمه قدم 168و وزنم 58کیلو
    تا حالا هم ورزش رزمی کار نکردم اما خیلی به ورزش تکواندو علاقه مند هستم بنظر شما تو این سن من میتونم تکواندو کار کنم و به قهرمانی برسم اخه خیلی قهرمانی رو دوست دارم اصلا امکان داره یا کسی بوده ک تو این سن به جایی رسیده باشه
    میخوام رک و راست بهم بگید و اگه نمیشه چه ورزشی رو پیشنهاد میکنید ک من تو این سن بتونم ب قهرمانی برسم؟؟؟
    باتشکر

  144. سلام وعرض ادب خدمت استاد نوریان مخواستم بونم از کجا میتونم فیلم های مسا بقه شمارو ببینم

    باتشکر

  145. سلام من به ورزش بوکس خیلی علاقه دارم اما مربی شهرمون اصلا خوب نیست در واقع مربی هم نیست شاگردی که قبلا تو باشگاه بوکس تمرین کرده اما ووشو مربی ش عالی هست کلی مقام داره من هم تو بوکس خیلی استعداد دارم هم تو قدرت هم تو زیرکی اما تو ضربات پا به شدت ضعیفم خواستم بدونم اگه برم ووشو رو دست هم زیاد کار میکنند یا نه چون ووشو هم دست هم پا هم کشتی داره راهنمایی کنین لطفا

  146. باسلام خدمت استاد محترم، میخاستم من ۳۰سالمه، و تقریبا از فیزیک مناسبی برخوردار هستم، چند سال پیش شوت بوکسینگ و کیک‌بوکسینگ رو زیر نظر مربی خوبی کار کردم و تا کمربند قهوه ای پیش رفتم اما به دلایلی ول کردم تا الان،از قبل از عید دوباره شروع به تمرین کردم، میخاستم بدونم تویوتا این سن میتونم با توجه به استعدادم به فکر حرفه ای شدن و قهرمانی یا حتی مسابقات بین‌المللی باشم یا خیر، اصلا اساسا برای رزمی مسابقات در رده بزرگسالان به صورت حرفه ای برگزار میشه یا نه

  147. باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم درخصوص سوال مطرح
    ورزش بوکس ورزشی بسیار سرعتی وقدرتی می باشد که اگرشماازلحاظ ضربات برروی صورت مشکلی ندارید میتوانید انتخاب کنید وعوارض خاصی برای شما ازلحاظ فیزیکی در برندارد .
    باتشکر
    مسول روابط عمومی پرسش وپاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  148. باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده شما
    رشته کشتی
    رشته ای قدرتی وانعطافی خاص خود است که درزمان پیاده نمودن تکنیکهافرد کشتی گیر هم زمان ازبابت قدرت خاص خود باید به انعطاف بدنی خود نیز آماده باشد
    که این امر در رشته ورزشی رزمی کیوکشین که ورزشی بسیار چابک وسریع است
    براثر مداومت تمرینات دراین رشته فرد ورزشکاراز بافتهای ماهیچه ای بسیار سخت ودرحین حال بسیارسرعتی برخودکار می باشد که در ورزشکار کیوکشین ازخاصیتهای اصلی جهت عکس العمل نشان دادن به حریف وپیاده کردن تکنیکهااست .
    جمع بندی ؛
    احتمال اینکه فشارمفصلی وکشیدگی بر ماهیچهاوآسیب های ورزشی درپی داشته باشد زیاداست مثال سردو گرم باهم قاطی کردن یا آب سرد بر روی فلز داغ.که سفارش میشود برروی یک رشته بیشتر تمرکز داشته باشد.
    باتشکر
    مسول روابط عمومی پرسش وپاسخ سوالات مجازی ورزشی سبحان.

  149. باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده شما
    سفارش میشوددر رشته ورزشی که درآن فعالیت داشته اید ادامه دهیدویا اگر تمایل به تغییر دارید دررشته متمایل به آن ادامه دهید.
    مزایای کیوکشین ؛
    بسیار ورزیده وزمخت وبسیار سریع وسخت همچون سنگ.
    نینجوتسو انتعطافی ،هوشیار ،فرصت طلب در درگیری .
    هر رشته ورزشی برای هرشخص که انتخاب کرده است قطعا معایب برای فرد ورزشکاربهمراه نداره وماقادر به معایبهاگفتن نیستیم.
    باتشکر
    مسول پرسش وپاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  150. باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده ،اگر شمااز انعطاف پذیری بدنی برخوردار هستید درتالو که زیرمجوعه ووشو می باشد کار کنید وادامه دهید
    واگر احساس زخمتگی در بافت ماهیچه های خودتان دارید در قسمت سان دا فعالیت شروع داشته باشید.وبرای اطلاع بیشترتماس حاصل فرمایید
    باتشکر
    روابط عمومی پرسش پاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  151. باسلام
    خدمت شماهنرجوی محترم
    درخصوص سوال مطرح شده شما
    سوال شما نامفهموم وبوده وبرای جوابگویی بشما تماس مستقیم حاصل فرمایید.
    باتشکر
    مسول پرسش وپاسخ سوالات ورزشی مجازی سبحان.

  152. سلام من به ورزش کیک بوکس علاقه دارم اما در شهر ما نیست به نظر شما بوکس برم یا ووشو

  153. سلام من می خواهم برم ووشو آیا ووشو قد منو کوتاه نمی کنه

  154. سلام
    دختری دارم 8 ساله که از لحاظ تحرک خوب است میخواستم ببینم بین ورزش تکوانده و یا نینجا کدام یک را انتخاب کنم
    چه از لحاظ پیشرف و چه از لحاظ مسابقات داخلی و یا خارجی
    ممنون میشم من را راهنمایی کنید

  155. ایا افرادچاق میتوانند ورزش رزمی کنند

  156. سلام با عرض خسته نباشید به نظرتون سنم 20 وزنم73 وقد171 ممکنه یه راهنمایی کنید واسه اینکه چه رشته ای کار کنم

  157. باسلام من ۱۵ سال سن دارم و قدم۱۶۵ و وزنم ۵۵ حدود یک سال هم نینجتسو کار کردم چون نمی تونستم اکروبات هاشو اجرا کنم از این ورزش کناره گیری کردم راستش بین جودو و بوکس گیر کردم شما کدوم رو پیشنهاد می کنید؟
    و میشه بگید در ارتش کدوم ورزش کارایی بیشتری داره؟

