• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امام جمعه کوهدشت: دشمن با برنامه‌های دقیق به میدان آمده تا نسل جوان ما را به نابودی بکشاند./باید معروف و منکر را برای فرزندان بیان کرد.

  • کد خبر : 7911
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
امام جمعه کوهدشت: دشمن با برنامه‌های دقیق به میدان آمده تا نسل جوان ما را به نابودی بکشاند./باید معروف و منکر را برای فرزندان بیان کرد.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه وظیفه والدین، تربیت درست فرزندان است و باید آنان را به محبت دین و اهل‌بیت (ع) هدایت کرد، گفت: اگر جامعه کوچک خانواده درست تربیت شود، کل جامعه خوب ساخته می‌شود.

2015-04-19_051009به گزارش “کانون سبحان“؛ ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی عصر امروز در جمع مردم کوهدشت اظهار داشت: خانواده و حقوقی که از جانب فرزندان بر آنان محول شده است، مسئله خیلی مهمی است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه وظیفه والدین، تربیت درست فرزندان است و باید آنان را به محبت دین و اهل‌بیت (ع)هدایت کرد و گفت: اگر جامعه کوچک خانواده درست تربیت شود، کل جامعه خوب ساخته می‌شود، ما باید به این مهم توجه داشته باشیم.

وی افزود: باید با حوصله در کنار فرزندان بنشینیم و برای آنها خوبی و بدی‌ها را تشریح کنیم، از دوستی‌های خیابانی و کنترل شهوات برای آنها بگوئیم و از بی‌حجابی و بدحجابی برای آنها بگوئیم، از کسانی که مورد اعتماد هستند، برای نصیحت فرزندان استفاده شود، تا خدای ناکرده مسیر کج نروند، باید معروف و منکر را برای فرزندان بیان کرد.

طهماسبی در خطاب به والدین گفت: برای فرزندان پسر هم باید جشن بلوغ بگیرید، دشمن با برنامه‌های دقیق به میدان آمده است، تا نسل جوان ما را به نابودی بکشاند اکنون مسئله حجاب را می‌خواهد بردارد و از طریق بشقاب‌های فاسد و سمی که به نام دیش ماهواره مشهور هستند، خانواده‌ها را به گمراهی و فساد می‌کشاند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که سبک زندگی را اسلامی کنید، چرا در عروسی‌ها زن و مرد با هم بدون رعایت مسائل شرعی مختلط می‌شوند، در تالارها باید مراقبت کنیم تا خدای ناکرده مسائل غیرشرعی وارد حریم خصوصی نشود.

طهماسبی با تاکید بر اینکه مکان‌های عرضه قلیان به جوانان بسیار خطرناک هستند، افزود: نیروی محترم انتظامی تلاش می‌کند، اما کافی نیست باید خانواده و مسئولان هم وارد میدان شوند و یاری‌رسان باشند، زیرا در همین مکان‌هاست که مواد مخدر هم نوعا استفاده می‌شود و باید مراقبت بیشتری صورت گیرد.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.