• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

الهیار ملکشاهی: کوهدشت وارث بزرگانی چون آیت الله آدینه وند و آیت الله مروجی است.

  • کد خبر : 2748
  • ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اعتدال را رمز موفقیت در امور مختلف دانست و گفت: باید تندروی ها را کنار گذاشته و درست پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم. به گزارش “کانون سبحان“، الهیار ملکشاهی عصر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی دو باب مدرسه استثنایی در کوهدشت، با بیان این […]

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اعتدال را رمز موفقیت در امور مختلف دانست و گفت: باید تندروی ها را کنار گذاشته و درست پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

به گزارش کانون سبحان، الهیار ملکشاهی عصر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی دو باب مدرسه استثنایی در کوهدشت، با بیان این که این شهرستان در ابعاد مختلف دارای پتانسیلهای زیادی است، گفت: شهرستان کوهدشت چه از نظر تاریخی و چه از لحاظ منابع انسانی دارای ظرفیت بوده و حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

 

وی با بیان اینکه کوهدشت سابقه درخشانی دارد افزود: این شهرستان وارث بزرگانی چون آیت الله آدینه وند و آیت الله مروجی است که در سطح کشور تاثیرگذار بوده اند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند که بتوانیم این میراث گرانبها را حفظ کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای موفقیت در امور باید اعتدال را پیشه کنیم، یادآور شد: خداوند انسانهای تندرو را مورد عتاب قرار داده است پس باید اعتدال داشت و براساس آن چه خداوند فرموده است عمل کنیم.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) هم تندروها را مورد خطاب قرار داده اند تصریح کرد: باید از تندروی ها کوتاه بیاییم تا در کارها موفق شویم.

ملکشاهی یادآورشد: ملاک و معیار و شاخص ما در امور مختلف باید مقام معظم رهبری باشد و پشت سر ایشان و نه جلوتر و نه عقب تر حرکت کنیم.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ممکن است یکسری کارهای مقطعی انجام دهیم و عده ای برای ما کف بزنند اما باید دنبال اعتدال باشیم تا کارهایمان ماندگار شود.

ملکشاهی در ادامه سخنان خود بر لزوم مشارکت خیرین و سرمایه گذاران در راستای ارتقای زیرساختهای کوهدشت تاکید کرد و اظهارداشت: خداوند انسان ها را آزمایش می کند تا ببیند کدام یک کار خیر انجام می دهند چرا که اصل در توفیقات انسان بر انجام کارهای خیر و خدمت به دیگران است.

وی گفت: آموزش و پرورش ما باید منادی مشارکت خیرین باشد و زمینه را برای این مشارکت فراهم کند.

خبرنگار مهر

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.