• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

الهیار ملکشاهی:کوهدشت شهری است دارای حواشی فراوان! /کلنگ‌زنی ذوب‌آهن رومشکان در هفته آینده

  • کد خبر : 13716
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
الهیار ملکشاهی:کوهدشت شهری است دارای حواشی فراوان! /کلنگ‌زنی ذوب‌آهن رومشکان در هفته آینده

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی ذوب‌آهن رومشکان حدود 600 فرصت شغلی ایجاد می‌کند که دوشنبه هفته آینده کلنگ این مجموعه در این شهرستان به زمین زده می‌شود.

13910631000126_PhotoAبه گزارش“کانون سبحان”؛، الله‌یار ملک‌شاهی ظهر امروز در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان و نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نگاه جمهوری اسلامی از چهار بعد قابل بررسی است که یکی از آنها عملکرد نمایندگان در امور بین‌المللی است.

وی عنوان داشت: در این زمینه همه دوستان تلاش‌های زیادی کردند و در کمیسیون‌های مربوط در مجامع بین‌المللی حضور فعالی داشتند اما تلاش ما این است که در سطح بین‌المللی مواضع امام(ره) را پیش ببریم و تا امروز تلاش‌های ما تلاش‌های خوبی بوده و خوشبختانه ما در سطح ملی کارهای خوبی انجام داده‌ایم.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از کارهایی که ما انجام داده‌ایم تصویب قانون آیین دادرسی کشور بوده که ما این وظیفه را به خوبی انجام داده‌ایم و در بعد نظارتی در سطح استان نمایندگان کارهای خوبی را انجام داده‌اند.

ملک‌شاهی افزود: درسال گذشته نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در بحث ماده 180 استعفانامه امضا کردند زیرا ما تشخیص دادیم که اگر اعتبار نباشد در استان نمی‌توانیم کاری را انجام دهیم، از این رو اعتبار استان لرستان 154 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی به حوزه انتخابی خود در شهرستان کوهدشت اشاره کرد و افزود: کوهدشت شهری است دارای حواشی فراوان یکی از رویکردهای ما این است که از این حواشی به دور باشیم، زیرا بحث بیکاری مضاعف در کوهدشت که حدود 43 درصد است یکی از مشکلات ما در این شهرستان محسوب می‌شود.

ملک‌شاهی به ذوب‌آهن رومشکان اشاره کرد و گفت: این مجموعه حدود 600 فرصت شغلی ایجاد می‌کند که دوشنبه هفته آینده کلنگ این مجموعه در این شهرستان به زمین زده می‌شود.

وی به بحث پتروشیمی این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: همه کارهای این پروژه انجام شده و 400 نفر اشتغال‌زایی دارد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز مشکل آب یکی از معضلات این شهرستان است و متاسفانه در بسیاری از روستاها از تانکر برای آب آشامیدنی استفاده می‌کنند.

 منبع:فارس

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.