• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

جنایت و آدم کشی اشتباهی امریکایی ها؟!

  • کد خبر : 3058
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

از منظر اسلام عزیز دنیا زندان مومن است  و در عصر ما زندان بودن آن بسیار آشکار شده است کیست که از زنده سوزندان دهها نفری مسلمانان توسط داعشی های ساخت امریکا و اسرائیل به تنگ نیاید؟ به نام خداوندی که همه ی زورگویان در مقابلش ذلیلند   “کانون سبحان” /یادداشت/حجت الاسلام سید محمدی وفایی:از […]

از منظر اسلام عزیز دنیا زندان مومن است  و در عصر ما زندان بودن آن بسیار آشکار شده است کیست که از زنده سوزندان دهها نفری مسلمانان توسط داعشی های ساخت امریکا و اسرائیل به تنگ نیاید؟

به نام خداوندی که همه ی زورگویان در مقابلش ذلیلند

 

کانون سبحان” /یادداشت/حجت الاسلام سید محمدی وفایی:از منظر اسلام عزیز دنیا زندان مومن است  و در عصر ما زندان بودن آن بسیار آشکار شده است کیست که از زنده سوزندان دهها نفری مسلمانان توسط داعشی های ساخت امریکا و اسرائیل به تنگ نیاید؟

 کدام مومن است اخبار اعدام شدن 150 زن مسلمان را بشنود و دلی سرشار از غصه پیدا نکند؟

کدامین ضمیر را سراغ دارید که اطفال در قفس های آهنین داعش را ببیند و تلخ کامی نثارش نشود؟

وقتی در سایت ها دیدم خانم ها و دختر خانم هایی را به جرم داعشی نبودن در قفس ریخته بودند و در میدان شهر به فروش آنها پرداخته بودند، جهان با این فراخی را بدترین زندان یافتم.

 اگر فرزند و یا برادرمان زنده و با هوشیاری کامل در آتش ظلم یزدیان زمان بسوزد چگونه طاقت می آوریم؟ دل من از این همه جنایت که نثار مسلمانان می شود، به تنگ آمده است و همه ی ذرات وجودم از ستم هایی که  داعشیان مزدور و امریکایی ها ی دروغگو بر ملت های مسلمان روا می دارند می نالد.  

داعش از سویی جنایات انجام می دهد و امریکا از سوی دیگر!

در امریکا سه جوان دانشجوی مسلمان به جرم مسلمان بودنشان به قتل می رسند و اوباما با لبانی خندان به سگ بازیش مشغول است!

مسجدی در عراق توسط امریکایی ها بمباران می شود و 15نفر شهید می شوند و سپس خیلی آرام و خونسرد می گویند اشتباه محاسباتی بود!

می گویند ابوبکر البغدادی را در سال 2004فقط به خاطر یک اشتباه اطلاعاتی نظامی آزاد کردند؟!

مهمات را در روز روشن به داعشی ها تحویل می دهند و می گویند اشتباه شد!

نیروهای ائتلاف  به فرماندهی امریکا بعد از حملات اشتباهی به شهروندان عراقی این بار به جای مواضع تروریست های داعش در سوریه، نیروهای کُرد مدافع کوبانی را هدف قرار دادند و باعث کشته شدن 6 تن از آنها شدند!!

باراک اوباما گفت: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا میزان تهدید جریان تروریستی داعش را در عراق و سوریه اشتباه ارزیابی کردیم.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت، سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا همچنین در ارزیابی وضعیت ارتش عراق در مقابله با جریان داعش نیز اشتباه کردند.

رئیس‌جمهوری آمریکا با تایید سخنان جیمز کلپر، مدیر سازمان ملی اطلاعاتی این کشور، گفت، شدت خطر تروریست‌های داعش در سوریه دست‌ کم گرفته شد.

هواپیما بدون سرنشین امریکا  در یک عملیات،‌ کاروان عروسی را در استان «ال‌بیتا»‌ی یمن را به اشتباه مو رد هدف قرار داده‌اند!.

اسرایلی ها هم :گفتند :« ما از حضور سردار الله‌دادی در کاروان فرماندهان حزب الله در جولان خبر نداشتیم.» و اشتباه شد!

راستی اگر ایران اسلامی به اشتباه کلیسایی را از امریکا بمباران کند  و فقط یک شهروند امریکایی کشته شود غربی های متکبر چه  می کنند؟!

بوق های تبلیغاتی غرب چه می کردند؟!

هیچ خردمندی نمی پذیرد این همه جنایت از روی اشتباه باشد و آدم عاقل بعد از این همه دروغ و با وجود این سابقه‌ی پر از جنایت، نمی‌تواند نظر مثبتی به آمریکایی‌ها داشته باشد.

 بنده هم دل و دیده ام را شستم و همه ی حسن ظن هایم را به کار گرفتم و در حد امکان همه نوع تعصبات را کنار گذاشتم  تا در مورد آدم کشی امریکایی ها که می گویند فقط صرف اشتباه بود تحلیلی داشته باشم و در نهایت به این نتیجه رسیدم این سنخ اشتباهات امریکایی ها  از جنس دروغند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام علیکم
    خسته نباشید
    یادداشت
    «تندرویی از امروزیان و دیروزیان»
    در خدمت شماستhttp://smsv.blogfa.com/
     
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.