  158. سلام.من ۱۸ سالمه و تا الان ورزش رزمی کار نکردم.رشتم تربیت بدنی بوده و به طور تخصصی و جدی بسکتبال کار کردم فقط…
    قدم بلنده و وزنم متوسطه،یعنی هیکلی چهارشونه دارم تقریبا.چابکیم خوبه یعنی تقریبا سرعت عکس العمل بالایی دارم(البته نسبت به صدا،مثلا توی دو سرعت دو ومیدانی،سرعت استارتم بالا ست)با این مشخصات بدنیم استاد چه ورزشی رو پیشنهاد میکنن برام؟باید بگم که هیچ اطلاعاتی درباره رشته های رزمی ندارم و خودم بیشتر رشته ای رو دوست دارم که کل بدن درگیر باشه…ببخشید زیاد حرف زدم ممنونم ازتون.ایمیلمم نوشتم اگر رمیشه جواب رو به ایمیلم بفرستید.بازم ممنون

  159. کاربران گرامی ضمن عرض پوزش ، تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود ،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  160. کاربران گرامی ضمن عرض پوزش ، تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود ،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  161. کاربران گرامی ضمن عرض پوزش ، تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود ،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  162. کاربران گرامی ضمن عرض پوزش ، تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود ،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  163. کاربران گرامی ضمن عرض پوزش ، تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود ،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  164. کاربران گرامی ضمن عرض پوزش تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود ،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  165. ضمن عرض پوزش ، تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود ،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  166. کاربران گرامی ضمن عرض پوزش ، تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  167. سلام
    من ۲۱ سالمه و میخوام یه ورزش رزمی رو شروع کنم که بدنم خیلی قوی شه. الان وزنم حدود ۶۰ کیلو هست و قدرت بدنی بالایی ندارم ولی میخوام قدرت بدنیم بره بالا. به نظر شما چه رشته ای خوبه؟

  168. در پاسخ به پردیس.

    کاربران گرامی ضمن عرض پوزش ، تا اطلاع ثانوی پاسخگویی به سوالات شما به صورت کامنت داده نمی شود ،لذا اگر سوالی دارید فی الحال،فقط به صورت تلفنی مطرح نمایید

    شماره تماس مستقیم با استاد: ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲

  169. باسلام وخداقوت
    من39سالمه میخوام جودو کارکنم ازمبتدی هدفم هم قهرمانی کشوری وجهانیست به نظرشما میتونم دراین راه موفق بشم.

  170. سلام استاد برای مبارزات خیابونی که باچند نفر درگیر بشیم یا مبارزه با ادمای هیکلی چه ورزشی خوبه که قدرتمونم ببره بالا من هم بوکس کار. کردم هم کشتی ممنون میشم اگه جواب بدین

  171. من هم کیک بوکسینگ و جودو و هم دفاع شخصی رفتم و2ساله که بوکس رفتم و توی بوکس واقعا نتیجه گرفتم تو بوکس هوشت قوی میشه استقامت میره بالا سرعت عملت سریع میشه
    (بوکس ورزش خشنی نیست،وقتی ضربه میخوره تو سرت واسه یک دقیقه گیج میشه بعد خوب میشی و هیچ ربطی به ضربه مغزی نداره،بستگی به بوکسورها داره که خشن کار کنه یا ناجوانمردی،ضربات بوکس در دستکش مرگبار نیستند ولی بدون دستکش باعث ضربه مغزی میشه،بوکسورها ها خیلی خودسرانه،،،،برای بوکس شایعه نسازید) 🙂

  172. سلام من ۱۴ سالمه میخواستم یه رشته رزمی انتخاب کنم و بین نینجا و بوکس تردید دارم و از یک نظر بخواهیم نگاه کنیم نینوا را اگه تو ایران ادامه بدی میتونی به جایی برسی ولی بوکس تو ایران فکر کنم سخت باشه (البته علاقمعلائم به بوکس بیشتره) و اگه تو این سن به تنظیمات هورمونی رشد بدن آسیب برسه جبران سخته و کدوم رشته آسیبی به رشد نمیرسونه

  173. سلام.خواهشا جواب بدین کسی که مشکل پای پرانتزی متوسط داره میتونه در مسابقات حرفه ای و در تمام رشته ها شرکت کنه؟؟؟ یا محدودیتی داره؟؟؟ من خودم هیچ مشکلی با پاهام ندارم و به خوبی میتونم ورزش کنم اما آیا اجازه دارم به صورت قهرمانی دنبال کنم؟؟؟؟

  174. سلام،من مشکل نرمی کشکک زانو دارم البته تا حدودی خوب شده الانم پیلاتس کار میکنم، الان میتونم ورزش رزمی مثل نینجا شروع کنم یا کاملا مشکل زانوم خوب بشه بعد؟

  175. آیا تکواندو بدرد دعوا و دفاع از خود میخوره خواهش میکنم جواب بدید؟

  176. با سلام جواب گویی به صورت تلفنی می باشد تا اطلاع ثانوی

  177. با سلام خدمت استاد محترم. میخواستم بدونم کمربند ها در رشته های مختلف باهم تطبیق میخورن یا نه؟! به عنوان مثال من کمبرند آبی فری کونگ فو دارم. توی کیک بوکسینگ باید چه کمربندی بهم بدن؟!.
    با تشکر

  178. آقا سلام من یه پسر 15 ساله هستم که تو دعوا بسیار ضعیف هستم و چند باری هم بچه ها بهم زور گفتن ولی حرفی نزدم چه رشته رزمی برای دفاع خوبه. به نظر من دفاع شخصی کلا نمایش و صحنه آهسته هست کاربرد نداره.خودم بین کونگ فو توآ و تکواندو موندم برای کسی مثل من ورزش های سنگینی مثل بوکس و موی تای بدرد نمیخوره

  179. سلام اگه میشه لطفا جواب بدید من حکم قهرمانی کشوری رشته کاراته را گم کرده ام ایا میتوانم برای دوباره گرفتم حکم اقدامی کنم؟ اگر میشود باید چه کار کنم؟ ممنون

  180. باسلام تا اطلاع ثانوی هیچ گونه پاسخی از جانب استاد به صورت کامنت داده نمی شود.
    لطفا از طریق شماره تماس مربوطه که درج شده است پاسخ های خود را دریافت کنید.

