• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امام جمعه کوهدشت: تازنده ایم رزمنده ایم چون هیهات منه ذله./کسی که بخواهد شعار مرگ بر آمریکا را کم رنگ کند خیانت به کشور کرده است.

  • کد خبر : 18824
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
امام جمعه کوهدشت: تازنده ایم رزمنده ایم چون هیهات منه ذله./کسی که بخواهد شعار مرگ بر آمریکا را کم رنگ کند خیانت به کشور کرده است.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: کسی بخواهد شعار مرگ بر آمریکا را کم رنگ کند خیانت به کشور کرده است.

نماز جمعه 1 آبان 94 کوهدشت مصادف با تاسوعای حسینی (5)

به گزارش ”کانون سبحان”; حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی خطیب نماز جمعه کوهدشت (در روز جمعه 1 آبان 94 ) ضمن گرامی داشت فرارسیدن ایام حزن اهل بیت (علیهم السلام ) در روز تاسوعای حسینی گفت:به لطف خداوند متعال تازنده ایم رزمنده ایم چون هیهات منه ذله.
حجت الاسلام طهماسبی افزود: هیئات مذهبی مراسماتشان روحانی محور باشد.
امام جمعه کوهدشت ضمن بیان اینکه نباید در جامعه ای روحیه حق گرایی به فراموشی سپرده شود اظهار داشت: جامعه ای که روحیه حق گرایی آن فراموش شود،مرگ آن جامعه حتمی است. جاه طلبی یزید آن چنان بود که اعتنایی به کسی نداشت.
خطیب نماز جمعه کوهدشت در ادامه افزود: استحاله جمهوری اسلامی از راه تغییر باور های مردم در نقشه دشمن می باشد.در این نقشه مرزهای اعتقادی ،سیاسی و فرهنگی مورد هجوم قرار می گیرد.
امام جمعه کوهدشت در پایان تاکید کرد: عده ای می گویند اگر می خواهید پیشرفت داشته باشیم بایستی هم ردیفبا معیار های جهان پیش برویم و نیز بایستی از سر دادن شعار ها پرهیز کنیم تا با استاندارد های جهانی هماهنگ شویم ،این مباحث دقیقا مقابل حرف های امام راحل(ره) است که می فرمود:باید نظام های ظالمانه جهان برچیده شوند.
وی در پایان یادآور شد: ما با یک حمله همه جانبه فرهنگی،سیاسی و اعتقادی مواجه هستیم،کسی بخواهد شعار مرگ بر آمریکا را کم رنگ کند خیانت به کشور کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=18824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اری برخی ها به بیان مرگ بر امریکا انتقاد میکنند عده ای نمیدانند که با این شعاد هم اهداف نظام تبیین و روشن میشود و هم بیعت با ارمانهای والای انقلاب و امامو رهبری و شهدا و ملت میشود.و هم بیزاری از سیاستهای امریکا بیان میشود و هم از انها خواسته میشود در اهداف و سیاستهای غلط خود تغ اساسی ایجاد کنندو … والبته عدهای میدانند و انتقاد میکنند یا مقاومت ندارند یا میخواهند روحیه انقلابی و بصیرت از بین رود و افسوس کم نیستند اینگونهاشخاصی که با ریاه و چاپلوسی و …جایگاه و منصب افراد متعهد را دزدیده ان و به نظام مقدس خیانت میکنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.