• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

انتصاب«دکتر محمد جعفر محمد زاده»به عنوان«رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد»

  • کد خبر : 16529
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
انتصاب«دکتر محمد جعفر محمد زاده»به عنوان«رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد»

در حکمی از سوی “علی جنتی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی “محمد جعفر محمدزاده” مشاور رسانه ای وزیر ارشاد با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

2015-08-02_080142به گزارش “کانون سبحان”  در بخشی از متن این حکم خطاب به محمدزاده آمده است: نظر به مراتب علمی و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید.

بنابراین گزارش در بخش دیگری از این حکم جنتی بر هدایت و نظارت بر عملکرد روابط عمومی معاونت ها و واحدهای ستادی و استانی تاکید کرده است.

این گزارش می افزاید: در بخش دیگری از این حکم به پاسخگویی سریع و به موقع به شبهات و ادعاهای نادرست، سنجش افکار عمومی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره شده است.

پیش از این “بابک دربیکی” رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و در پی استعفای وی، بر اساس این حکم “محمد جعفر محمدزاده” مشاور رسانه ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس این مرکز منصوب شد.

محمدزاده پیش از این معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1389 تا 1392 نیز بوده است.

2015-08-02_075443 2015-08-02_075457

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=16529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خدا حفظش کنه مرد بزرگ و مدیر خیلی خوبیه من تبریک میگم. در زمان معاونت مطبوعاتی ایشان مطبوعات بسیار رشد کردند و دلسوزانه به نشریات کمک زیادی میکرد و نگاه عادلانه و منصفانه ای داشت و تا میتوانست برای اعتلای نشریات تلاش مینمود. برخلاف آقای دکتر محمدزاده، آقای … علیرغم شعارهای فریبنده در هنگام نشستن بر جایگاه …، اکنون معاونت مطبوعاتی آکنده از بی عدالتی، باند بازی، تحقیر نشریات، ضربه به نشریات مظلوم و بدون پشتوانه با قطع یارانه ها و افزایش یارانه های نشریات مجیز گویش شده و به اقتصاد نشریات بسیار ضربه زده است و موارد دیگری که نشریات دیگر توان لازم برای ادامه حیات ندارند. با نگاهی به مستندات موجود در سایت معاونت مطبوعاتی و بررسی بعضی موارد میتوان پی به این قضیه برد.(البته مستندات لازم موجود است ودرزمان لازم میتوان خدمت رئیس محترم جمهور یا وزیر محترم ارشاد ارائه نمود). اما در زمان آقای دکتر محمدزاده نگاه منصفانه ایشان در زمان تنگناهای مالی کشور توانسته بود نشریات را سرپا نگه دارد. همچنین درسال ۸۳ درخواست مجوز روزنامه و ماهنامه دادم ایشان قول دادند برای دریافت پیگری کنند اما دوران معاونتشان تمام شد و زمانی که …ی سرکار آمد خیلی از تقاضا ها را علیرغم گذشت ۱۰ سال از درخواست بدون صورتجلسه به بهانه آمایش سرزمین! از دور خارج کرد و فقط به هم مسلکان خودش که کمتر از یکسال تقاضا داده بودند ارائه کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.