  181. سلام بنده کمربند قهوه ای کاراته هستم استعدادم تویه کاتا خوبه ودر کمیته استعدادندارم میخواستم بپرسم میشه بنده فقط در عرصه یه کاتا به فعالیتم ادامه بدم و دیگه کمیته کار نکنم

  182. با سلام خدمت استاد محترم، من 40 ساله و مبتدی هستم میخواستم بدونم بین جودو و دفاع شخصی کدام یک برام بهتر جواب میده با توجه به اینکه پرسنل بیمارستان روان هستم و اصلا کلا چه ورزشی برام خوبه، در ضمن دو سال پیش رباط زانوی پای راستمو نیز عمل کردم.
    با تشکر از حضرتعالی

  183. سلام ببخشید ۱۸۰ درجه باز شدن پا برای دختران ضرر دارد

  184. مخاطبان محترم جهت رفع بهبود شما عزیزان ازاین به بعد
    جهت مشاوره های ورزشی ، مستقیم چه درتلگرام وچه برای مکالمه باشماره تلفن ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲
    میتوانند در ارتباط باشید.
    باتشکر

  185. مخاطبان محترم جهت رفع بهبود شما عزیزان ازاین به بعد
    جهت مشاوره های ورزشی ، مستقیم چه درتلگرام وچه برای مکالمه باشماره تلفن ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲
    میتوانند در ارتباط باشید.
    باتشکر

  186. مخاطبان محترم جهت رفع بهبود شما عزیزان ازاین به بعد
    جهت مشاوره های ورزشی ، مستقیم چه درتلگرام وچه برای مکالمه باشماره تلفن ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲
    میتوانند در ارتباط باشید.
    باتشکر

  187. مخاطبان محترم جهت رفع بهبود شما عزیزان ازاین به بعد
    جهت مشاوره های ورزشی ، مستقیم چه درتلگرام وچه برای مکالمه باشماره تلفن ۰۹۳۶۹۴۸۷۴۴۲
    میتوانند در ارتباط باشید.
    باتشکر

  188. سلام و درود.
    لطفا تکنیک های غیرمجاز در مبارزه رو هم در سبک آزاد و هم در سبک کنترلی شیتوریو بیان کنید.
    ممنون از لطف شما

  189. من 12 سالمه اشکال نداره دفاع شخصی برم

  190. با سلام من 12 سال دارم و می خواهم بروم دفاع شخصی مشکلی نداره

  191. سلام برای دعواهای خیابانی بکس بهتر است یا کیک بوکس

  192. سلام برای دعوا بکس بهتر است یا کینگ بوکسینگ

  193. سلام 22سالمه کیک بوکسینگ ودفاع شخصی دوس دارم امامیگن تاثیردراندام دخترامیزاره نظرشما چیه؟

  194. با سلام / تا اطلاع ثانوی این جا پاسخگویی به صورت کامنت داده نمی شود با شماره تماسی که در بالا درج شده ارتباط تلگرامی با استاد بگیرید .

  195. سلام استاد من 16سال دارم من میخواستم بگم چه ورزشی برم تا بتوانم در خیابان ها از خودم دفاع کنم

  196. سلام استاد من۱۵سالمه چه ورزشی برم تا در درگیری خیابانی بتوان از خود دفاع کنم

  197. برای دعوا چه رشته رزمی برم

  198. سلام استاد ودرود استاد من خیلی به رشته ی کاراته علاقه دارم ومیخاستم کاراته برم ولی عمل اپاندیس کردم که متأسفانه نشد این یک ماه که عمل کردم ایا استاد میتوانم دوباره کاراته برم یا به دکتر مراجعه کنم مرسی ازنظرلطفت؟؟؟

  199. سلام استاد ودرود استاد من خیلی به رشته ی کاراته علاقه دارم ومیخاستم کاراته برم ولی عمل اپاندیس کردم که متأسفانه نشد این یک ماه که عمل کردم ایا استاد میتوانم دوباره کاراته برم یا به دکتر مراجعه کنم مرسی ازنظرلطفت؟؟؟

  200. باسلام می خواستم بدونم نونهالی که درکودکی دچارتب وتشنج شده آیا درمسابقات رزمی میتواند شرکت کند البته این بیماریتا سن شش سال مراقبت نیازدارد ولی الان که فرزندم ۱۰ساله شده نیازی نیس ولی من ازشرکت درمسابقه فرزندم استرس دارم لطفا راهنمایی کنید.

  201. سلام استاد من وزنم خیلی بالاس میخواستم بدونم ایا تو ورزش رزمی به مشکل برنمیخورم؟

  202. سلام من ده سال کشتی فرنگی حرفه ای کار کردم دوست سال دور بودم میخوام یو اف سی کار کنم ساکن تهرانم موندم چطور و از کجا شروع کنم راهنمایی کنید ممنون میشم

  203. سلام من ۱۶ساله هستم قدم ۱۷۵سانتی متر ووزنم ۵۹کیلوگرم است.یک سال است که در رشته ی تکواندو فعالیت میکنم و کمربند آبی دارم دو قهرمانی استانی دارم هدفم قهرمانی در جهان است آیا به نظر شما بااین شرایط سنی میتوانم موفق شوم چون بیشتر کسانی که موفق به این کار شده اند تکواندو را از سنین کودکی آغاز کرده اند و این کمی من را نگران کرده است.

  204. سلام بخشید نیبو در نینجوتسو به چه معنی هست؟

  205. سلام من میخوام دررشته کیک بوکسینگ عضو بشم ولی چون دست راستم از یاعد شکسته و تودستم پلاتین گذاشتم میترسم اگه برم کیک بوکس دوباره صدمه ای بهم برسه ب نظر شما برم کیک بوکس چون دستم قبلا شکسته مشکلی پیش نمیاد

  206. سلام من ۱۴ سال سن دارم ومیخواهم یه ورزش تکواندو برم و اندام لاغری دارم به نظر شما میتونم به این ورزش برم ؟ نظر شما به کدوم ورزش است؟

  207. سلام من میخواستم بدونم کونگفو قدرت بدنی رو بیشتر می‌کنه یا جوجیتسو

  208. سلام من میخواستم بدونم کونگ فو قدرت بدنی رو بیشتر می‌کنه یاجوجیتسو

  209. باسلام من میخواستم بدونم جوجیتسو قدرت بدنی رو بیشتر می کنه یا جوجیتسو

  210. سلام من میخواستم بدونم که کونگ فو قدرت بدنی رو بیشتر می‌کنه یا جوجیتسو لطفاً جواب بدین ممنون

  211. من ۱۹سالمه و بین ورزش وینگ چون و آیکیدو شک دارم به نظر شما کدوم برای خانوم ها بهتره؟

  212. ایا ممکن است کمربند نارنجی با بنفش بیفتد

  213. سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم که بین ووشو و ابکیدو کدوم بهتر هستن ؟

