• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

توقیف ۶۰ دستگاه متخلف در کوهدشت

  • کد خبر : 69894
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
توقیف ۶۰ دستگاه متخلف در کوهدشت

توقیف 60 دستگاه خودرو متخلف در کوهدشت فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت  از استعلام 4 هزار و100دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف 60 خودرو دارای دستور قضائی خبر داد. سرهنگ”نبی اله قاسمی” گفتگو با خبرنگاران گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خصوص خودروهای دارای دستور قضائی پارک شده و در […]

توقیف 60 دستگاه خودرو متخلف در کوهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت  از استعلام 4 هزار و100دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف 60 خودرو دارای دستور قضائی خبر داد.
سرهنگ”نبی اله قاسمی” گفتگو با خبرنگاران گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خصوص خودروهای دارای دستور قضائی پارک شده و در حال تردد و استعلام آنها این طرح توسط 4 تیم گشت و یک تیم نظارتی در سطح شهرستان کوهدشت اجراء شد.

وی افزود: در این طرح 4 هزار و 100دستگاه خودرو مورد استعلام قرار گرفت و تعداد 60 دستگاه که دارای دستور قضائی بودند مورد شناسائی قرار گرفته و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: یکی از اولویت های پلیس در اجرای این طرح ها ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان با هدف ایجاد آسایش روحی و روانی، برقراری نظم و امنیت مطلوب و رفع دغدغه های مردم است.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اینکه افتخار ما خدمت به مردم در زير پرچم ولايت است گفت: توليد و حفظ امنيت نيازمند مشاركت شهروندان با پليس است بنابراين دستيابي به امنيت پايدار و افزايش احساس آرامش فردي و اجتماعي مستلزم مشاركت همگاني و احساس مسئوليت جمعي است.

انتهای پیام//۰

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 168در انتظار بررسی : 168انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.