• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آخرین خبر از ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی ایران

  • کد خبر : 3051
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۰۱

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه امروز خود بر ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران تأکید کرد. به گزارش “کانون سبحان“؛، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز تشکیل جلسه داد و در این جلسه اعضای هیئت رئیسه با حضور در فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل مختلف به بحث و بررسی پرداخت که از جمله […]

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه امروز خود بر ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران تأکید کرد.

به گزارشکانون سبحان؛، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز تشکیل جلسه داد و در این جلسه اعضای هیئت رئیسه با حضور در فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل مختلف به بحث و بررسی پرداخت که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به تأکید اعضای هیئت رئیسه به ادامه همکاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد.

 

برهمین اساس در جلسه امروز مرتضی محصص سرپرست کمیته فنی و توسعه گزارش کاملی در مورد عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، وضعیت کادر فنی و سایر موارد مربوط به این کمیته را ارائه کرده و در مجموع تمام اعضای هیئت رئیسه بر ادامه همکاری سرمربی پرتغالی تیم ملی با این تیم تأکید کردند.

 

همچنین در جلسه امروز خواسته‌های کی‌روش نیز از زبان محصص مطرح شد که از جمله بارزترین این خواسته‌ها می‌توان به درخواست زمین مناسب، بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی خوب اشاره کرد که برهمین اساس بازی با تیم‌های شیلی و سوئد در عید نوروز سال آینده نیز توسط اعضای کمیته مصوب شد.

 

همچنین در مورد تأمین دستمزد کی‌روش نیز بررسی‌‌های لازم صورت گرفت و در همین خصوص در مورد منابع مالی برای تأمین دستمزد او نیز صحبت‌های به میان آمد و منابعی نیز مشخص شد.

 

البته در مورد حضور یک مربی ایرانی نیز در فهرست کادر فنی تیم ملی و به عنوان دستیار کی‌روش نیز خواسته‌هایی مطرح که در نهایت مقرر شد این موضوع در اختیار کی‌روش باشد تا او در مورد دستیار ایرانی خود به اظهارنظر بپردازد.

خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.