  214. باسلام
    میخواستم بدونم که بین ورزش های ووشو و ابکیدو کدوم ورزش بهتر هستن ؟

  215. سلام آقای نوریان
    من بین ووشو ساندا و کشتی ازاد موندم.
    من فقط هدفم قهرمانیه و متوجه شدم ساندا آینده نداره یعنی اگه بشی قهرمان اینگار فقط الکی قهرمان شدی و کسی هم نمیشناست و کشتیش هم کامل نیست.
    اما کشتی ازاد اینجوری نیس و اینده خیلی روشنی رو داره و تنها ورزشیه که حتی هیکلیت میکنه.
    اما باز هم تو این دو ورزش موندم بنظرتون کدومو برم؟

  216. سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم کیک بوکسینگ تا چه حد خطرناکه ایا صورتو داغون میکنه مثلا دختری که به چهرش حساسه بدرد این رشته میخوره؟من استعداد خوبی توی پرتاب پا دارم یمدت تکواندو میرفتم ولی بخاطر سردی استاد کلا زده شدم ازش.مشت هم خیلی دوس دارم….اما نه به صورت.لطفا راهنمایی کنید

  217. ببخشید تا چند سالگی میتونی ماسک روی کلا کیک بوکسینگ سرت کنی

  218. سلام.من14سال دارم . قدم حدود175وزنم50فکر کنم.لاقرم و قد بلند.میخواستم برای اولین بار برم باشگاه و بین بکس و کیک بکس گیر کردم.میخواستم بدونم کیک بکس بهتره یا بکس؟و فرقشون چیه؟ایا تعصیرات فیزیکی رو بدنم داره؟(هرنوعش .فقط لطفا بگید)و اینکه میخوام ورزشم سریع و قوی و بدن(قوی شدن بدن)باشه.و درمبارزات خیابانی بدرد بخوره.لطفا راهنماییم کنید

  219. سلامببخشید تو مسابقات کیک بوکسینگ میتونی کلاه ماسک دار سرت کنی

    تا چند سال میتونی ماسک سرت کنی
    کلاه نه ماسک کلاه

  220. سلام ببخشید من حدود ۱۲ ساله که دارم تمرین روی دست وایستادنو میکنم الامن۱۸ سال دارم اما هنوز موفق به انجام این کار نشدم میتونین راهنماییم کنین

  221. ایاکونگ فو بهتر است یا دفاع شخصی

  222. سلام.ببخشید من 16 سالمه و میخوام ورزش ووشو رو شروع کنم. اما میگن دیر شده و فایده نداره ،باید از کودکی شروع میکردم و اگه الان وارد این رشته بشم موفق نیستم.دیگه ناامید شدم ..نظر شما چیه؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

  223. سلام.میشه خواهش کنم کیک بوکسینگ وکاراته روباهم مقایسه کنید؟

  224. متن دیدگاه *سلام من 14 سالمه و 153 قدم می خواستم بدونم برا اینکه برم تکواندو قدم خوبه

  225. سلام من دو ساله که جودو کار می کنم العان بین کاراته و ووشو و کیک بوکس موندم کدوم رو برم که به جودو نزدیک باشه . کمربند سبز کیو 7رو دارم با تشکر از شما

  226. سلام من نو جوانی 15 ساله هستم پاهای من کمی مشکل دارد وبه صورت چهار زانو نشستن کمی برایم سخت است و به صورت هفتی راه میروم اگر من به کلاس رزمی مثل نینجا بروم برای پاهایم مشکل پیش می آید یا نه وآیا امکان شکسته شدن پاهایم وجود دارد یا نه ممنون

  227. باسلام.من12سال سن دارم وسه ساله که جودوکارمیکن کمربندم قهوه ای.الان میخام برم دفاع شخصی .نظرشماچیه؟

  228. سلام پسری دارم ۱۲ساله می خوام یک ورزش رزمی برود که هم دارای تیکنیک های زیاد وهم اموزش سلاح سرد وجهت دفاع از خود چه رشته رزمی خوبه باتشکر

  229. سلام. از بین هنر های رزمی تکواندو، کاراته و ووشو و کونگ فو کدام زود تر نتیجه میده؟

  230. سلام خسته نباشید. بین هنر های رزمی تکواندو، کاراته، کونگ فو و ووشو کدوم زود تر نتیجه میده؟؟ اگر میشه جواب من را هم بدید. ممنون

  231. با سلام آیا میشود با وزنه نسبتا زیاد ب ورزش رزمی رفت؟؟؟؟

  232. آیا میشود با وزنه نسبتا زیاد بورزش نینجارنجر رفت ؟؟؟

  233. با سلام،احتمال برد یک کیک بوکس کار ویک موی تای کار که هردو دریک سطح هستنددر مبارزه بین این دو کدام یک بیشتر است؟

  234. باسلام وعرض ارادت در مبارزه بین یک موی تای کارویک کیک بوکس کارکه هردو دریک سطح ازرشته خود هستند احتمال برد کدام یک بیشتر است .لطفاجواب بدید.

  235. سلام وا عرض ادب ببخشید جناب نوریان ورزش پارکور یا همان آمادگی جسمانی واسه کسای که وزنشون سنگین هست خوبه یا نه یا برن دونبال ورزش دیگری ممنون تشکر

  236. سلام.خانمی ۳۳ ساله هستم که سیزده ماه از زایمانم میگذره.حدود ۱۰ کیلو آضافه وزن دارم.میخوام شروع به رفتن به کلاس رزمی کنم.بین تکواندو و کاراته چه ورزشی مناسب هستش برای شرایطم.هدفم از ورزش آمادگی و پیشرفت در رشته ی ورزشیم هستش و علاقه خیلی زیادی به ورزشهای رزمی دارم.ممنونم

  237. سلام آقاى ٢٤ ساله هستم علاقه دارم يه ورزش رزمى رو شروع كنم و قبلا هيچ ورزش رزمى كار نكردم. به دليل شغلم خيلى دوست ندارم به سر يا صورتم ضربه بخوره. ميخواستم بدونم چه ورزش رزمى كمتر به سر و صورت آسيب مى زنه ؟!
    خوشحال ميشم راهنمايى كنيد.

  238. سلام آقای نوریان.امیدوارم حالتون خوب باشه میخواستم ببینم ورزش جودو که معمولا فشارهایی رو گردن داره آیا میتونه به صدا آسیب برسونه یا حتی تغییر کوچکی رو صدا بشه؟؟؟؟؛
    حرف شما شاید مسیر زندگی منو تغیییر بده.

