• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

الهیار ملکشاهی : بی‌کاری در لرستان رنج‌آور است /دادگستری استان لرستان امروز از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد.

  • کد خبر : 3041
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در لرستان بی‌کاری در برخی از شهرهای استان لرستان بیش از 43 درصد است. به گزارش“کانون سبحان“؛ ، اللهیار ملک‌شاهی امشب در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه برگزار شد عنوان کرد: مردم لرستان مردمی غیور […]

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در لرستان بی‌کاری در برخی از شهرهای استان لرستان بیش از 43 درصد است.


به گزارشکانون سبحان“؛ ، اللهیار ملک‌شاهی امشب در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه برگزار شد عنوان کرد: مردم لرستان مردمی غیور و دلیر هستند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند و حضور پرشور آنها در مراسم 22 بهمن گواه بر این موضوع است.

 

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات خوبی ارائه داده است اما جایگاه استان لرستان نسبت به معدل کشوری جایگاه خوبی نیست.

 

ملک‌شاهی یادآور شد: امروز استان لرستان از نعمت‌های خدادادی نظیر زمین مناسب، آب، کشاورزی، معادن و… برخوردار است اما بهره‌برداری از آنها نسبت به کشور خوب نیست.

 

نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز مردم این استان فقیر هستند و بی‌کاری در لرستان رنج‌آور است در حالی که این بی‌کاری در برخی از شهرهای لرستان آماری بالای 43 درصد است و این وضعیت موجب می‌شود که در استان لرستان یک تهدید ایجاد شود.

 

این نماینده مجلس اظهار داشت: وضعیت اشتغال در استان لرستان مناسب نیست و مردم این استان در بحث اشتغال و بی‌کاری رنج می‌برند.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دادگستری استان لرستان امروز از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد و در زمینه تجهیزات و خودرو نیز با مشکلاتی روبه‌رو است که امیدواریم با حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی بخشی از مشکلات حل شود.

 

فارس

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.