• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

آغاز ۱۴طرح عمرانی روستایی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در لرستان

  • کد خبر : 69760
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
آغاز ۱۴طرح عمرانی روستایی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در لرستان

 رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان ویسکرمی گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی عملیات اجرایی 14 طرح عمرانی روستایی در لرستان آغاز شد به گزارش کانون سبحان، حامد ویسکرمی ظهر امروز در مراسم رزمایش کمک مومنانه که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیت بزرگواری بودند که […]

 رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان
ویسکرمی گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی عملیات اجرایی 14 طرح عمرانی روستایی در لرستان آغاز شد
به گزارش کانون سبحان، حامد ویسکرمی ظهر امروز در مراسم رزمایش کمک مومنانه که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیت بزرگواری بودند که در طول عمر با برکتشان و شهادتشان درس های فراوانی را تا ابد برای ما باقی گذاشتند.

وی افزود: رهبری فرمودند روز شهادت سردار سلیمانی، تا ابد ماندگار خواهد بود چرا که شخصیتی بودند که به ما آموخت فرصت های زیادی در تهدیدها وجود دارد و در واقع با تلاش های خود فعل ما می توانیم را معنا کرد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه گفت: این رزمایش با مشارکت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام می شود و ادامه راه سردار سلیمانی و همچنین خدمت به مردم مستضعف و نیازمند از مهمترین اهداف برگزاری این نهضت است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به آغاز عملیات ۱۴ طرح عمرانی عنوان کرد: تکمیل هفت منزل مسکونی، یک طرح راه شکافی، سه طرح آبرسانی و سه طرح بهسازی چشمه در روستاها انجام می شود.

ویسکرمی با بیان اینکه در این رزمایش ۱۵ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر توزیع می شود خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع این بسته ها، ۱۰۰ بسته لوازم خانگی بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: در این هفته ۵۰ ایستگاه صلواتی ساماندهی شده که ۶۰ هزار ماسک به صورت رایگان توزیع خواهد شد؛ توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین افراد نیازمند حاشیه شهر و زندانیان از دیگر برنامه های این ایام است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان اظهار داشت: دیدار و سرکشی از ۴۰ خانواده شهید و خانواده شهدای مدافع حرم، اعزام ۱۱۴ کاروان فرهنگی به محلات شهدا و اجرای برنامه های مداحی و روایت گری به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.