• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امام جمعه رومشکان:ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه،دلیل عصبانیت غرب

  • کد خبر : 1169
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

امام جمعه رومشکان: ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه سبب عصبانیت غرب شده است به گزارش کانون سبحان کوهدشت/  امام جمعه رومشکان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یک دلیل برای عصبانیت دنیای غرب و آمریکایی ها و قلدران دنیا از ایران وجود دارد و آن ایستادگی ملت بزرگ ایران […] امام جمعه […]

امام جمعه رومشکان:

ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه سبب عصبانیت غرب شده است

به گزارش کانون سبحان کوهدشت امام جمعه رومشکان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یک دلیل برای عصبانیت دنیای غرب و آمریکایی ها و قلدران دنیا از ایران وجود دارد و آن ایستادگی ملت بزرگ ایران […]

امام جمعه رومشکان:

ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه سبب عصبانیت غرب شده است.


به گزارش کانون سبحان کوهدشت امام جمعه رومشکان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یک دلیل برای عصبانیت دنیای غرب و آمریکایی ها و قلدران دنیا از ایران وجود دارد و آن ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل تقسیم دنیا به سلطه گر و سلطه پذیر است.

 

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه رومشکان بعد از دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی مرحله ای است که انسان به ملکوت می رسد و یکی از راههای تقوا پرهیز از لقمه حرام است.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهردر عملیات بیت المقدس در سال 1361 و روز مقاومت و پایداری و ایثار است.


امام جمعه رومشکان با اشاره به موفقیت رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس بیان کرد:

عملیات بیت المقدس با رمز یا محمد بن عبدالله (ص) آغاز شد و رزمندگان اسلام با فتح پایگاه مرزی ایجاد شده توسط دشمن بعثی، ضربات شدیدی بر تیپ های گارد مرزی عراق وارد کردند و تعدادی از مزدوران بعثی کشته و قریب به 5 هزار نفر از بعثی ها به دست رزمندگان پرتوان سپاه اسلام اسیر شدند.

وی با اشاره به نقش امدادهای غیبی در آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: دشمن برای باز پسگیری  تعداد 3 هزار نفر از مزدوران بعثی پاتک زد که با کمک امداد های غیبی اسیر شدند و تلفات سنگینی بر دشمن متجاوز وارد شد که حضرت امام (ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین جمیاری با تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: مبعث جشن بزرگ مسلمانان است و باید در شهر جشن بزرگی برگزار شود. زیرا روز نا امید شدن شیطان است.

 

وی با اشاره به سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی مقدس و اعتبار دارد  و اعتبار آن پشتوانه مردمی است که وجود مجلس و پشتوانه  مردمی  و اعتبار آن به وجود ولی فقیه زمان و جانشین امام عصر(عج) است.

وی با تذکر به نمایندگان محلس بیان کرد: نمایندگان مجلس باید بدانند که نماینده تک تک مردم هستند و نماینده یک گروه یا عده خاصی نیستند.

امام جمعه رومشکان با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید قوانین دینی وضع کرده و در مقابل افکار به اصطلاح شیر و خورشیدی و افکاری که ممکن است به صلاح مملکت نباشد ایستادگی کنند.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان رومشکان عنوان کرد: شهرستان رومشکان به خاطر تازه تاسیس بودن مشکلاتی از جمله بیکاری دارد که از نماینده این شهرستان در مجلس می خواهیم برای تقویت این شهرستان نوپا و اشتغال جوانان تلاش مضاعفی داشته باشند.

 وی افزود: از مسئولان استان لرستان می خواهیم که مشکلات شهرستان رومشکان را در اولویت قرار دهند تا شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری دیدار با دانشجویان افسری و تربیت پاسداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یک دلیل وجود دارد برای عصبانیت غرب و آمریکایی ها و قلدران دنیا که آنقدر به آنها فشار می آید و آن ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل تقسیم دنیا به سلطه گر و سلطه پذیر است.

وی افزود: فرهنگ ما و گفتمان انقلاب و ولایت بر این است که باید در مقابل سلطه پذیری و زورگویی های غرب ایستاد و دولت هم باید مواظب باشد که از فرهنگ ایستادگی در برابر غرب فاصله نگیرد.

 

 

درج:حمید آدمی/مدیر سایت

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1169

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.