• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تهدید غیرمستقیم علیه ایران از امارات/ ایران انتخاب کند: یا توافق هسته‌ای یا حمله داعش

  • کد خبر : 15668
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۱۴
تهدید غیرمستقیم علیه ایران از امارات/ ایران انتخاب کند: یا توافق هسته‌ای یا حمله داعش

معاون رئیس‌کل پلیس امارات عربی متحده، با تهدید غیرمستقیم ایران، در صفحه توئیتر خود نوشت: ایران دو گزینه پیش رو دارد، یا توافق کند یا خطر حضور داعش را بپذیرد. به گزارش “کانون سبحان ” به نقل از مشرق و فارس، «ضاحی خلفان» معاون پلیس امارات متحده عربی در صفحه توئیتر خود، جمهوری اسلامی ایران […]

1125206_799

معاون رئیس‌کل پلیس امارات عربی متحده، با تهدید غیرمستقیم ایران، در صفحه توئیتر خود نوشت: ایران دو گزینه پیش رو دارد، یا توافق کند یا خطر حضور داعش را بپذیرد.

به گزارش “کانون سبحان ” به نقل از مشرق و فارس، «ضاحی خلفان» معاون پلیس امارات متحده عربی در صفحه توئیتر خود، جمهوری اسلامی ایران را غیر مستقیم تهدید کرد که یا باید توافق هسته‌ای با 1+5 را امضاء کند یا با حمله داعش مواجه شود.

ضاحی خلفان که به اتخاذ مواضع تند علیه ایران معروف است ادامه داد: اگر ایرانی‌ها باهوش باشند توافق را امضاء خواهند کرد و اگر آن را رد کنند باید داعش را در مقابل خود ببینند و من ایرانی‌ها را نصیحت می‌کنم تا توافقنامه را امضاء کنند تا از خطر داعش به دور بمانند.

وی همچنین نوشت: آیا ایرانی‌ها در مقابل آمریکا توبه خواهند کرد؟ و آیا با امضای توافق هسته‌ای تمام تأسیسات هسته‌ای خود را در اختیار آمریکا قرار خواهند داد؟

بنا به گزارش منابع خبری، عربستان و امارات دو کشوری هستند که بیش از سایر کشورهای عربی نگران امضای توافقنامه هسته‌ای ایران با 1+5 هستند و با فشار به لابی فرانسوی خود در مذاکرات سعی در کسب امتیازهایی از طرف ایرانی دارند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ببین خلفان خودتو داردستوامریکاتو اسرائیل توهیچ غلطی نمی توانین نکنین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.