• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

جمهوری اسلامی ایران از کجا به کجا رسید؟!

  • کد خبر : 2971
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۳۹

از منظر اسلام نعمتی که شکرش به جا آورده نشود هماند خطایی بدون استغفار است.جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین نعمت ها ست ولی این بزرگترین نعمت چون دیگر نعمت ها گاه مورد بی مهری و ناسپاسی واقع می شود. کانون سبحان/ حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی:   به نام او شب 22بهمن 1393است به […]

از منظر اسلام نعمتی که شکرش به جا آورده نشود هماند خطایی بدون استغفار است.جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین نعمت ها ست ولی این بزرگترین نعمت چون دیگر نعمت ها گاه مورد بی مهری و ناسپاسی واقع می شود.

کانون سبحان/ حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی:

 

به نام او

شب 22بهمن 1393است به مسجد فاطمی رفتم و در مورد سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران نکاتی را تقدیم نمازگزاران کردم .

 

از منظر اسلام نعمتی که شکرش به جا آورده نشود هماند خطایی بدون استغفار است.جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین نعمت ها ست ولی این بزرگترین نعمت چون دیگر نعمت ها گاه مورد بی مهری و ناسپاسی واقع می شود.

 

35سال قبل انقلابی عظیم شکل گرفت ولی این انقلاب اسلامی تازه متولد شده مورد حمله ی دشمنان دین قرار گرفت .آنان هشت سال جنگ صدامی را بر ایران اسلامی تحمیل کردند و ملت فهیم ایران با دفاعی جانانه ، متجاوزان را ناکام گذاشتند و در آن دفاع مقدس از چهل کشور جهان اسیر گرفتند.

 

معاندین و منافقین به فکر توطئه های دیگری افتادند و چون متوجه شدند توطئه های رنگین نیز کارایی ندارند به تحریم همه جانبه روی آوردند ازینرو از دارو گرفته تا هر موادی که بوی نظامی گری دهد بر کشور عزیزمان ایران حرام نمودند و به صراحت گفتند این تحریم ها مردم ایران را به خیابان ها خواهد آورد و مردم ایران خودشان پرچم جمهوری اسلامی را پایین خواهند کشاند.

 

تحریم ها شدید و شدید تر شد ولی نه تنها مردم علیه جمهوری اسلامی به خیابانها نریختند بلکه توده ی مردم متنفرتر از گذشته مرگ بر امریکا و اسرائیل سر دادند.ماهواره فجر و هواپیمای جنگی صاعقه را ساختند و پهباد جاسوسی امریکا را بر زمین نشاندند و انرژی هسته ای و غنی سازی را به نمایش عموم گذاشتند.

 

امریکا و هم پیمانش چون تحریم را ناکارامد دیدند به ترور دانشمندان هسته ای روی آوردند و به حربه ای به نام داعش سازی پناه بردند .آنان النصره و داعشی های وحشی را تجهیز کردند و به سوریه فرستادند و آشکارا گفتند ایران اسلامی دو بال به نام سوریه و حزب الله دارد اگر بالهایش شکسته شود،ایران نیز شکسته ای بیش نیست.آنان با وجودی سرشار از کینه و بغض هرچه قدرت داشتند و هرچه تبلیغات توانستند نثار داعشی ها کردند. اسرائیل تروریست های زخمی را به بیمارستانهای خود منتقل می کرد تا به بهترین وجه درمان شوند و بار دیگر به آدمکشی بپردازد و هرجا احساس می کردند به تجهیزات جنگی نیازمندند در روز روشن محموله های مهمات نثارشان می کردند .داعشی ها وحشی نیز با کمال بی رحمی سرهابریدند و آتش زدند و قلب و جگر به دندان گرفتند و کشتار دسته جمعی در عراق و سوریه به راه انداختند ولی شرمسارانه و مفتضحانه به اهدافشان نرسیدند و هرروز که می گذرد شکستی سنگین تر نصیبشان می شود.

 

 

رژیم صهیونیستی که از شکست داعشی ها عصبانی شده بود مستقیم وارد جنگ شد و تعدادی از فرماندهان حزب الله لبنان را هدف موشک قرار داد.و چون سید حسن نصرالله پیامی دو کلمه ای صادر کرد و گفت پناهگاهاتان را آماده کنید اسرائیلی ها به غلط کردن افتادند و با واسطه و بی واسطه پیام دادند که ما خواهان جنگ نیستیم و غلطی بود که مرتکب شدیم!

 

 

 

غیرت و شجاعت حزب الله به جوش آمد و قبل از این که مراسم چهلم آن شهدا برگزار شود پاسخی غافلگیر کننده و دردناک به رژیم صهیونیستی آنهم در روز روشن داده شد. با این پاسخ قاطع نه تنها حزب الله آن بال ایران شکسته نشد بلکه قدرتمندتر از گذشته ظاهر گشت.

