• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

به نظر شما نتیجه بازی پرسپولیس تهران – ملوان بندر انزلی چه می شود؟/«تقابل دایی مقابل خودی‌ها»

  • کد خبر : 17379
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
به نظر شما نتیجه بازی پرسپولیس تهران – ملوان بندر انزلی چه می شود؟/«تقابل دایی مقابل خودی‌ها»

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران فردا با تقابل پرسپولیس با ملوان پیگیری خواهد شد.

2015-09-19_071305

به گزارش“کانون سبحان”؛ در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی، فردا یکشنبه سه دیدار برگزار می‌شود که در حساسترین بازی تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان خواهد رفت. پرسپولیس که لیگ برتر را با شکست برابر سایپا پشت سر گذاشته، امیدوار است بتواند همانند بازی با پیکان در جام حذفی، اینبار هم در این جام به پیروزی برسد تا بلکه این برد مُسکنی بر دردهای سرخپوشان باشد.

پرسپولیس و ملوان بارها در جام حذفی رو در روی همدیگر قرار گرفته‌اند که شاید قهرمانی سرخپوشان در انزلی با هدایت علی دایی را بتوان یکی از به یادماندنی‌‌ترین این مسابقات برای پرسپولیس دانست. با این حال ملوان حداقل در لیگ برتر شرایط بهتری نسبت به حریفش دارد و با ۱۰ امتیاز در رده پنجم جای گرفته است.

تقابل حمید استیلی سرمربی پرسپولیسی ملوان با تیم سابق خود مهمترین نکته این بازی است. استیلی با گلایه نسبت به فشردگی مسابقات تیمش تاکید کرده که برای پیروزی در این بازی برنامه دارد. از سوی دیگر جایگاه برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس چندان مستحکم نیست و هر روز امکان دارد سرمربی دیگری به جای او انتخاب شود. شایعه تغییر برانکو بعد از بازی با سایپا با مصاحبه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه در نطفه خاموش شد ولی مشخص نیست بعد از بازی با ملوان چه سرنوشتی در انتظار نیمکت پرسپولیس باشد.

در دیگر بازی فردا، تیم صبا در قم از تراکتورسازی پذیرایی خواهد کرد. تقابل اندیشه‌های علی دایی با تونی اولیویرا که اینبار با حذف یکی از دو طرف همراه خواهد بود، می‌تواند بر عملکرد دو تیم در لیگ برتر هم موثر باشد؛ دو تیمی که با امتیازات یکسان در رده‌های نهم و دهم جدول قرار دارند.

همچنین تیم سایپا که هفته گذشته برد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر را جشن گرفته است، در مشهد میهمان سیاه جامگان است. برنامه مسابقات فردا به این شرح است:

* سیاه جامگان – سایپا؛ ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت ۱۶

* صبای قم – تراکتورسازی؛ ورزشگاه یادگار امام قم، ساعت ۱۸:۳۰

* پرسپولیس تهران – ملوان بندر انزلی؛ ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۸:۳۵

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.