• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

جزئیات استعفای کی روش از هدایت تیم ملی فوتبال ایران

  • کد خبر : 6154
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
جزئیات استعفای کی روش از هدایت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش “کانون سبحان”؛ ، کارلوس کی‌روش بعد از جلسه با علی کفاشیان اظهار داشت: بله من امروز استعفا دادم. دلیل آن هم فشارهایی بود که روی من و کفاشیان وجود داشت. وی درباره اینکه فشارها از سوی چه کسانی بوده است، گفت: نیازی به صحبت در این مورد نیست و همه مردم می‌دانند که […]

به گزارش “کانون سبحان”؛ ، کارلوس کی‌روش بعد از جلسه با علی کفاشیان اظهار داشت: بله من امروز استعفا دادم. دلیل آن هم فشارهایی بود که روی من و کفاشیان وجود داشت.

2015-03-20_171940

وی درباره اینکه فشارها از سوی چه کسانی بوده است، گفت: نیازی به صحبت در این مورد نیست و همه مردم می‌دانند که موضوع چه بوده است.

سرمربی مستعفی تیم ملی ادامه داد: کسی نمی‌تواند بگوید من قصد ادامه همکاری با تیم ملی را نداشتم. این جدایی خواسته و تصمیم من نبود حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم این موضوع را نمی‌خواست اما برخلاف آرزوها و خواسته‌های خود ناچار به این کار شدیم.

کی‌روش در پاسخ به اینکه آیا صحبت‌های وزیر ورزش را شنیده و آیا منظورش وزیر ورزش است، تصریح کرد: ما و همه مردم می‌دانیم چه کسی و به خاطر چه چیزی این کارها را انجام داده است. باید دید تکلیف خواسته مردم که موافق ماندنم بودند چه می‌شود؟ این سؤالات را باید از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا من کنار بروم. بیش از این در این باره صحبت نمی‌کنم.

وی درباره اینکه درباره جدایی از ایران غرامتی خواهد گرفت، تأکید کرد: جدایی من کاملاً محترمانه و صلح‌آمیز بود، چرا که با کفاشیان دوست هستم. اتفاقی که افتاد بر خلاف افکار و انتظاراتم بود.

کی‌روش در پایان خاطر نشان کرد: شرمنده مردم هستم اگر با این خبر نوروزشان خراب شد اما آنها بدانند که این جدایی خارج از حیطه اختیارات من بوده است و همین‌جا از همه مردم و دوستان عذرخواهی می‌کنم.

خبر جدید:

کارلوس کی‌روش در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در هتل آزادی که از امشب (جمعه) آغاز شده است درباره جدایی‌اش از تیم ملی اظهار داشت: هیچ صحبت دیگری در خصوص این ماجرا ندارم و تنها مطلبی که می‌توانم اشاره کنم این است که پس از چندین جلسه امروز بار دیگر مسائل را مورد بررسی عمیق قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه برای آینده فوتبال ایران این توافق مشترک است که هر دو طرف مسیرها را از هم جدا کنیم.

وی ادامه داد: بسیار ناراحت کننده است که این اتفاق رخ داده و در این بین نه نظر من و نه نظر کفاشیان این نبود که چنین اتفاقی رخ دهد. متاسفانه این شرایطی است که با آن روبرو هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره اینکه به خواست مردم برای ماندنش در تیم ملی امکان دارد که بعد از اردوی اروپایی در تصمیمش تجدیدنظر کند، گفت: از این موضوع بسیار ناراحت و غم زده هستم. تا حدودی این موضوع خجالت آور است. من صمیمانه از هواداران فوتبال به خاطر این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم و هیچوقت حمایت‌هایی که آنها از من انجام دادند را فراموش نمی‌کنم.

کی‌روش خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان اداری فدراسیون فوتبال نظر و اعتقاد دیگری دارند. همانطور که گفتم تفاوت‌های زیادی در دیدگاه و نظر ما وجود دارد. من از تمام مردم تشکر می‌کنم و شرمنده آنها هستم اما نظر مسئولان فدراسیون فوتبال با آن 80 درصد از مردم که موافق ماندنم بودند تفاوت دارد.

وی در پایان گفت: قطعا این کار و این تصمیم دریچه‌ها را برای مسئولان فدراسیون فوتبال باز می‌کند تا بهترین تصمیم را برای فوتبال ایران بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=6154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.