  239. سلام،اقا و 32ساله هستم وتاحالاهیچ ورزش رزمی انجام ندادم ولی علاقه زیادی به ورزش رزمی دارم ورزش رزمی دوست دارم که واسه مبارزه نزاع خیابانی مناسب باشه لطفا راهنمایی کنید با چه رشته ای باید شروع کنم با تشکر

  240. سلام من 13سال سن دارم میخواهم برم کلاس های نینجا ایا در این سن مناسب است

  241. با سلام / تا اطلاع ثانوی این جا پاسخگویی به صورت کامنت داده نمی شود با شماره تماسی که در بالا درج شده ارتباط تلگرامی با استاد بگیرید .

  242. سلام من 19 سالمه 175قد 70 وزن با کشش پا کم از نظر شما من کاراته برم یا بوکس

  243. سلام من در رشته كونگ فو توآ كار ميكنم وحدود٨سال است بدون وقفه تلاش ميكنم اما درباشگاه كسي نيست كه براي حريف تمريني داشته باشم بايد چه كنم وسئوال بعدي اينه كه كونگ فو توا مسابقات اسيايي جهاني ويا المپيك دارد لطفا توضيح زهيد چون من در اين سال ها سرگردانم و با اين كه در مسابقات كشوري مقاماتي اوردم ديگه بالا تر نر فتم

  244. باسلام میخواستم بگم من به ورزش رزمی علاقه دارم ولی از ضرباتی که به صورت وارد میشه میترسم میخواستم بدونم باید چه سبکی رو انتخاب کنم؟ ممنون میشم جواب بدین من ۱۳سالمه

  245. سلام
    استاد میخواستم بدونم که ورزش جودو بدون لباس کاربرد داره؟ وبرای سلامتی وتندرستی خوبه یعنی خیلی سنگین نیست

  246. سلام آیا ورزش های رزمی برای کسایی که فشار خون دارند مناسب هست یا نه؟

  247. باسلام ایا کونگ فو پرثوا با کونگ فو توا فرق داره وایا کونگ فو توا تدریس میشه یا فقط پر توا تدریس میشود.ضمنا برای گرفتن خط یک یا هر خط دیگر چه مدت زمان مبرد.وایا این ورزش ورزش خوب وکاملی است که پسرم ادامه بدهد پسرم ۱۲سالش است باتشکر

  248. سلام خسته نباشی استاد
    استاد من ۱۴ سالمه و می خوام به نینجا برم اما من فکر میکنم به باشگاه نینجای ایرانی رفتن نمیشه یاد بگیرم استاد الان من چی کار کنم

  249. سلام استاد میشه کمکم کنید من تازه واردم تازه شرو کردم
    من حرکت 180درجه رو نم تو نم انجام بدم میشه بگید چه تمرینایی رو انجام بدم تا بتوتم 180 باز کنم

  250. ایا میتوان از هوگو تکواندو در کومیته کاراته استفاده کرد لطفا پاسخ دهید متشکرم

  251. سلام استاد من 18سالمه قبلا وشو میرفتم ولی قبل اینکه برم وشو دستم شکسته بود و تو باشگاه هنگام تمرین همون دستم دوباره شکست .ایا میشه دوباره وشو کار کنم ؟؟؟؟؟

  252. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد نوریان.استاد میخاستم بدونم کنگفوتوا بهتر و سطح بالاتر داره یا کیوکوشین برام خیلی مهمه. من کنگفوتوا کار میکردم و الان بهم پیشنهاد کیوکوشین دادن خیلی دوست دارم بدونم کدوم از این دو بهتر و قوی تر است ممنون

  253. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد نوریان.استاد میخاستم بدونم کنگفوتوا بهتر و سطح بالاتر داره یا کیوکوشین برام خیلی مهمه. من کنگفوتوا کار میکردم و الان بهم پیشنهاد کیوکوشین دادن خیلی دوست دارم بدونم کدوم از این دو بهتر و قوی تر است ممنون

  254. سلام خدمت استاد محترم.خواستم بگم کسی که مسابقه کیک بوکس شرکت کرده میتواتد در مسابقه بوکس شرکت کند.

  255. آیا دفاع شخصی آینده هم دارد؟

  256. سلام

    ببخشید سوالی داشته ام آیا ورزش کونگ فو برای افراد ۱۲ساله چگونه باید انجام گرفته شود .درضمن کونگ فو درخانه. متشکرم

  257. من برای مسابقه استرس دارم ؟ چه کنم؟

  258. با سلام من ۹ ماهه ک کیوکوشین کار میکنم و عاشقشم. اما زمانی ک مربیمون رفت مربی واداریو اوردن ک کنترلیه اما من غیر کنترلی دوسدارم باید چکار کنم باشکاهمو عوض کنم و یجا دیگ کیوکوشین ادامه بدممم؟؟؟

  259. با سلام من میخواستم بدونم آیا با یاد گرفتن مبارزه کاراته میتوان نینجا شد

  260. سلام میخواستم ببینم ووشو کمربند داره؟حرکات نمایشی کاتا مثل کاراته داره؟یا مثل بوکس بدون کمربنده

  261. باسلام من میخواستم بدونم که کدوم ورزش رزمی برای سن ۱۱ سال بهتر است

  262. باسلام من دوست دارم بدونم کدام ورزش رزمی در ایران بهتر است

  263. باسلام من میخواستم بدونم کدام رشته ی رزمی به سن من مناسب است من۱۱ سال سن دارم و ۲۸ کیلو وزن دارم

  264. باسلام من میخواستم بدونم که آقای نوریان شما مربی چه رشته ای هستید

  265. باسلام من دوست دارم بدونم کدام رشته ی رزمی به سن من مناسب است من۱۱ سال سن دارم و۲۸ کیلو وزن دارم

  266. باسلام

  267. سلام استاد گرامی خسته نباشید من24 سال سن دارم قدم 175 و 68 کیلو وزن دارم همیشه هم رشته های رزمی کار کردم ولی نه حرفه ای العان قصد دارم ساندا کار کنم به نظر شما میشه در این سن به سطح حرفه ای یا قهرمانی رسید؟ سوال دومم این هست که آیا یک ساندا کار یک بوکسور هم هست؟

  268. باسلام سوالات به صورت کامنت فعلا داده نمی شود لطفا در صورت نیاز با شماره های ثبت شده در ارتباط باشید

  269. سلام می خواستم برم تکواندو یا نینجوتسو قهرمانی هم برام مهم نیست ولی اضافه وزن دارم باید لاغر کنم ؟ و کدام بهتر است ایا میتوانم بروم

  270. سلام
    هاپکیدو بهتر است یا ووشو

  271. استاد عزیز سلام و خسته نباشید خدمت شما..
    استاد بزرگوار من نزدیک به یک سال دفاع شخصی کار کردم چن سال پیش و الان دو سالم هست که حرفه ای بدنسازی کار میکنم، هر کسی منو مببینه ازم سوال میکنه که جودو کاری و میگن که استایلت خوراک جودوه حتی یک جودوکار بهم گفت که اگه بخوای میتونی تا کشوریم بری، حالا یه مدت واقعا به سرم افتاده جودو کار کنم، خواستم ا شما سوال کنم که جودو چه شرایطی داره ، چجوریه، اصن چی هست جودو ، کمکم کنید بیشتر اشنا شم . ممنون از محبتتون.

