• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

برگزاری یادواره 22 شهید والامقام خیابان سید الشهدا(ع) کوهدشت با محوریت سردار شهید علی مروت طرهانی

  • کد خبر : 58418
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۴:۵۳
برگزاری یادواره 22 شهید والامقام خیابان سید الشهدا(ع) کوهدشت با محوریت سردار شهید علی مروت طرهانی

به گزارش کانون سبحان؛  مراسم یادواره 22 شهید والامقام خیابان سید الشهدا(ع) شهرستان کوهدشت با محوریت سردار شهید علی مروت طرهانی با حضور امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت و باحضور برخی مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت جواد الائمه(ع) این شهرستان برگزار شد. وظیفه ما وحدت‌آفرینی است امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: در […]

به گزارش کانون سبحان؛  مراسم یادواره 22 شهید والامقام خیابان سید الشهدا(ع) شهرستان کوهدشت با محوریت سردار شهید علی مروت طرهانی با حضور امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت و باحضور برخی مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت جواد الائمه(ع) این شهرستان برگزار شد.

وظیفه ما وحدت‌آفرینی است

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت گفت: در شرایط کنونی ما وظیفه‌داریم وحدت‌آفرین باشیم و چون در جنگ رسانه‌ای هستیم که جنگ رسانه‌ای بدتر از جنگ اقتصادی است.

به گزارش کانون سبحان؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین طهماسبی امام‌جمعه شهرستان کوهدشت در دیدار با پاسداران و مسئولان این شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: آمریکا نفاق دارد و به دنبال ضربه زدن است، ما نباید سست شویم دشمن در حال شبه افکنی است تا مردم را دلسرد کند، ما برای تمام آزادگان جهان الگو هستیم و این در حالی است که در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و باید الگوسازی کنیم.

حاج‌آقا طهماسبی در ادامه افزود: ملت ما هشت سال در مقابل کوه جهانی ایستاد، ما باید مثل کوه محکم باسیم چون دارای تجارب زیادی در هشت سال دفاع مقدس هستیم، در این هشت سال دنیا در مقابل ما سر تسلیم فرود آورد.

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت اظهار داشت: در شرایط کنونی ما وظیفه‌داریم وحدت‌آفرین باشیم و چون در جنگ رسانه‌ای هستیم که جنگ رسانه‌ای بدتر از جنگ اقتصادی است.

حجت‌الاسلام طهماسبی جنگ تحمیلی را دفاع مقدس دانست و افزود: فریضه جهاد با دفاع فرق دارد وقتی در کشور خود هستی و کشوری دیگر به حریمت تجاوز می‌کند ناچار به دفاع هستی و این دفاع دفاعی مقدس بود.

وی افزود: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه و باشکوه انقلاب عزتمند اسلامی است و یادآور تجلی ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که به‌فرمان امام زمان خود لبیک گفته و در تبعیت از مقتدای خویش خالصانه، مجاهدانه، با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و قهرمانانه از اسلام و کیان و آب‌وخاک نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و جان‌فشانی نمودند.

هرکس علیه امنیت ایران قدم بردارد سیلی می خورد

فرمانده ناحیه بسیج کوهدشت گفت: جمهوری اسلامی از شرق تا غرب عالم نفوذ معنوی دارد، و هرکس علیه امنیت ایران قدم بردارد سیلی می خورد.

سرهنگ کرم کونانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهدشت به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام (ره) افزود: جمهوری اسلامی از شرق تا غرب عالم نفوذ معنوی دارد، و هرکس علیه امنیت ایران قدم بردارد سیلی می خورد.

سرهنگ کونانی اظهار داشت: سال دوران دفاع مقدس بی نظیر بود که ایران اسلامی با توکل بر خدا و اتکا به توانمندی‌های داخلی با رشادت و شهادت طلبی فرزندان غیور خود حیات جدیدی را آغاز نموده است.

فرمانده ناحیه بسیج کوهدشت افزود: حقیقتاً دفاع مقدس نقطه زرینی در تاریخ ایران اسلامی است و با این فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی به نسل جدید انتقال خواهد یافت.

کونانی افزود: دفاع مقدس به ما می‌آموزد با اتحاد، صداقت و برادری و البته تلاش و پشتکار می‌توانیم مشکلات را مرتفع نماییم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ بن‌بستی برای ما وجود ندارد، ما در دفاع مقدس توانستیم با دست‌خالی جلوی دشمن تادندان‌مسلح را بگیریم.

وی در پایان به برخی برنامه‌های این هفته اشاره داشت و بیان کرد: رژه موتورسواران، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، احداث بیمارستان صحرایی و یادواره شهدا را ازجمله برنامه‌های قابل‌اجرا در این ناحیه است.

انتهای پیام/

 

 

عکاس: حمید آدمی -کانون سبحان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=58418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.