• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

امام جمعه کوهنانی:جناح های سیاسی به جای برگزاری همایش ها،به فکر اشتغال برای جوانان باشند.

  • کد خبر : 13520
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۴
امام جمعه کوهنانی:جناح های سیاسی به جای برگزاری همایش ها،به فکر اشتغال برای جوانان باشند.

به گزارش “کانون سبحان” به نقل از “کوهنانی نیوز”حجت الاسلام آروانی امام جمعه در خطبه های امروز با اشاره به خشکسالی های اخیرونابودی بیش از ۷۰درصد مزارع کشاورزی این منطقه خواستار مساعدت مسئولین جهت جبران خسارات کشاورزان و احداث سدهای خاکی خسرو آباد وخورشیدکش در بخش کوهنانی شد. امام جمعه کوهنانی در گوشه ای دیگر […]

2015-05-29_080948به گزارش “کانون سبحان” به نقل از “کوهنانی نیوز”حجت الاسلام آروانی امام جمعه در خطبه های امروز با اشاره به خشکسالی های اخیرونابودی بیش از ۷۰درصد مزارع کشاورزی این منطقه خواستار مساعدت مسئولین جهت جبران خسارات کشاورزان و احداث سدهای خاکی خسرو آباد وخورشیدکش در بخش کوهنانی شد.

امام جمعه کوهنانی در گوشه ای دیگر از خطبه هایش به همایش روز گلونی در خرم آباد اشاره کرد و گفت در چنین روزی که اقدامات خلاف شرعی انجام شده است باید با مسئولین برگزارکننده آن برخورد قاطع انجام شود .

ایشان نیز به همایش  های برگزار شده از طرف جناحهای سیاسی از جمله اصلاح طلبان واصولگرایان استان گذری زد گفت مردم استان لرستان دارای مشکلات فراوان است ،و این جناحهای سیاسی  بجای اینکه به فکر برپایی همایش باشند به فکر اشتغال برای جوانان  باشند چون مردم شغل و در آمد می خواهند .اگر مردم شغل ودر آمدکافی  داشته باشند مجبور به مهاجرت به شهرها نمی شوند و زمینه جرم کاهش پیدا می کند.

حجت الاسلام آروانی همچنین به مراسمات این هفته از جمله نیمه شعبان و رحلت حضرت امام (ره) اشاره کرد وبر هرچه با شکوهتر برگزار شدن آنها تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.