• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امام جمعه کوهدشت: حاضرین به غایبین خبر دهند که قرار است واقعه غدیر در کوهدشت نمایش داده شود/آمریکا و انگلیس هردو در مکاری و حلیه گری عین هم می باشند.+تصاویر

  • کد خبر : 2079
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

حجت الاسلام طهماسبی در خطبه این هفته نماز جمعه کوهدشت ضمن ولادت باسعادت امام هادی (علیه السلام) فرمود: زیارت جامعه کبیره از بهترین دعاهایی می باشد که از ائمه معصوم (علیهم السلام) برای ما آمده است. به گزارش “کانون سبحان“ حجت الاسلام طهماسبی در خطبه این هفته نماز جمعه کوهدشت ضمن ولادت باسعادت امام هادی […]

حجت الاسلام طهماسبی در خطبه این هفته نماز جمعه کوهدشت ضمن ولادت باسعادت امام هادی (علیه السلام) فرمود: زیارت جامعه کبیره از بهترین دعاهایی می باشد که از ائمه معصوم (علیهم السلام) برای ما آمده است.

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام طهماسبی در خطبه این هفته نماز جمعه کوهدشت ضمن ولادت باسعادت امام هادی (علیه السلام) فرمود: زیارت جامعه کبیره از بهترین دعاهایی می باشد که از ائمه معصوم (علیهم السلام) برای ما آمده است.

 

 

امام جمعه کوهدشت در رابطه با این روز ولادت حدیثی را  از وجود مبارک امام علی نقی (علیه السلام) نقل فرمودند که :  «من رضی عن نفسه کثر الساخطون »  کسی که از خود راضی باشد دشمنانش زیاد م شود ، خشم گيران بر او زياد خواهند بود. (منتهی الامال ج 2 ص 480)

 

وی در ادامه به بیان نکاتی در مورد دهه ولایت پرداخت و بیان داشت: امام خمینی (ره) امام امت ؛فرموده اند: شرافت و سعادت روز های دهه ولایت به خاطر مناسبت ها و وقایع روز غدیر است. امام (ره) نیز در این باب  فرمودند: عید غدیر ،عید مستضعفان و  عید محرومان است، روزی که ادامه تبلغ راه انبیاست.

حجت السلام طهماسبی در ادامه این بحث فرمود: سینما گران و روزنامه نگاران نباید چیز هایی که دوست دارند بکار گیرند و منتشر کنند، بلکه سینما و روزنامه ها  باید متناسب با جامعه اسلامی پیش روند.

مقام معظم رهبری نیز درباره غدیر  می فرماید: ماهش ماه ولایت و  روز آن روز اشتیاق است.

امام جمعه شهرستان در بیان برنامه های ویژه غدیر در شهرستان افزود: قرار است صحنه باشکوه غدیر به صورت استانی در کوهدشت  نمایش داده شود. وی از مردم خواست در آن روز حضور چشمگیر داشته باشند و نیز در ادامه فرمود: حاضرین به غایبین این خبر برسانند.

امام جمعه محترم نیز به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، که این هفته برخی از  کارکنان به همراه فرمانده منطقه در نمازجمعه حضور داشتند به آنان خداقوت و خسته نباشید گفت و از کارهای و تلاشهای آنان تشکر کرد ونیز از پلیس سایبر که در فضای مجازی با مخلین نظام و اسلام مبارزه می کنند و آنها را شناسایی و نابود می سازند نیز تشکر و قدر دانی نمود.

وی در پایان گریزی به مسائل منطقه زد و و در مورد موضع خصمانه  استعمارگر و روباه پیر انگلیس و نخست وزیرش کامرون که در مورد ایران گرفت، بیان داشت: آمریکا و انگلیس هردو در مکاری و حلیه گری عین هم می باشند.

گفتنی می باشد در پایان به استاد یاسر زال پور عضو انجمن خوش نویسان ایران و مدیر مجموعه هنری نیستان کوهدشت و هنر جویان این مجموعه در نماز جمعه توسط امام جمعه مورد تقدیر قرار گرفتند .لازم به ذکر است  پیش از این گروه هنری با عنوان نمایشگاه  ” بشنو از نی ” آثار خود را با همکاری بسیج هنرمدان کوهدشت به نمایش عموم  گذاشته بودند  که با استقبال زیادی مواجه بودند.

 

 

 







 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.