• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

امام جمعه کوهدشت : زوال ابهت پوشالی آمریکا/مانور پهبادی اخیر، اقتدار ایران را به جهان مخابره کرد

  • کد خبر : 69857
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
امام جمعه کوهدشت : زوال ابهت پوشالی آمریکا/مانور پهبادی اخیر، اقتدار ایران را به جهان مخابره کرد

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز‌جمعه کوهدشت، اظهار داشت: غضب، خشونت و برخورد غیراسلامی در برخی خانواده‌ها یکی از مصادیق بی تقوایی در جامعه به شمار می رود. وی با اشاره به اهمیت ضرورت رعایت اخلاق نیکو، افزود: خداوند متعال در آیه ۲۶ سوره طور، مهربانی و شفقت را به […]

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز‌جمعه کوهدشت، اظهار داشت: غضب، خشونت و برخورد غیراسلامی در برخی خانواده‌ها یکی از مصادیق بی تقوایی در جامعه به شمار می رود.

وی با اشاره به اهمیت ضرورت رعایت اخلاق نیکو، افزود: خداوند متعال در آیه ۲۶ سوره طور، مهربانی و شفقت را به خانواده ها تاکید می کند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه تضعیف روحانیت ضربه به استقلال و آزادی کشور است، عنوان کرد: قیام ۱۹ دی حرکتی مقدس بود که ریشه ای الهی داشته و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات غنی سازی اورانیوم ۲۰ درصد، تصریح کرد: این طرح انقلابی که در مجلس تصویب شد برای رفع تحریم ها بود، ریل گذاری درست به همت مجلس صورت می گیرد و این اقدام نماد هم صدایی دولت و مجلس بود که اروپایی ها بدانند  ضعیف نیسیتم.

طهماسبی با اشاره به اینکه مانور پهبادی اخیر، اقتدار ایران را به جهان مخابره کرد، گفت: اگر قانون FATF  که به معنای گروه ویژه اقدامات مالی است در ایران تصویب شود اقتصاد ما را به گروگان خواهند گرفت، مفاد این قانون شناسایی فعالین اقتصادی کشور را نیز شامل شده و موجب این است که اطلاعات کشور به دست دشمن برسد تا راه نفوذ را پیدا کنند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تحولات اخیر و روبه افول و زوال بودن ابهت پوشالی آمریکا بیان کرد: ترامپ ۷ تریلیون در منطقه هزینه کرد ولی راه به جایی نبرد و رئیس جمهور بعدی هم نمی تواند، بایدن دارای افکار خطرناکی بوده و به وجود آورنده داعش در منطقه  و طراح تروریست تکفیر است.

وی ضمن تسلیت به جان باختگان هواپیمای اوکراینی در سالروز این حادثه، گفت: مسئولان همیشه باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود بدانند، بایستی در آینده یک دولت حزب الهی و انقلابی سرکار بیاید.

طهماسبی ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: ایشان فیلسوفی برجسته، اسلحه علم وعمل و زبان گویای اظهار حق بودند و در نگارش ها راه گشا بوده و کارهای بزرگی  در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نمودند و همچنین زبان از بیان دلسوزی ها و خدمات ایشان قاصر و ناتوان است.

امام جمعه کوهدشت گفت: مسئولان بایستی برای تخصیص بودجه کافی به شهرداری اهتمام ویژه ای داشته باشند، مردم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند، برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه در شهر احتیاج به احداث پارکینگ است.

انتهای پیام//.

My Extras. buy cialis malaysia My Mamamia.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 161در انتظار بررسی : 161انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.