  272. باسلام ببخشید با شماره تماس ارتباط برقرار کنید

  273. سلام
    من ۱۴ سال دارم و ب ورزش رزمی علاقه خاصی دارم ولی بین تکواندو و کاراته موندم ک کدومش واسم بهتره….

  274. باسلام با شماره تماس درج شده در خبر بالا ارتباط برقرار کنید.
    لطفا تمامی اشخاصی که سوال دارد به این پیام توجه کنند

  275. سلام میخواستم بپرسم که چه هنررزمی در دعوای خیابانی بهتر
    است

  276. سلام من دختری ۱۸ساله هستم با قد ۱۶۰بدنم ضعیفه با وجود وزن نرمال میخواستم بدونم فرق دفاع شخصی با کیوکوشن چیه و کدوم برای دفاع از خودم و اطرافیان و مبازره بهتره

  277. ووشو بهتر است یا موی تای

  278. سلام استاد کدام ورزش بهترین است لطفا جواب را زود بدهید ممنون

  279. باسلام لطفا از طریق شماره تماس درج شده با تلگرام استاد در ارتباط باشید یا تماس بگیرید

  280. سلام وخسته نباشید خدمت شما میخواستم درباره قوانین پزشکی ومجوز ورود به مسابقات یو اف سی بدونم من چشمم ضعیفه و از عینک استفاده میکنم ولی مشکلی بدون عینک ندارم شماره چشمم ۴ ،۴/۵ برای ورود به مسابقات رینگی ام ام ای و یو اف سی یا پی اف سی باید مجوز ورود به مسابقه رو از کمیسیون پزشکی بگیرم مشکلی ندارم فقط اینکه چشمم ضعیفه و مشکل دیگه ای ندارم قوانین مربوط به این سازمانها ذهنمو مشغول کرده ایا مشکلی از لحاظ پزشکی این قوانین برای ورود ندارم ممنون میشم یکم توضیح بدید یا حق

  281. من 17 سالمه و حودود80الی 85 کیلو وزنمه و میخوام به رشته بوکس رو بیارم خواستم نظر شمارو بدونم

  282. سلام من دختر پانزده ساله هستم دو سال و نیم کاراته سبک شیتوریو کار کردم و کمربند بنفش دارم اما ب علت تغییر محل زندگی و نبودن باشگاه سبک شیتوریو در محل زندگی ام میخواهم تغیر سبک بدم آیا برای تغییر سبک باید ازکمربند سفید شروع کنم؟ لطفا جواب بدین

  283. سلام من حدود یک ساله کونگفو توا کار میکنم و شالبند ابی دارم بنظر شما من در رشته کونگفو توا اینده ای ندارم؟ کونگفو توا بهتره یا تکواندو؟ کسی که قد کوتاست میتونه در تکواندو موفق بشه؟

  284. سلام نام یکی از بزرگ ترین استاد جوجیتسو برزیلی چیست ایرانی نباشد لطفا راهنمایی کنید

  285. سلام من باشگاه دارم برای پیشرفتش چه کنم؟

  286. سلام برای پیشزفت باشگاهم چه کنم؟

  287. سلام من یه مدتی ووشو کار میکردم و حکم کمربند زرد و سبز هم گرفتم ولی به خاطر یه دلایلی این هنرو ول کردم.الان که دارم توی یه شهر دیگه ادامه میدم حکم ها رو ازم میخوان منم گمش کردم.شنیدم که وقتی بهت حکم میدن یه کپی ازش برمیدارن.آیا این درسته؟ یعنی اگه من برم اون باشگاه قبلی کپی حکمم رو بهم میدن؟لطفا جواب رو به ایمیلم ارسال کنید.
    ممنون

  288. سلام ببخشید میشه دو رشته متفاوت موی تای، تکواندو رو با هم تمرین کرد
    و بعد یک سوال ؟
    اگ این دو رشته رو یا هم تمرین کنیم روی هیکل یا بدنمون تاصیری داره

  289. سلام من ۲۰ سالم هست و علاقه شدیدی به هنر های رزمی دارم
    خیلی دلم میخواد با تحقیق درست یک رشته رو تا آخرش برم
    به نظرتون چیو انتخاب کنم و اینکه با این سنم برای قهرمان شدن دیر نیست؟

  290. نینجا بهتر است یا کیک بوکس

  291. سلام،ببخشیدمن 24 سالمه میخواستم تکواندو رو از صفرصفر شروع کنم،اگه من تلاش و توانایی لازم رو داشته باشم چند سال طول میکشه تا بتونم تو این رشته حرفه ای بشم؟؟؟ممنون میشم به سوالم جواب بدین.

  292. سلام من تازه دارم کونگفوتوا میرم به نظررتون کونفوتوا به درد دعوا های خیابانی میخوره چون من به این علت هستش که دارم میرم این کلاس

  293. سلام استاد من یه ساله که تکواندو کار می کنم قبل اونم سه سال جودو کار کردم حدودا یه سال دیگه می تونم مسابقه بدم من اگه بخوام موفق باشم باتوجه به اینکه وزنم 74و قدم176هست در چه وزنی قرار بگیرم بهتر است و برای اینکه رزمی کار خوبی بشم و قهرمان بشم چه فاکتورهایی باید داشته باشم؟ درضمن من ۱۸سالمه

