• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

امام جمعه رومشکان:مصوبات سفر استاندار لرستان به رومشکان اجرایی شود.

  • کد خبر : 1033
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

امام جمعه رومشکان:مصوبات سفر استاندار لرستان به رومشکان اجرایی شود کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: امیدوارم مصوبات سفر استاندار و شورای برنامه ریزی لرستان در شهرستان رومشکان به اجرا در آید و مردم می خواهند مصوبات این سفر در حد نوشتن نباشد بلکه اجرایی شود. امام جمعه رومشکان:مصوبات سفر استاندار لرستان به رومشکان […]

امام جمعه رومشکان:مصوبات سفر استاندار لرستان به رومشکان اجرایی شود

کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: امیدوارم مصوبات سفر استاندار و شورای برنامه ریزی لرستان در شهرستان رومشکان به اجرا در آید و مردم می خواهند مصوبات این سفر در حد نوشتن نباشد بلکه اجرایی شود.

امام جمعه رومشکان:مصوبات سفر استاندار لرستان به رومشکان اجرایی شود

کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: امیدوارم مصوبات سفر استاندار و شورای برنامه ریزی لرستان در شهرستان رومشکان به اجرا در آید و مردم می خواهند مصوبات این سفر در حد نوشتن نباشد بلکه اجرایی شود.

گزارش تصویری اولین نماز جمعه رومشگان به امامت حجت الاسلام جمیاری

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رومشکان، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رومشکان با اشاره به صبر کردن در راه کسب علم اظهار کرد: جوانان باید در راه کسب علم صبر داشته باشند و به سراغ سختی های این راه ارزشمند بروند.

 

وی افزود: جوانان باید مثل علما و بزرگان ما خودشان را به زحمت بیندازند و کسب علم کنند. چراکه وقتی جوان ما عالم شد و فناوری را بدست آورد دشمن ناچار است عقب بکشد.

 

امام جمعه شهرستان رومشکان در خطبه دوم خود با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری بیان کرد: شهید مطهری نشان داد که عالم دینی در عین حال سیاسی نیز باشد و  ولایت فقیه را باید با خون حفظ کرد.

 

وی تصریح کرد: اگر چه دشمنان استاد مطهری را ترور کردند ولی نمی توانند راه مطهری را ترور کنند و ما با قطره های خونمان در مقابل دشمن منافق داخلی و خارجی  با جهاد علمی ایستادگی می کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمیاری با تبریک روز معلم به تمام معلمان عنوان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) معلمی شغل انبیا است و  معلمان ما می توانند فرهنگ یک جامعه را متحول کنند  و البته باید توجه داشته باشند که معلمی نباید فدای سیاست زدگی  برخی از مسئولان شود.

 

امام جمعه رومشکان  با تبریک روز عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج  تصریح کرد: این روز برگرفته از عقیده شهید مطهری است و این عقیده به ولایت  است که به سپاه و بسیج قدرت فهم اطاعت از رهبری را عنایت کرده و سبب شده که سپاه پاسداران حافظ نظام و ولایت باشد.

 

وی با اشاره به سالروز انحلال حزب توده افزود: حزب توده سبب نفاق در جامعه شد و ترور های زیادی انجام دادند که خدا ریشه آنها را کند و برای همیشه نابود کرد.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از مجموعه صنعتی مپنا در هفته گذشته بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشکلات با ایستادگی روی پای خود حل می شود  که منظور ایشان این است که مردم ما و مسئولان ما در مقابل زیاده خواهی های دشمنان کوتاه نیایند.

 

وی با اشاره به ضرورت حمایت از بخش تولید تصریح کرد: باید تولید کنندگان را حمایت کنیم که روی پای خود بمانند که لازمه این کاره کنترل واردات به داخل است.

 

وی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ در جامعه اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند رشد اقتصادی می خواهیم اما نباید از رشد فرهنگی فاصله بگیریم؛ زیرا بدون فرهنگ دینی نه ممکن است ونه فایده ای دارد که این سخنان ایشان حجت را بر همه تمام کرد و مسئولان باید به فکر فرهنگ جامعه باشند.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به سفر استاندار لرستان به شهرستان رومشکان افزود: از حضور استاندارو شورای برنامه ریزی استان لرستان در شهرستان رومشکان تشکر می کنم و امیدوارم این مصوبات به اجرا در آید و مصوبات این سفر در حد نوشتن نباشد که این مطالبه  مردم رومشکان است.



 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1033

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.