• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اندک اندک جمع یاران می رسند/اسماعیل جمیاری

  • کد خبر : 16874
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
اندک اندک جمع یاران می رسند/اسماعیل جمیاری

  اسماعیل جمیاری/ کانون سبحان ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به گزارش “کانون سبحان”؛این روزها سایتها و منابع اطلاع رسانی در انعکاس اخبار خصوصا گفته ها و شنیده های مربوط به انتخابات از همدیگر پیشی می گیرند، در طرف دیگر نامزدهای احتمالی نیز که بعضی پیدا و برخی نیز ناپیدا از مسئولیتهای خود استعفاء داده اند، به آرامی در […]

11

 

اسماعیل جمیاری/ کانون سبحان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به گزارش “کانون سبحان”؛این روزها سایتها و منابع اطلاع رسانی در انعکاس اخبار خصوصا گفته ها و شنیده های مربوط به انتخابات از همدیگر پیشی می گیرند، در طرف دیگر نامزدهای احتمالی نیز که بعضی پیدا و برخی نیز ناپیدا از مسئولیتهای خود استعفاء داده اند، به آرامی در مجامع و محافل حضور پیدا کرده و در خصوص اوضاع و احوال سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، فرهنگی جامعه اظهار نظر نموده و اهداف و برنامه های خود را در قالب نقد از وضعیت موجود بیان می کنند!
در این میان هستند، افرادی که در یک مقطع زمانی یار غار و رفیق هم بوده و اینک رقیب هم شده اند! برخی شاگرد و رهرو و اینک مدعی و در مقابل! بعضی هم سالها درگیر درس و مشق و کتاب و دانشگاه بوده و اکنون به صحنه آمده اند! عده ای هم حال و هوای مجلس و آمال و آرزوهای آنچنانی و … و اندکی هم با پیشینه بسیار درخشان و کارنامه خدمتی روشن که بعنوان شخصیتی های ملی مایه افتخار شهر و استان ما بوده و عملکرد آنان عیان و بی نیاز از بیان است..

2015-08-08_052028
البته هیجان و شور آمیخته با شعور همه کسانی که در این عرصه وارد شده و به قول معروف تنور انتخابات را گرم می کنند، قابل تحسین و ستودنی است، اما ناگفته پیداست که بسیاری از این چهره‌ها مواضعی نزدیک به یکدیگر داشته و حضور همزمان آنها در انتخابات، تا حدود زیادی باعث سردرگمی مردم در انتخاب می‌شود، ضمن اینکه تعدد و تکثر نامزدها باعث تشتت آراء، افزایش اختلاف نظرها، پراکندگی و خورد شدن رأی ها شده و در نهایت شناسایی اصلح مشکل خواهد بود. اما چنانچه تعداد کاندیداها کمتر باشد، این امر سبب تمرکز بیشتر مردم بر روی فرد اصلح و پشتیبانی و حمایت قاطبه از او و در نتیجه انتخابی با پشتوانه و رأی حداکثری و تحقق حماسه ای سیاسی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=16874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. مطلب بسیار قشنگ و قابل تاملی بود. از نویسنده که کوتاه ولی پر محتوا قلم می زنندتقدیر و تشکر می کنم.

  2. سلام/معلوم است اگر در دوجبهه سیاسی شهرستان وحدتی ایجاد شود هم برای دوگروه خوب و هم مردم سرگردان نیستند.

  3. در جلسه ای بودیم که در مورد وحدت اصول گرایان حرف شد گفتند که روی آقای امامی دربین او و قبادی وحدت شود و وی کاندیدا شود، یکی از جمع بلند شد و گفت چه خبره آقای قبادی پس از 10 ،20 سال حالا جا افتاده حالا نیاد ،اصلا این حرفا رو نگید ف.
    تو اون جلسه نماینده های دوطرف حضور داشتند.

  4. من هم از اظهار نظر همشهری عزیزم که اظهار لطف کردند، صمیمانه سپاسگزارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.