  294. سلام استاد من ۱۷ سالمه قدم ۱۸۲ و وزنم ۷۴ هستش ۳ سال کشتی کار کردم و مقام هم دارم بدنم کاملا نرم و انعطاف پذیره چون چندسالی ژیمناست بودم عاشق mma و ufc هستم حدود ۱ سال هم بوکس کار کردم زیر نظر بهترین مربی شهرم که به روش بوکس کوبایی کار میکنه همه‌ی فیلمای mma رو میبینم اما به خاطر کنکور یک سالی باید تا سال آینده تمرین نکنم ولی بعد کنکور میخوام کاملا حرفه‌ای کار کنم و هدفمم فقط قهرمانیه به نظر شما این یه سال مشکل آفرینه ؟ اصلا میتونم به آرزوهام برسم؟ لطفا کمکم کنید مرسی

  295. من مي خوام برم كاراته چه سبكي را انتخاب كنم؟

  296. سلام،چطور شخصی که سبزwtf داره قرمز پومسه و آبی itf داره؟؟؟؟(خیلی مهمه،سپاس)

  297. سلام میخواستم بدونم من که پاهای پرانتزی و هفت مانند دارم و هنگام دویدن پاهایم کمی ایراد دارد میتوانم به رشته کیوکوشین بروم یا خیر ممنون اگر پاسخگو باشید

  298. سلام من دنبال یه رشته رزمی برای درگیری و مبارزه خیابانی هستم و بین نینجوتسو و کونگفو موندم میشه بگین کدوم رشته بهتره؟

  299. با سلام من ۱۲سال دارم نمیدانم به هنر رزمی ایرانی هال ادامه دهم یا اینکه به هنر رزمی تکواندو یا ووشو بروم خواهش میکنم راهنمایی کنید …

  300. کیک بوکسینگ بهتر است یا نینجا

  301. با سلام من ۱۲سال دارم نمیدانم به هنر رزمی ایرانی هال ادامه دهم یا اینکه به هنر رزمی تکواندو یا ووشو بروم خواهش میکنم راهنمایی کنید …

  302. آیا جودو خوبه یا کونگ فو
    به نظر من لباس جودو گرون تره

  303. سلام و خسته نباشید به استاد محترم.

    چند تا سوال داشتم:

    1-در کونگ فو حرکات پارکور هم وجود دارد؟

    2-میشه لطفا بگید نیروی چی چگونه کار میکند برای مثال:با انجام حرکات ورزشی،تمرکز،و…،و در آخر چه تاثیری بر بدن دارد؟

    3-

  304. سلام و خسته نباشید به استاد محترم.

    چند تا سوال داشتم:

    1-در کونگ فو حرکات پارکور هم وجود دارد؟

    2-میشه لطفا بگید نیروی چی چگونه کار میکند برای مثال:با انجام حرکات ورزشی،تمرکز،و…،و در آخر چه تاثیری بر بدن دارد؟

    3-میشه اگر میتوانیم به آموزش های اینترنتی اعتماد کنیم و از روی آن پیش برویم؟

    4-موی تای بهتر است یا کونگ فو با چی؟

    5-فرق پارکور و فری رانینگ در چسیت و کدام بهتر است؟

    6-من عاشق سلاح تیروکمان هستم میشه بگید کدام یک از رزمی های موی تای، پارکور، و کونگ فو برای سازش با این سلاح بهتر است؟

    7-شما خودتان چه رزمی بلد هستید و به چه دلیل آن را انتخاب کردید؟

    8-آیا واقعا نیروی چی باعث تقویت بدن میشود؟

    9-کدام رزمی به آدم سرعت استقامت قدرت و… بیشتری میدهد؟

    10-ببخشید آنقدر سوال کردن شما را هم خسته کردم میشه بگید در پارکور یک شخص در نهایت چند متر میتواند بپرد؟

    11-عرفانی ترین فن رزمی کدام است؟

    12-کدام رزمی باعث تقویت ذهن و فکر میشود؟

    13-کدام فن در مبارزه از همه بهتر میجنگد و بهترین رزمی شناخته شده در جهان در حال حاضر کدام است؟

    14-ژیمناستیک برای کسی که به دنبال تفریح خیابانی مانند پرش از خانه است و میخواهد تأثیرات خوب آن روی بدن بیشتر باشد بهتر است یا پارکور؟

    15-و در آخر میشه بگید کدام رزمی باعث افزایش قد و کدام باعث کاهش قد میشود؟

    16-ممنون بخواتر همه چیز و ببخشید به دلیل سوال های زیاد امیدوارم موفق باشید لطفا سریعا جواب بدید بازهم ممنون و خداحافظ به امید دیدار.

    ??

  305. سلام من تکواندو کار میکنم و کمربند آبی دارم . و میخواهم در یک رشته رزمی دیگر شرکت کنم که نینجا را انتخاب کردم ولی موقع ثبت نام به من گفتند که نمیتوانم دو رشته رزمی بروم چون خیانت به سبک نینجا است . میخواستم بدانم که راهی برای رفتن به دو رشته نیست ؟

  306. با سلام و عرض ادب من میخواهم بین رشته‌ی هنر رزمی هالا و هنر رزمی ووشو را انتخاب کنم تا بتوانم در یکی ثبت نام کنم . لطفا راهنمایی کنید ووشو یا هالا کدام را انتخاب کنم …
    لطفا جواب دهید .

  307. سلام استاد خسته نباشید من بک سوال داشتم
    برای دفاع از خود پیت مبارزات خیابانی
    بوکس بهتره یا موی تای؟

  308. سلام استاد خسته نباشید من فردی هستم 16 ساله با 182 قد
    یک سوال داشتم ورزش بوکس بهتره برای دفاع از خود و درگیری های خیابانی یا موی تای؟
    ممنون میشم پاسخ دهید

  309. سلام یه سوال داشتم خواهش می کنم جواب بدین آیا یک کمربند زرد تکواندو می تونه به مسابقات کشوری یا جانی بره

  310. باسلام خدمت استاد ببخشید من میخوام باشگاه ثبت نام کنم ولی نمیدونم ووشو ثبت نام کنم یا تکواندو لطفا کمکم کنید ممنون

  311. سلام خدمت استادان گرامی میرم تکواندو بدم خیلی خشکه چه داروی استفاده کنم بدنم نرم بشه

  312. سلام استاد
    من به هنرهای رزمی بسیار علاقمند هستم اما نه برای دعوا یا دفاع شخصی و…
    بلکه برای تندرستی و سلامت شخصی.
    به نظرتون تکواندو یا کونگ فو کدومبهتره؟!
    کدوم ضربات کمتر و آسیب دیدگی کمتری داره.
    تشکر

  313. سلام استاد،میخواستم بدونم چرا نینجوتسوها روی پنجه پا راه میروند

  314. سلام من ی دختر 15 ساله ام امادگی جسمانی بالایی هم دارم میخواستم بدونم واسه درگیری و مبارزه خیابونی نینجوتسو بهتره یا کونگفو؟

