• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

کی روش ماندن در ایران به فکرش زد! /کفاشیان:مشکلی بین ما و کی‌روش پیش آمده بود.

  • کد خبر : 7504
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۱۳
کی روش ماندن در ایران به فکرش زد! /کفاشیان:مشکلی بین ما و کی‌روش پیش آمده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال که طی روزهای گذشته در تلاش بود تا زمینه ماندن سرمربی پرتغالی تیم ملی را فراهم کند پس از جلسه با وی گفت: با کی‌روش به نتایج خوبی رسیدیم و او به طور مشروط در تیم ملی ماندنی است.

2015-03-21_011935به گزارش“کانون سبحان”؛ ، علی کفاشیان در پایان نشست طولانی مدت امروز شنبه خود با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: مشکلی بین ما و کی‌روش پیش آمده بود که بحث رفتن کی‌روش مطرح شده بود اما به اتفاق حسنی‌خو امروز جلسه خوبی را با هم داشتیم. نمی‌خواهم که بگویم همه مسایل حل شده است ولی بسیاری از مشکلات را حل کردیم. کی‌روش قبول کرده که با ما ادامه دهد و حتی در بحث تدارکاتی، مشکلات فدراسیون را بپذیرد.

وی ادامه داد: اگر در روزهای گذشته صحبت از رفتن وی بود حالا این مشکلات حل شده و تا حد زیادی او در تیم ملی باقی می‌ماند. در جلسه‌ای که ما گذاشتیم و شروطی که وی عنوان کرد در اصل مالی بوده است. ایشان گفته که در بحث تدارکات تیم ملی دغدغه دارد که هم فدراسیون و هم وزارت قول دادند که آن را حل کنند.

علی کفاشیان خاطرنشان کرد: قطعا این مشکلات حل می‌شود. بخش مدیریت فدراسیون تمام مشکلات را حل می‌کند و کی‌روش هم این امید را داده است که کارش را از امروز شروع کند. البته این حرف‌های من مشروط است و باید برای روزهای آینده صبر کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما قبول کردیم که مشکلات را حل کنیم و دغدغه‌های وی را رفع کنیم. ایشان همواره بهترین‌ها را برای تیم ملی می‌خواهد. حتی زمین چمن را هم می‌دانیم که ایراد دارد اما ما گفته‌ایم که در حد توان همه مشکلات را حل می‌کنیم. کی‌روش با ما چهار سال کار کرده است و با شرایط ما آشناست. ما هم بیشتر از قبل کار می‌کنیم تا این مشکلات حل شود.

کفاشیان همچنین گفت: کی‌روش خواسته‌هایی داشته است که بعضی از آنها صحیح بودند. ما اعتراف می‌کنیم که فدراسیون فوتبال در برخی موارد نتوانسته همه امکانات را برای تیم ملی مهیا کند. شاید ما در برخی موارد خوب عمل نکرده‌ایم اما این به معنای کم کاری نبوده است چرا که ما همه تلاش خود را انجام داده‌ایم و برخی مشکلات زیاد بوده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.