• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آیت الله علم‌الهدی: ابوترابی خوب جواب مطهری را داد.

  • کد خبر : 2746
  • ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

آقای مطهری حرفی زدند که سبب ناراحتی تمام نمایندگان ملت شد؛ «سران فتنه» انسان‌هایی مجرم بودند درحالی‌که هیچ جایی در دنیا مانند ایران با متهم با رأفت اسلامی برخورد نمی‌کنند.   کانون سبحان به نقل از صراط: امام جمعه مشهدمقدس گفت: «سران فتنه» انسان‌هایی مجرم بودند، درحالی‌که هیچ جایی در دنیا مانند ایران با متهم […]

آقای مطهری حرفی زدند که سبب ناراحتی تمام نمایندگان ملت شد؛ «سران فتنه» انسان‌هایی مجرم بودند درحالی‌که هیچ جایی در دنیا مانند ایران با متهم با رأفت اسلامی برخورد نمی‌کنند.

 

کانون سبحان به نقل از صراط: امام جمعه مشهدمقدس گفت: «سران فتنه» انسان‌هایی مجرم بودند، درحالی‌که هیچ جایی در دنیا مانند ایران با متهم با رأفت اسلامی برخورد نمی‌کنند.

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با علمای اهل سنت در جمع خبرنگاران، با اشاره به نطق روز یکشنبه علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس، اظهار داشت: آقای ابوترابی‌فرد در مجلس خیلی خوب جواب این آقا (علی مطهری) را دادند. سخنانی که وی مطرح کرد سبب متشنج‌شدن مجلس و ناراحتی نمایندگان مردم شد. زمانی که نمایندگان مردم ناراحت می‌شوند در اصل تمامی ملت ناراحت هستند.

وی تاکید کرد: آقای مطهری حرفی زدند که سبب ناراحتی تمام نمایندگان ملت شد؛ «سران فتنه» انسان‌هایی مجرم بودند درحالی‌که هیچ جایی در دنیا مانند ایران با متهم با رأفت اسلامی برخورد نمی‌کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: افرادی می‌آیند و می‌خواهند با غوغاسالاری یک نفر را از حوزه عدل اسلامی بیرون کنند. این مسئله بزرگترین کار فناتیکی(متعصب و افراطی) و مربوط به قرون وسطی است که بخواهند با غوغاسالاری مشکلات را حل کنند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.