  315. استاد سلام من الان دو ماهه کا دارم کیوکوشین میرم ولی به کونگ فو علاقه بیشتری دارم نمیدونم چی کار کنم

  316. استاد سلام من ۱۶ سالم است الان دو ماهه کا دارم کیوکوشین میرم ولی علاقه بیشتری به کونگ فو دارم چیکار باید بکنم

  317. سلام من 18 سالمه و میخوام ی ورزش رزمی انتخاب کنم ک بتونم از خودم دفاع کنم و خودم کمترین صدمه رو ببینم اگ میشه راهنمایی کنید ک چ ورزشی بهتره و ب نظرتون بین ای کی دو و تکواندو کدوم بهتره ؟ای کی دو نمایشیع یا کاربردی ؟

  318. سلام من حدودا ۷ ماه است که در مورد رشتهای مختلف رزمی در اینترنت تحقیق میکنم من ۱۵ سال دارم قبلا ۶ ماه جودو کار کردم ولی چون در جودو مشت و لگد وجود ندارد از آن خارج شدم حالا من بین کیوکشین و ووشو ساندا نمیدانم کدام را انتخاب کنم لطفا بگویید کدام ورزش را انتخاب کنم

  319. سلام ببخسید میخواستم بدونم فرق بین جودو و دفاع شخصی چیه و اینکه مسابقاتی هم برای دفاع شخصی برگزار میشه؟

  320. سلام استاد
    من چهل سالمه و میخوام بیام پیش شما تمرین کنم
    آیا برا افراد بزرگسال هم سانس دارین؟
    [گل] [لبخند] [بوسه]

  321. سلام چرا استاد ما گفته برین تحقیق کنین ببین چرا اندازه ی دوسر کمربند در نینجا باید به یک اندازه باشد؟

  322. سلام من حدود ۱ ماه هست که دارم ورزش کیک جیتسو کار میکنم و فقط مشت و پا رو بلدم هفته بعد مسابقات کشوری هست به نظر شما مناسبه که برم ؟

  323. سلام میخواستم بدونم در دعوام هنر رزمی موتای بیشتر به کار میاد یا کیک بوکس خواهش جواب بدید

  324. سلام من ده سال است که دررشته کیوکشین مربی هستم ایامیتونم دررشته دیگری ازکاراته هم مدرک مربیگری روبگیرم درکل اشکالی نداره دردوسبک کاراته مربی باشم؟

  325. سلام من دختر 15 ساله ای هستم که میخوام برم تکواندو رو ششروع کنم ولی تردید دارم.دوست من همسن من و دان دو هست و دیدن اون باعث میشه یکم روحیه ام تضعیف شه.از طرفی الان دارم بدمینتون رو حرفه ای کار می کنم و اگه تکواندو برم باید اونو بزارم کنار و این برای موفقیتم ریسکه.می خواستم ببینم اگه برم تکواندو می تونم موفق باشم یا نه

  326. با سلام من مدتی است که کیک بوکس کار میکنم و مقام کشوری دارم می خواهم بدونم چجوری باید وارد تیم ملی شوم چند وقتی است میشنوم کیک بوکس تیم بانوان ندارد البته من اول به خاطر عشقم به بوکس وارد این رشته شدم اما در حال حاضر مقام هم برای من اهمیت دارد

  327. با عرض سلام من مدتی است که کیک بوکس کار میکنم ومقام کشوری هم دارم میخواستم بدونم چجوری باید وار تیم ملی شد البته چند وقتی است به گوشم میرسد بانوان تیم نداره این خبر درسته؟ قبلا به خاطر عشقم به کیک بوکس میرفتم اما الان مقام هم برا اهمیت داره

  328. سلام من کیوکوشین کار می کنم خیلی هم خوبه اما دوستام میگه برم موی تای اخه به نظر شما کدام را برم برای قهرمانی هم کیوکوشین خوبه و هم تکواندو

  329. با سلام وخسته نباشید وتبریک سال نو. من۳۴سال دارم و۸سال هست که ورزش ترکیبی هاپکیدوکارمیکنم بنایه علافه ی که به ورزش mmsدارم ….میخواستم ازاستادبپرسم ازچه روشی میشه وارد این ورزش شد.لطفا راه نمی….

  330. با عرض سلام و خسته نباشید من از بچگی دچار یه بیماری شدم که نمیتونم پاشنه پا رو روی زمین بزارم خواستم بپرسم رزمی به درد من میخوره یا نه با تشکر.

  331. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم من الان ۱۴سالم هست در این سن می‌توانم ورزش کیک بوکسینگ رو شروع کنم

  332. سلام…ایا در خواست مبارزه با استاد خودت کار عقلانی ؟

  333. چیکار کنیم که ضربات پا تکوادو زرد به سبز و راحت انجام بدیم

  334. سلام خواش میکنم جواب منو بدید من چند دیگر هم متن نوشتم اماپاسخی دریافت نکردم ایا ورزش نینجتسو بهتر است یا جیت کاندو

  335. باسلام. لطفا پیامک بزنید متن رو بخونید بالا

  336. سلام من ۱۲ سالمه و به تکواندو خیلی علاقه دارم.. من قبلا ژیمناستیک می رفتم و تا پارسال به والیبال می رفتم من فوتبال هم دوست دارم ..با اینکه کلاس نرفتم اما فوتبالم خوب است..پدرم با آمدنم در رشته ی تکواندو موافق نیست ..ولی من به شدت به تکواندو علاقه دارم به نظرتون چی کار کنم؟

  337. سلام من ۱۱ سال سن دارم میخواستم بپرسم کاراته را از چه سنی شروع کنم

  338. چند سال باید رشته ووشو بریم تا تقریبا بتونیم چند نفر رو بزنیم

  339. سلام من میخواهم کاراته کار کنم و ۱۷ سالمه آیا سن مناسبیه وباید چه نو فرم بدنی وچه شرایطی داشت ممنون میشم جابمو بدین

  340. سلام سلام آیا سان شین دو همان ووشو هستش چون استاد ما می گه سبکش ووشو هستش ولی به ما حکم شان شین دو رو می ده

  341. سلام استاد شما عرض کردید که اگر یک‌رشته رزمیو دنبال کنید موفق تری پس چرا اساتید رزمی چند رشترو دنبال کردن

  342. سلام استاد خسته نباشید استاد ساندا بهتر است یا جیت کاندو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.