• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

تشییع شهید والامقام رحمان فتح الهی در شهرستان بروجرد وخاکسپاری در الشتر

  • کد خبر : 2861
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۱۲

 پیکر شهید “رحمان فتح الهی” با حضور مسئولان در بروجرد تشییع شد.     به گزارش“کانون سبحان“ ، پیکر مامور نیروی انتظامی شهید “رحمان فتح الهی” صبح امروز پنج شنبه با حضور امام جمعه بروجرد، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور این شهرستان تشییع شد. پیکر سروان شهید رحمان فتح الهی پس از […]

 پیکر شهید “رحمان فتح الهی” با حضور مسئولان در بروجرد تشییع شد.

تشییع و تدفین شهید والامقام رحمان فتح الهی در شهرستان بروجرد

 

 

به گزارشکانون سبحان ، پیکر مامور نیروی انتظامی شهید “رحمان فتح الهی” صبح امروز پنج شنبه با حضور امام جمعه بروجرد، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور این شهرستان تشییع شد.

پیکر سروان شهید رحمان فتح الهی پس از تشییع در بروجرد برای خاکسپاری به شهرستان الشتر زادگاه این شهید منتقل خواهد شد.

بنابر این گزارش سروان “رحمان فتح الهی” در جریان درگیری با یک شرور مسلح طی سه شنبه هفته جاری در حین انجام ماموریت به شهادت رسید.

شامگاه سه شنبه هفته جاری سه نفر از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجرد به سرپرستی سروان “رحمان فتح الهی” حین انجام وظیفه از مسیر چهارراه چرخکار به سمت میدان توحید بروجرد در حال تردد بوده که متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

ماموران بلافاصله به سمت محل تیراندازی حرکت و متوجه تیراندازی فردی به طرف یكی از نمایشگاه های خودرو شده که سروان فتح الهی به همراه دیگر ماموران از خودرو پیاده و با معرفی خود به عنوان ماموران پلیس آگاهی به متهم نزدیک شده، وی را به آرامش دعوت می كند.

در جریان این حادثه متهم بدون توجه به توصیه ماموران با آنها درگیر شده و با سلاح کمری كه در دست داشته با شلیک دو گلوله به سمت سروان فتح الهی وی را از ناحیه سر و سینه مورد اصابت قرار داده كه در نهایت منجر به به شهادت این افسر دلسوز و وظیفه شناس می شود.

به محض وقوع حادثه به منظور جلوگیری از شلیک های بعدی ضارب به افراد حاضر و ماموران و فرار متهم از صحنه، یکی دیگر از ماموران اقدام به تیر اندازی کرده و قاتل را از ناحیه کتف راست مجروح و وی را دستگیر می كند.

مهر

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.