• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آیت‌الله صدیقی:«وای برکسانی که بخواهندمستکبری که امام و شهدا آن را از در بیرون کردند از پنجره وارد کشور کنند.»/«جهان دائما در حال انقلاب و تحول است»/«انقلاب اسلامی ما تازه در منطقه جبهه‌های جدیدی را ایجاد کرده است.»

  • کد خبر : 17365
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۰۶
آیت‌الله صدیقی:«وای برکسانی که بخواهندمستکبری که امام و شهدا  آن را از در بیرون کردند از پنجره وارد کشور کنند.»/«جهان دائما در حال انقلاب و تحول است»/«انقلاب اسلامی ما تازه در منطقه جبهه‌های جدیدی را ایجاد کرده است.»

به گزارش سرویس سیاسی “کانون سبحان”؛ آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز با اشاره به لزوم برخورد با مستکبران گفت: قرآن به ما توصیه می‌کند که لبخند مستکبرین را تکیه‌گاه خود قرار ندهیم زیرا همه تکیه‌گاه مومنین به خداوند است. صدیقی با اشاره به تلاش برخی برای بازگرداندن نفوذ آمریکا […]

13940627000367_PhotoAبه گزارش سرویس سیاسی “کانون سبحان”؛ آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز با اشاره به لزوم برخورد با مستکبران گفت: قرآن به ما توصیه می‌کند که لبخند مستکبرین را تکیه‌گاه خود قرار ندهیم زیرا همه تکیه‌گاه مومنین به خداوند است.

صدیقی با اشاره به تلاش برخی برای بازگرداندن نفوذ آمریکا به ایران تصریح کرد: وای بر کسانی که بخواهند راه امام را منحرف کرده و چهره آمریکای منفور و نجس را بزک کرده و مستکبری را که امام و شهدا از در بیرون کردند از پنجره وارد کشور کنند.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره به ایام حج، این ایام را زمانی مناسب برای توبه و استغفار به درگاه الهی خوانده و خواستار بهره‌گیری بیشتر از ارزش‌های الهی شد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله خزعلی گفت: ایشان یک ستاره درخشان در آسمان فقاهت، مجاهدت و مقابله با انحراف بود.

صدیقی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر انقلاب از همه ما هوشیاری و بودن در صحنه و حفظ آمادگی در همه جبهه‌ها را درخواست کردند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان و مسئولان سپاه اظهار داشت: سپاه دیده‌بان شرعی و قانونی انقلاب و مسئول حفظ دستاوردهای آن است و تنها سازمان و نهاد و ارگانی است که وظیفه ذاتی آن هوشیاری نسبت به توطئه‌های داخلی و خارجی بوده و سپاه وظیفه دارد حرکات دشمن را زیر نظر داشته باشد و کمترین حرکت علیه استقلال کشور را در نطفه خفه کرده و این انقلاب را بیمه کند.

وی تلاش برخی برای دست کشیدن از انقلاب را یادآور شد وافزود: برخی با این همه شهیدی که ملت ایران داده می‌گویند انقلاب به پایان رسیده که باید گفت خود شما به پایان رسیده‌اید.

صدیقی ادامه داد: این انقلاب تازه آغاز شده و ما منتظر آمدن صاحب اصلی آن هستیم؛ مردم ما هیچ گاه از روحیه انقلابی و مقابله با دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکای جنایتکار تا ظهور امام زمان (عج) خسته نمی‌شوند.

خطیب نماز جمعه تهران لزوم توجه به معنای کلمه انقلاب را مدنظر قرار داد و افزود: جهان دائما در حال انقلاب و تحول است و در این میان کسانی که به سوی خدا حرکت می‌کنند شهادت را یک فوز عظیم تلقی می‌کنند.

وی انقلاب اسلامی را یک انقلاب بزرگ در حوزه اخلاق، دین و فرهنگ خواند و افزود: انقلاب اسلامی ما تازه در منطقه جبهه‌های جدیدی را ایجاد کرده است.

صدیقی نوع دیگر انقلاب را حرکت به سمت افول و نابودی خواند و اظهار داشت:‌ملتی که شهید داده و تجربه عینی به زانو درآوردن ابرقدرت‌ها را دارد و مرگ بر آمریکا را در دنیا جا انداخته و با غلبه بر آمریکا صاحب فناوری‌های مختلف در زمینه هسته‌ای و پزشکی شده هم اکنون نمی‌تواند بیاید و بگوید که ما باید دست ذلت به آمریکا بدهیم و گذشته را فراموش کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد:‌انقلاب ما امروز در مرحله حرکت جهشی است نه اینکه در حال عقب گرد باشد و عقب‌گرد شایسته ملتی که شهید داده نیست.

وی ادامه داد:‌امروز بنی‌امیه زمان ما آمریکاست و جنایات اسرائیل وآمریکا همان جنایات حرمله و شمرهاست و در این میان مسیر امام حسین (ع) همواره هوشیارکننده بوده و نیروهای بزدل را از مسیر انقلاب کنار می‌زند.

صدیقی افزود: ملت ما با امام و خون شهدا پیمان بسته که هوشیار بوده و بینی آمریکا را به خاک بمالند.

خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه مکه این رویداد تلخ را نشانه بی‌کفایتی آل سعود خواند و افزود: متاسفانه گاهی با آتش‌سوزی، گاهی با حمله ماموران سعودی به زوار و همچنین حوادثی مانند فرو ریختن پل فاجعه عظیمی رخ داده و امت اسلام را داغدار می‌کند و این بار نیز خود دربار آل سعود دست اندر کار بودند.

وی با اشاره به درگذشت مرحوم حاتمی در حادثه مکه گفت: این دانشمند عزیز در مسائل موشکی و دفاعی جزو افراد زبده بودند و مزد زحمات خود را نیز در آنجا گرفت.

صدیقی در ادامه تعرض اخیر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را یادآور شد و افزود: صهیونیست‌ها ملاحظه هیچ مرز و حدی را نمی‌کنند و سازمان ملل در این میان مرده است؛ همین سازمان ملل در مقابل جنایات یک رژیم سفاک در یمن سکوت کرده و دم از دموکراسی می‌زند.

خطیب نماز جمعه تهران ضمن محکوم کردن این جنایت صهیونیست‌ها تصریح کرد: خطاب به صهیونیست‌ها می‌گوییم این حرکت‌ها بر منفوریت شما می‌افزاید و این مرزشکنی‌ها عمر این رژیم جعلی را کوتاه کرده و قطعا قبل از 25 سال محو خواهند شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به شیوه امیرالمومنین علی (ع) در برخورد با امت اسلام گفت: بی رحمی با امت ناصحیح بوده و تهدید و افراطی خطاب کردن مردم به ویژه جوانان متدین با لطف به امت نمی‌سازد و درست نیست.

وی ادامه داد: ما باید به مردم و امت خود لطف نشان دهیم و با دشمنان با زبان تهدید برخورد کنیم نه اینکه بر عکس باشد.

خطیب امروز نماز جمعه تهران افزود: تهدید مردم و به وجود آوردن فضایی که کسی نتواند حرف خود را که گمان می‌کند حق است به جامعه ارائه دهد، خلاف آن چیزی است که امیرالمومنین(ع) توصیه کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.