• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

افزایش تنش میان نتانیاهو و اوباما

  • کد خبر : 6403
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
افزایش تنش میان نتانیاهو و اوباما

به گزارش“کانون سبحان”؛ به نقل از “رویترز،” یک مقام آمریکایی — که نخواست نامش فاش شود — در ژنو اعلام کرد امروز نمایندگان این کشور در مجمع حقوق بشر سازمان ملل صحبت نمی‌کنند. تحلیلگران این اقدام بی‌سابقه آمریکا را یکی از نشانه‌های افزایش تنش میان نتانیاهو و اوباما می‌دانند.   این مجمع 47 عضو دارد […]

به گزارش“کانون سبحان”؛ به نقل از “رویترز،” یک مقام آمریکایی — که نخواست نامش فاش شود — در ژنو اعلام کرد امروز نمایندگان این کشور در مجمع حقوق بشر سازمان ملل صحبت نمی‌کنند. تحلیلگران این اقدام بی‌سابقه آمریکا را یکی از نشانه‌های افزایش تنش میان نتانیاهو و اوباما می‌دانند.

 

این مجمع 47 عضو دارد و قرار است امروز به بحث و گفت‌وگو درباره نقض حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی بپردازد. آمریکا اغلب از این نشست برای جلوگیری از مطرح شدن مسائل انتقادی درباره رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند.

 

“بنیامین نتانیاهو” هفته گذشته گفته بود مادامی که زمام قدرت را در اختیار داشته باشد، کشور مستقل فلسطین تأسیس نخواهد شد. اظهارات وی انتقاد شدید کاخ سفید را به همراه داشت؛ تا جایی که اوباما نتانیاهو را به احتمال تغییر مشی آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی تهدید کرد. ولی جمهوری‌خواهان حامی نتانیاهو در سنا و مجلس نمایندگان معتقدند اختلاف رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فقط از یک سوء تفاهم نشأت می‌گیرد و بر سیاست‌های کلان آمریکا در قبال این رژیم تأثیری نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=6403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.