• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل قهرمان لیگ جهانی/دنیا شگفت زده ی بازی والیبال ایران/ایران 3 آمریکا صفر

  • کد خبر : 14503
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل قهرمان لیگ جهانی/دنیا شگفت زده ی بازی والیبال ایران/ایران 3 آمریکا صفر

به گزارش سرویس ورزشی“کانون سبحان”؛  تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته ششم رقابت‌های لیگ جهانی 2015 از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل آمریکا قرار گرفت. این بازی در حالی برگزار شد که دیدار قبلی را شاگردان کواچ با نتیجه 3 بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته […]

2015-06-21_121357به گزارش سرویس ورزشی“کانون سبحان”؛  تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته ششم رقابت‌های لیگ جهانی 2015 از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل آمریکا قرار گرفت. این بازی در حالی برگزار شد که دیدار قبلی را شاگردان کواچ با نتیجه 3 بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته بودند.

تیم ایران بازی را با ترکیب معروف، موسوی، غلامی، میرزاجانپور، عبادی‌پور و محمودی آغاز کرد. با وجود فشار زیادی که تماشاگران به آمریکایی‌ها ایجاد می‌کردند آنها پایاپایی با ایران تا امتیاز 10 پیش آمدند. سرویس‌های میرزاجانپور در این ست موجب شد تا اختلاف دو تیم زیاد شود، اما آمریکایی‌ها کمی خود را نزدیک کردند. روند صعودی شاگردان کواچ ادامه پیدا کرد تا در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران خاتمه پیدا کرد. در پایان این ست میرازجانپور با کسب 6 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

در ست دوم آمریکایی اختلاف یک امتیازی را از همان ابتدای بازی ایجاد کردند و تلاش زیادی کردند تا این روند را تا پایان حفظ کنند، اما شاگردان کواچ با حمایت پرشور هواداران تا آخرین لحظه تلاش کردند و در امتیاز 7 هر دو تیم مساوی شدند و در ادامه هم تیم ایران زودتر از حریف به امتیاز 8 رسید. دفاع‌های محمد موسوی در این ست و در پی آن حملات سرعتی وی کار را برای آمریکایی‌ها سخت کرد. در امتیاز 16 بر 11 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. اختلاف امتیاز تا پایان ادامه پیدا کرد و این ست را هم تیم ایران با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کرد. تا پایان این ست شهرام محمودی توانست 11 امتیاز کسب کند و امتیازآورترین بازیکن میدان باشد.

ست سوم این مسابقه همزمان با ورود محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان آغاز شد و در همان ابتدا آمریکایی‌ها دو امتیاز از ایران پیش افتادند، اما رفته رفته شاگردان کواچ به خود آمدند و در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. بازیکنان ایران کم نقص به کار خود ادامه دادند و توانستند اختلاف امتیاز را حفظ کنند. ترکیب آغاز کننده ایران در طول هر سه ست تغییر نکرد تا کواچ در پاسخ به منتقدان خود نشان دهد ترکیب ایده‌آلش و راه غلبه بر آمریکا را پیدا کرده است. امتیاز 18 بر 13 به سود ایران بود که جان اسپروو  درخواست وقت استراحت کرد. آمریکایی‌ها اختلاف امتیاز را کم کردند و در امتیاز 19 بر 17 کواچ احساس خطر و درخواست وقت استراحت فنی کرد.

در نهایت ایران در این ست 25-19 پیروز شد تا سه امتیاز با ارزش کسب کند و آمریکا نیز بدون کسب امتیاز ایران را ترک کند. به این ترتیب ایران انتقام دو شکست برابر آمریکا در مسابقات آغازین خود گرفت.

شاگردان کواچ با این پیروزی جمع امتیازهای خود را به عدد 13 رساندند و آمریکایی‌ها 17 امتیازی باقی ماندند. تیم ایران در بازی بعدی خود جمعه ساعت 21 به مصاف لهستان خواهد رفت.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.