 

نکته دوم این که برای این که شکرگزار جمهوری اسلامی باشیم به گذشته ی کشور نگاهی کنیم تا بیش از این دریابیم که از کجا به کجا رسیده ایم؟

 

در بعد دفاعی

 

روزی شهید حسن تهرانی مقدم را به فرماندهی توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند .از او پرسیدند توپت کجاست تا توپخانه راه اندازی کنی ؟

 

اشاره ای به نیروهای نظامی عراق کرد و فرمود :توپهایم آن طرف است .چند روز بعد حمله ای انجام شد و تعدادی توپ به غنیمت گرفته شد و به دست مهندسی معکوس سپرده شدند.

 

تعدادی موشک اسکاد را وارد کشور کردند و تهرانی مقدم یکی از آن موشک ها را باز کرد و آن را دارای سی هزار قطعه یافت.و سپس مهندسی معکوس را به اجرا گذاشت.اکنون نه تنها نیاز کشور تامین شده است بلکه لبنان و …نیز به موشک های ایران مفتخرند.

 

هر ناو امریکایی 5000نیروی نظامی و 70-80جنگنده را به همراه دارند برای غرق کردن و منهدم کردن این ناوها موشک کروز را ساختند و چون ممکن بود این نوع موشک با ضد موشک منحرف و نابود شود شهید حسن تهرانی مقدم موشک بالستیک را که از جو خارج می شود و سپس برمی گردد و منحنی حرکت می کند برای منهدم کردن ناوها ساخته شد.

 

هم رزمان تهرانی مقدم چون خدمت سیدحسن نصرالله رسیدند ،دبیرکل حزب الله لبنان فرمودند اگر زنی احساس امنیت می کند و از شمال لبنان به جنوب لبنان می رود و از جنوب به شمال می رود ،مدیون شهید تهرانی مقدم است.

 

جزایر ایرانی مجهز به موشک‌های بالستیک فوق سریع خلیج فارس هستند. وقتی می‌گوئیم بالستیک و فوق صوت یعنی از سیستم ضد موشک که با رهگیری کار می‌کند کار چندانی ساخته نیست! اساتید نظامی باید بهتر بدانند وقتی فاتح ۱۱۰ دریایی یا‌‌همان خلیج فارس از جزایر یا ساحل ۲۲۰۰ کیلومتری شلیک شود تا لحظه اصابت به کشتی‌های آمریکایی زیر یک دقیقه وقت می‌برد. این هجوم عمودی است و مثل کروز روی سطح عمل نمی‌کند.

 

موشک قیام و سجیل وقتی که شلیک می‌شوند از جو زمین بیرون می‌روند و روی نقطه هدف وارد می‌شوند. بالستیک و غیر قابل ردیابی هستند و ضریب خطای ۵۰۰ متر ‌‌نهایت تلنرانس آن است. از لحظه ورود به جو تا برخورد به زمین کدام سیستم رهگیری توان درگیری با آن را دارد؟ خصوصاً اگر به تعداد و ترکیبی باشند.

 

بستن تنگه هرمز به معنای غرق یک نفتکش نیست که سه روز بعد مشکل بر طرف شود. بستن تنگه در سال ۶۵ تا ۶۷ اتفاق افتاد و بیش از ۳۰۰ کشتی تجاری وابسته به غرب و ناو فوق پیشرفته ساموئل بی‌رابرتز را درون خود بلعید!.

 

وقتی ناوگان آمریکایی در مقابل پهباد‌های ایرانی توان اختفاء ندارند و تصاویر ترددشان از تهران رصد مستقیم می‌شود؟ می‌دانید این یعنی چه؟

 

موشک حوت با تکنولوژی انحصاری ایران- روس اصلاً امکان ردیابی ندارد. این درحالی است که از قدرت تخریب این موشک روی بدنه ی ناو شمارگان آن اطلاعاتی در دسترس غربی‌ها نیست.

 

جزایر ایرانی این قدرت را به سپاه داده است که هر لحظه اراده کند حجم زیادی قایق به آب بیاندازد و هر لحظه اراده کند غیب شود. و به این توان بسیج ساحلی را اضافه کنید آمریکا چه می‌کند؟ همه سواحل و بندرهای ایران را باخاک یکسان کند؟ می‌تواند؟

 

در سال ۶۶ و ۶۷ آمریکا به سادگی ناوچه‌های ارتش را غرق کرد اما به هیچ وجه نتوانست در مقابل قایق‌های تقریباً تند رو سپاه کاری کند. این قایق‌ها امروز با سرعتی سه برابر ناو هواپیمابر حرکت می‌کند و این یعنی ناظر توان دیدن هدف را ندارد. ثانیاً این قایق‌ها مجهز به موشکهای میان برد فوق سریع در تعداد زیادند. تصور کنید زمانی که صد موشک یکباره به سوی ناوگان پنجم‌‌رها شود! چه می‌کنند؟ چه می‌توانند بکنند؟

 

وظیفه محافظت از ناو‌ها هنوز بر عهده ی هلی کوپترهاست. تجربه سالهای۶۶ و ۶۷ به آمریکا اثبات کرد ایران با موشکهای ضد هلی کوپ‌تر می‌تواند چشم ناوگان را کور کند امروز همه ساحل ایران مملو از موشک‌های ضد بالگرد استاتیک، پرتابل و دوش پرتاب است.http://www.gangafzar.blogfa.com/post/328

 

این است ایران همان کشوری که نیازمند سیم خاردار بود و تحریم سیم خاردار نیزشد

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.