• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امام جمعه کوهدشت:در نیمه شعبان باید کاری کرد که تمام شهر بوی امام زمان(عج) به خود بگیرد./امام خمینی (ره) شرق را حیران وغرب را به زانو در آورد./روح الله رفت ، روح الامین آمد.

  • کد خبر : 13533
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۷
امام جمعه کوهدشت:در نیمه شعبان باید کاری کرد که تمام شهر بوی امام زمان(عج) به خود بگیرد./امام خمینی (ره) شرق را حیران وغرب را به زانو در آورد./روح الله رفت ، روح الامین آمد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت د رنماز جمعه 8 خرداد 94   ضمن گرامیداشت سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصربقیه الاعظم حضرت مهدی (عجل الله تعالی )گفت: یکی از وظایف شهرداریها ، شورای شهر و  سایر ارگانها ی  این است که،شهر را آذین بندی کنند این […]

eUntitled-2به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت د رنماز جمعه 8 خرداد 94   ضمن گرامیداشت سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصربقیه الاعظم حضرت مهدی (عجل الله تعالی )گفت: یکی از وظایف شهرداریها ، شورای شهر و  سایر ارگانها ی  این است که،شهر را آذین بندی کنند این یک کار فرهنگی است.

امام جمعه کوهدشت تصریح کرد: در نیمه شعبان باید کاری کرد که تمام شهر بوی امام زمان به خود بگیرد .

حجت الاسلام طهماسبی ضمن گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: زندگی حضرت امام در نهایت سادگی بود هرموقع که سران کشورها برای دیدار امام می آمدند از این زندگی ساده امام مات ومبهوت می شدند وی  ادامه داد: امام خمینی(ره) این همان شخصیتی است که دنیا را تکان داد، شرق را حیران وغرب را به زانو در آورد.

حجت الاسل طهماسبی در ادامه افزودند:  وظیفه ما چیست ؟ غیرت اسلامی را از امام بیاموزیم الامن سخنان امام هست خصوصا در شرائط کنونی ، متاسفانه بعضی از همراهان امام ، الان به امام پشت کرده اند ، خط امام را زیر پا گذاشته اند و بعد از رحلت امام همراهی نکردند ، مگرامام نفرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ ومیش است ؟مگر آمریکا دست از ظلم برداشته است مگر جنایات آمریکا را در قطعه قطعه کردن کودکان یمن وفلسطین ؟!!! اینها بدستور آمریکاست والی عربستان عددی نیست ، عربستانی که غرق در منجلاب فساد و زن بارگی و جنایتکاری است ، امام فرمود ما با آمریکا سر جنگ وستیز داریم ، اکنون هم به همه دنیا آمریکا زور می گوید امام فرمود استقلال وعزت را به بهای مادی نفروشید ، بعد از آنی که مردم کوفه پشت کردند با امام علی امیرالمومنین علیه السلام حجاج ابن یوسف اعیان واشراف وبزرگان کوفه برای بیعت شبانه به نزد اورفتند تا دست بیعت به او بدهند ! اما حجاج گفت شما ارزش ندارید … پای خودرا جلو آورد وگفت با پای من بیعت کنید … کسیکه به خورشید پشت کرد وعلی را تنها گذاشت اینچنین خوار ونابود میشود .

امام جمعه کوهدشت خاطرنشان کرد: امروز روز مقاومت است ،آمریکا باید بداند با ملتی روبروست که نه می ترسد ونه گول می خورد ونه دینش را واستقلالش را وغزتش را به اقتصادش نمی فروشد امام فرمود من اعتقادم این است که انسان هر سختی در زندگی تحمل کند اما مال خودش ومستقل باشد بهتر است واگر ولایت فقیه بعد از امام نبود چه بلوائی برپا میشد ، هرکسی یک حرفی و یک سازی برای خودش میزد.اما یک فرمان کسی که مرجع تقلید است رئیس جمهور بوده است فقیه وجانباز بوده ، مرد امامت جمعه بوده و درتمام صحنه های حساس درکنار امام بوده است واکنون که روح الله رفت ، روح الامین آمد ، گرامی میداریم سالروز رحلت امام را و تبریک می گوئیم انتخاب حضرت امام خامنه ای را به جانشینی امام خمینی (ره).

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.