• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گراب و کوهنانی در محاصره کامل آب + جزئیات

  • کد خبر : 19054
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
گراب و کوهنانی در محاصره کامل آب + جزئیات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: دو بخش کوهنانی و گراب شهرستان کوهدشت در محاصره کامل سیل هستند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: برای کمک به مردم این مناطق، نیروهای امدادی این جمعیت مجهز به پمپ آب و لجن کش به این مناطق اعزام و در حال امداد رسانی به سیل […]

تصاویر سیل کوهدشت لرستان (2)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: دو بخش کوهنانی و گراب شهرستان کوهدشت در محاصره کامل سیل هستند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: برای کمک به مردم این مناطق، نیروهای امدادی این جمعیت مجهز به پمپ آب و لجن کش به این مناطق اعزام و در حال امداد رسانی به سیل زدگان هستند.
حسین رضا مرادی به اعزام5 گروه امدادی به شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: با وجود این، گستردگی مناطق سیل زده، بسته شدن راه های ارتباطی و نیز تداوم بارش ها، روند امداد رسانی را مشکل کرده است.
وی گفت: امدادگران همچنان برای اسکان مردم و نجات سیل زدگان در تلاش هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: به منظور تسریع در عملیات امدادی و شناسایی مناطق سیل زده صبح امروز یک فروند بالگرد از خرم آباد عازم کوهدشت شد که متاسفانه به علت بارندگی شدید و رعدوبرق در میانه راه مجبور به بازگشت شد.
وی به آبگرفتگی معابر شهر الشتر اشاره کرد و گفت: در این شهر نیز نیروهای امدادی از بامداد امروز با استفاده ازپمپ آب و لجن کش در حال امداد رسانی هستند و دو گروه مجهز از خرم آباد برای کمک به مردم به این شهرستان اعزام شده است.
وی همچنین از توزیع مواد غذائی و خوراکی شامل نان، خرما، بسکویت و کنسروجات در بین مردم سیل زده خبردادو گفت: عملیات امداد رسانی در مناطق سیل زده استان همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از ساکنان مناطق سیل زده خواست، خانواده و احشام خود را به مناطق مرتفع هدایت کرده و در صورت نیاز به تلفن رایگان 112 تماس بگیرند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=19054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.