• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

بهرام بیرانوند:اهانت به پیامبر اکرم(ص) رقیق شده حوادث 11 سپتامبر است

  • کد خبر : 2810
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) رقیق شده حوادث 11 سپتامبر در آمریکا است.  به گزارش “کانون سبحان“؛ بهرام بیرانوند امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: واکنش مجله فرانسوی نشان‌دهنده رویکرد کشورهای غربی و جبهه استکبار علیه اسلام است […]

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) رقیق شده حوادث 11 سپتامبر در آمریکا است.

 به گزارش کانون سبحان“؛ بهرام بیرانوند امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: واکنش مجله فرانسوی نشان‌دهنده رویکرد کشورهای غربی و جبهه استکبار علیه اسلام است که سال‎ها به‌صورت جدی آن را پیگیری می‎کنند.

وی اسلام را مهم‎ترین عامل تهدیدکننده بقای کشورهای غربی دانست و عنوان کرد: کشورهای غربی به خوبی می‎دانند که اسلام حاوی تمامی معارفی است که بشر تشنه آن است، معارفی که غرب را در روابط انسانی به زانو درآوره و موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده‌ها شده است.

نماینده بروجرد در مجلس اسلام را دینی جامع و کامل و حاوی تمامی دستورات زندگی بشر عنوان و تاکید کرد: دین مبین اسلام برای تمامی زوایای زندگی بشر برنامه و راه حل دارد، همچنین اسلام برای خون انسان‎ها حرمت قائل است و کشتن یک انسان را مساوی با کشتن همه انسان‎ها می‎داند.

بیرانوند قدرت نرم اسلام را پاسخگوی همه نیازهای بشری دانست و افزود: اسلام با توجه به قدرت نرم و معارف روشنی که در بردارد، روز به روز در حال پیشروی در کشورهای اروپایی و آمریکایی است که این خود نگرانی دولت‎های غربی را از گسترش این دین فراگیر در بین جوانان آنها صد چندان کرده است.

وی اقدام سریع جبهه استکبار جهانی در اهانت به پیامبر اکرم (ص) را ناشی از احساس خطر آنان دانست و ادامه داد: اقدام سریع دولتمردان غربی در جلوگیری از انتشار معارف اسلامی ناشی از گسترش دین اسلام در بین جوانان آنها است که این خود زنگ خطر را این سردمداران کفر و شرک به صدا درآورده است.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار غربی نه تنها با این اقدامات نمی‎تواند از گسترش اسلام در بین جوانان جلوگیری کند، بلکه روزی شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام بر سنگرهای کلیدی دنیا است.

بیرانوند واکنش سلبی و تخریبی دولتمردان غربی در مواجهه با استقبال اسلام در منطقه را ناشی از خوی سلطه‌گری آنان دانست و خاطرنشان کرد: عمده‎ترین دلیل این واکنش این است که آنها دریافته‌اند، اسلام با سلطه اقلیت بر اکثریت مخالف است و این درست در مقابل خواسته‎های شیطانی آنان در سلطه یکپارچه بر دنیا قرار دارد.

وی تهاجم به جبهه اسلامی را پوششی برای فریب مردم فرانسه دانست و ادامه داد: هتاکان مقدسات اسلامی همان‌هایی هستند که فریاد حمایت از دموکراسی و آزادی بیان‌شان گوش جهانیان را کر کرده است و امروز شاهد اسارت آنان در دست قدرت‌طلبانی هستیم که به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گروهک داعش را زاییده سلطه‌گران غربی دانست و اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش تنها یک موجود هوشمند خلق شده توسط تشکلات سیاسی غربی است که هرکجا اراده کنند، توسط این گروهک اقدام به کشتار و تخریب و مخدوش کردن چهره اسلام نزد جهانیان می‎کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.